سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از باخت به ایتالیا گفت: اگرچه دریافت‌های خوب نداشتیم اما تنها این موضوع را عامل باخت نمی‌دانم.

به گزارش مشرق، رائول لوزانو پس از شکست مقابل ایتالیا در نشست خبری گفت: باید به ایتالیا بابت بازی خوب تبریک بگویم. ایتالیا بازی خوبی کرد و با سرویس ما را تحت فشار قرار داد اما من این موضوع را عامل باخت نمی‌دانم چرا که زمانی هم که دریافت خوب داشتیم از اسپک بیشرین بهره را نبردیم.

وی افزود: نمی‌یخواهم منکر شوم که بعد از دریافت بد بازی خراب می‌شود اما نمی‌شود گفت که چون دریافت خوب نیست اسپک هم نمی‌شود زد. ما باید با هر نوع دریافت عکس‌العمل مناسب داشته باشیم. با انواع دریافتی که انجام شد، ایتالیا توانست همواره خوب اسپک بزند و به همین دلیل هم پیروز شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره میرزاجانپور گفت: تا وقتی که پشت خط‌زن دوم خود را در اختیار نداریم و غفور مصدوم است باید از میرزاجانپور استفاده کنیم. او در مسابقات انتخابی المپیک به عنوان دریافت‌کننده راندمان مناسبی نداشت به همین دلیل جای او را تغییر دادم. باید او این فرصت را در تمرین دوباره به دست بیاورد.

لوزانو درباره بازی با آرژانتین گفت: علاوه بر اینکه تیم ولاسکو است تیم ملی کشورم هم هست. بازی با آرژانتین شرایط ویژه‌ای دارد. از سوی دیگر در المپیک هم اولین بازی ایران با آرژانتین است. به نوعی باید این یک بازی به افتخار و احترام ولاسکو است. می‌دانم و مردم ایران احترام خاصی نسبت به ولاسکو دارند به خاطر تمام چیزی که برای والیبال این کشور انجام دادند. من تحت تاثیر قرار می‌گیرم وقتی می‌بینم تماشاگران ایران چقدر به او احترام می‌گذارند. پیش‌گویی خاصی نمی‌توانم کنم.

وی درباره المپیک هم گفت: من به عنوان سرمربی تیم ملی ایران تمام آن چه لازم باشد را برای موفقیت ایران در المپیک به کار می‌بندم. با وجود اینکه تیم ملی کشورم هم حریف ماست اما آنچه در توان دارم می‌گذارم تا در المپیک و بازی با آرژانتین موفق باشیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس