کد خبر 597270
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

3 اوباش خطرناک محله تهران نو که با استفاده از قمه و چاقو اقدام به زورگیری از شهروندان در پارک های محله می‌کردند، در یک تعقیب گریز پلیسی با همکاری مردم دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، ساعت 19:00بیست و هشتم خردادماه مامورین کلانتری 128تهران نو در اجرای طرح پاکسازی پارک ها و تفرجگاها و همچنین اجرای طرح های مهار جهت پیشگیری از سرقت های به عنف در موقعیت مسیل جاجرود مشاهده می کنند تعدادی از شهروندان هراسان به سمت جلوی پارک دویده و اعلام داشتند سه نفر در انتهای پارک با چاقو و قمه اقدام به رعب و وحشت و ایجاد صدمه به مردم می کنند.
 
بلافاصله ماموران به محل اعزام و مشخص شد دو نفر پس از دستگیری خود را به هویت های  "مراد" و "رامین" معرفی کردند ، در حال فرار هستند و یکی از شهروندان که از ناحیه سر و صورت دچار جراحت شده به تعقیب متهمان پرداخته است.
 
مامورین با مشاهده صحنه اقدام به تعقیب متهمین کرده که متهم ردیف اول توسط شهروندان دستگیر و متهم ردیف دوم نیز در حال فرار بود که مامورین اقدام به تعقیب و گریز وی کرده و با رعایت قانون به کارگیری سلاح و پس از سه مرتبه ایست با صدای بلند اقدام به شلیک یک عدد تیر هوایی نموده که در نهایت متهم ردیف دوم نیز دستگیر و یک عدد چاقو نیز از وی کشف شد.
 
در ادامه متهم ردیف سوم که "ساسان"نام داشت نیز دستگیر و هر سه به کلانتری منتقل می شوند.
 
سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد،سرکلانتر یازدهم پلیس پایختت درباره این خبر باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در بازجویی‌های پلیسی مشخص می شود متهمان از اراذل و اوباش محله تهران نو هستند که با استفاده از قمه و چاقو اقدام به زورگیری از شهروندان در پارک های محله تهران نو می کردند .
 
سرکلانتر یازدهم پلیس پایختت اظهار داشت: هر سه متهم پس از تشکیل پرونده و شناسایی از سوی مالباختگان ضمن اینکه به جرائم ارتکابی خود معترف شدند جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفتند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    اینا مصداق قساد فی الارض نیستن؟؟؟
  • ناشناش ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    باتشکر فراوان از مامورین زحمتکش نیروی انتظامی از ابتکار عمل انجام شده حضور خودرا پررنگتر در معابر عمومی وپارکها ایفا نمایند تا محیط برای خلافکاران واوباش ناامن گردد
  • ناشناش ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    باتشکر فراوان از مامورین زحمتکش نیروی انتظامی از ابتکار عمل انجام شده حضور خودرا پررنگتر در معابر عمومی وپارکها ایفا نمایند تا محیط برای خلافکاران واوباش ناامن گردد ضمنا قضات محترم احکام سخت گیرانه تری جهت اوباش درنظر بگیرند وانهار رابه صورتی عامیانه نقره داغ نمایند تا دیگر جرات اشوب واوباش گری نداشته باشند
  • ناشناس ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    مرحبا نیروی انتظامی این را میگویند اقتدارملی مردم از درایت وصلابت نیروهای محترم انتظامی به خود خواهند بالید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس