امسال بازهم جهان در حالی حضور میلیونی، حماسی و انقلابی ملت بزرگ ایران را به خود دید که مسلمانان عالم در حمایت از مظلومان فریاد "مرگ بر استکبار" سر دادند تا سیلی محکمی به استکبار جهانی زده و با آرمان آزادی قدس شریف تجدید میثاق کنند.

آغاز راهپیمایی روز قدس در ۸۵۰ شهر کشور و ۸۰ کشور جهانبه گزارش مشرق، راهپیمایی روز جهانی قدس از دقایقی پیش در بیش از 850 شهر کشور و 80 کشور جهان درحالی آغاز شد، که همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان یک‌صدا فریاد "مرگ بر اسرائیل" و آزادی فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف سر دادند.  
 
امروز، روزِ جهانی قدس، روز فریاد خشم و نفرت، انزجار و برائت امت بزرگ رسول‌الله (ص)‌ علیه تجاوز، تعدی و نسل‌کشی رژیم جعلی و منفور صهیونیست و جنایات وحشیانه گروه تروریستی داعش و جریانات تکفیری و روز ترس و استیصال صهیونیست و استکبار جهانی از اتحاد، مقاومت و بیداری اسلامی مسلمانان جهان است.  
 
مسلمانان جهان امروز در خیزشی عظیم با حضوری پرشکوه و با اقتدار نشان خواهند داد که در کنار جبهه بزرگ مقاومت و بیداری اسلامی و در حمایت از مردم مظلوم و بی‌گناه و آوارگان بی‌پناه فلسطین مقاوم، علیه ظلم و خشونت و اشغال‌گری رژیم جعلی صهیونیستی فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت سر می‌دهند.
 
امروز مردم روزه‌دار و انقلابی ایران اسلامی هماهنگ بایکدیگر با سردادن شعار‌هایی همچون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر انگلیس" و "مرگ بر آل‌سعود و داعش"، رسالت دینی و شرعی خود را در برائت از کفار، مشرکین و طاغوتیان صهیونیست در واپسین روزها از ماه عبودیت و بندگی الهی به‌نمایش گذاشته و بار دیگر پرقدرتر از گذشته به جهان نشان دادند با حضور وحدت‌بخش، آگاهانه و انقلابی در صحنه، بر قلوب و جان‌های مردم جهان به‌وِیژه مسلمان و آزادگان تأثیر دارند.
 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس