کد خبر 597232
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۷

پوتین دستور لغو ممنوعیت سفر گردشگران روس به ترکیه را صادر کرد

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فرانسه، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به صورت رسمی به آژانس های مسافرتی اجازه داد سفرهای گردشگری به ترکیه را از سر بگیرند.

در پی هدف قرار گرفتن یک جنگنده روس در حمله هواپیمای ترکیه در مرز سوریه در ماه نوامبر مسکو اتباع خود را از سفر به ترکیه منع کرد.

بر اساس بیانیه ای که کرملین منتشر کرد پوتین با امضای فرمانی لغو ممنوعیت سفرهای گردشگری به ترکیه را برای آژانس های مسافرتی اعلام کرد.

، به علاوه بر اساس این بیانیه رئیس جمهور روسیه دولت را مامور کرد تدابیری را با هدف لغو ممنوعیت پروازهای چارتر بین روسیه و ترکیه اتخاذ کند.

ولادیمیر پوتین روز چهارشنبه گذشته بعد از گفتگوی تلفنی با رجب طیب اردوغان همتای روس خود از لغو تحریم ها علیه ترکیه در زمینه گردشگری و عادی سازی روابط تجاری بین دو کشور خبر داد که به تنش دیپلماتیک ناشی از کشته شدن خلبان روس پایان داد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • على ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 0
    به اين ميگن سياست و استفاده از موقعيت در دنياى كثيف سياست؛ تركيه اى كه ما احمق فرضش ميكنيم در مسئله آوارگان امسال اون امتيازات ميليارد يورويى و تسهيل در ورود به اتحاديه رو از اروپا رو گرفت اينم از اين كه با يه عذرخواهى كوچولو و بى سروصدا گردشگرى ميلياردى خودش رو احيا كرد حالا ما هى بشينيم شعار بديم و شعار غيرتمندى سربديم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس