کد خبر 597841
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی با بیان اینکه از نزدیکان دولت کسی فیش نجومی دریافت نمی‌کند، گفت: چنین دریافت‌هایی به بنگاه‌های اقتصادی برمی‌گردد که با دولت فاصله زیادی دارند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی، در پاسخ به سوالی پیرامون اقدامات انجام‌شده دولت در رابطه با دریافت حقوق‌های نجومی توسط برخی مدیران دولتی اظهار داشت: اقدام، همان بود که هم رئیس‌جمهور و هم معاون اولش در مراسم افطاری کارکنان دولت اعلام کردند که دولت مصمم است با این روند غلط برخورد کند و قانون و عدالت را به‌اجرا درآورد.

وی افزود: اخیراً نیز شاهد برکناری تعدادی از مدیران میانی بانک‌ها بودیم که دارای فیش‌های نجومی بودند.

یونسی در پاسخ به این سوال که آیا این روند برکناری‌ها ادامه خواهد داشت؟، تصریح کرد: قطعاً این روند ادامه خواهد داشت؛ البته از نزدیکان دولت و وزرا کسی را نداریم که چنین فیشی داشته باشد و این به بنگاه‌های اقتصادی برمی‌گردد که با دولت فاصله زیادی دارند.

وی در پایان تاکید کرد: این بنگاه‌های اقتصادی مقررات هیأت مدیره خود را اجرا می‌کنند که البته غلط است و دولت آن را اصلاح خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 25
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    "وی در پایان تاکید کرد: این بنگاه‌های اقتصادی مقررات هیأت مدیره خود را اجرا می‌کنند که البته غلط است و دولت آن را اصلاح خواهد کرد." یعنی دور بعد هم بهمون رای بدید تا اصلاح کنیم
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    من, دولت, فیش نجومی , یونسی, قاتل بروسلی
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    احتمالا به روزنامه فروش سرکوچه ما ربط داره
  • علی ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    سلام آقای یونسی اگر ممکن است بفرمایید صندوق توسعه ملی از چه زمانی بنگاه اقتصادی شده است؟ و یا اینکه اگر بانک رفاه کارگران یک بنگاه اقتصادی است با پول چه کسی سرپا مانده است ؟
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    چرا به دولت ربط داره . به دولت احمدی نژاد ربط داره . خخخخخخخخخخ
  • خودم ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    درست همون طوری که علامت " ماه و ستاره " ربطی به اسلام نداره و ب جاش شیر و خورشید مربوط به اسلامه ، همون طوری هم فیش ـای نجومی ربطی به دولت فخیمه ی فهیمه ندارد .. در عوض احتمالن به پدر فرهنگیِ این جانب مربوطه ، که با فوق لیسانس ادبیات عرب ، 30 سال دو شیفته کار کرده و بدبختی کشیده و الانم همش دنبال معوقاتشه .. ! ینی چه در سفره افطاری دولت گفته فلان و بهمان ؟! ینی اقدام دولت در زمینه ی فیش های حقوقی فقط به افاضه و ادعا محدود می شه ؟! ینی فقط دولت و مردانش باید بیان پشت تریبون و بی مناسبت و با مناسبت فقط لفاظی کنن و حرافی کنن ؟! پس عمل چی ؟! ینی دولت در زمینه ی عمل نباید اقدامی انجام بده ؟! اگر نزدیکان دولت این حقوق های نجومی رو نگرفتن پس لابد اون رفتگر بدبختی که صبح ساعت 6 صدای جاروش تو خیابون می آد حقوق نجومی گرفته و فقط لباس رفتگری ب تن کرده که من و تو بهش شک نکنیم ... ! وزیران میلیاردیِ دولت اگر مرد باشن منتشر کنن فیش هاشون رو تا مردم قضاوت کنن ! اگر نزدیکان و مردان این دولت نگرفته پس این تعلل در رسیدگی به فیش ها چیه ؟! از چی می ترسن .. ؟! نکنه ردپای نزدیکان دولت در این فیش ها هست که کاری نمی کنن ؟! نکنه منافع خودشون به خطر می افته ؟! آهآن .. ! ک مدیران میانی برکنار شدن .. ! کدام مدیران و چ زمانی و توسط چ کسی برکنار شدن ک ما خبردار نشدیم .. ؟! اسم ببرین و فیشش رو هم منتشر کنین تا ملت ببینن و شاید این جوری کمی آروم شوند .. ! جناب یونسی ! شما امور اقلیت ها و مذاهب رو خوب بلد شو .. نیازی نیس در زمینه ی فیش های نجومی ما رو از افاضاتتون بهره مند کنین .. ! پناه بر خدا .. ! مشرق تو اینقدر منتشر کن تا ببینم آخرش به کی مربوط می شه .. !
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    اعضای این هیئت مدیره های چپاولگر را چه کسی انتخاب کرده است؟ آیا جز این است که همه این بنگاه در نهایت مسئولیتش با دولت است و دولت در انتخاب اعضای هیئت مدیره آنه نتقش دارد؟
  • رضا ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    آقای یونسی اگه به دولت ربط نداره پس به کی ربط داره.حتمأ به آمریکا ربط داره دولتی که نمیتونه حقوق کارمندهای زیر دستی رو کنترل کنه چطوری میخواد کشور رو اداره کنه چطور میخواد از دارایی های کشور در خارج نگهداری کنه.فکر میکردم فقط یه کلید وجود داره منظورم همون کلید معروف انتخابات ریاست جمهوری.حالا فکر کنم هم اونهایی که حقوق نجومی میگیرن کلید زاپاس دارن.
  • ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    به عمه جان من مربوط است .
  • ناشناس ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    این آقا راست می گوید زیرا به مردم ربط دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس