کد خبر 597624
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

یک دندانپزشک در توطئه خونین پسر ناخلفش به قتل رسید و سناریوی ساختگی قاتل نیز نتوانست از لو رفتن رازش جنایت خانوادگی جلو گیری کند.

به گزارش مشرق، ساعت 12 نیمه شب چهارشنبه گذشته پلیس 110 مشهد در تماسی از سوی پسری جوان در جریان زورگیری خونینی در خیابان الهیه قرار گرفت.

دقایقی بعد ماموران کلانتری 23 مشهد خود را به محل زورگیری خونین رسیدند و دیدند در خودروی شاسی بلند سیاهرنگ مرد 61 ساله ای کشته شده است و پسر 32 ساله اش از ناحیه بازو هدف چاقو قرار گرفته اما از مرگ جان سالم بدر برده است.

همزمان با انتقال پسر جوان به نام بهزاد به بیمارستان طالقانی مشهد تجسس های تخصصی زیر نظر بازپرس سید جواد حسینی –کشیک قتل-کلید خورد و کارآگاهان دیدند قربانی به نام حبیب یکی از دندانپزشک های مشهد است و با اصابت ضربات چاقو که همگی به قسمت های بالای بدن وی اصابت کرده بود به قتل رسیده است.

بهزاد که در بیمارستان بود وقتی تحت بازجویی قرار گرفت ادعا کرد زورگیران پدرش و وی را غافلگیر کرده اند و چون پدرش بیشتر دفاع کرده او را با ضربات چاقو کشته اند و بدون سرقت پا به فرار گذاشته اند.

کارآگاهان با مقایسه ادعاهای این پسر با صحنه قتل پی به دروغ پردازی های وی بردند و بهزاد را تحت بازجویی ویژه قرار گرفتند.

پسرجنایتکار که می دید رازش فاش شده است در اعترافات تلخی گفت:از مدت ها پیش با پدرم اختلاف مالی داشتم تا اینکه نقشه قتل وی را طراحی کردم و شب جنایت وقتی با هم بودیم به بهانه زدن بنزین ابتدا وارد بلوار معلم شدم و در گوشه ای توقف کرده و با چاقویی که همراهم بود به پدرم حمله کردم.

وی افزود:پدرم شوکه شده بود و وقتی کشته شد ضربه ای نیز به بازوی خودم زدم بعد چاقو را داخل کیف دستی ام گذاشته و به بلوار الهیه رفتم و پس از توقف با پلیس 110 تماس گرفته و ادعا کردم من و پدرم از سوی زورگیرها مورد حمله قرار گرفته و زخمی شده ایم.
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    واقعا برای مشهد جای تاسف داره که هر هفته پای ثابت اخبار جنایی کشور باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس