کد خبر 596914
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶
قمپز یک مدیر بانکی در گفت‌و‌شنود کیهانبه گزارش مشرق، کیهان در ستون گفت‌وشنود خود با عنوان "دوربین مخفی" نوشت:

گفت: تازه چه خبر؟!

گفتم: مدیر یکی از بانک‌ها که فیش حقوقی چند ده میلیون تومانی او فاش شده، تهدید کرده است که اگر برکنارم کنید به بانک جهانی شکایت می‌کنم!

گفت: مگر این قماش ادعا نمی‌کردند اگر به بخش‌های خصوصی می‌رفتند، چند برابر حقوق می‌گرفتند؟ پس حالا چرا به جای اینکه خوشحال باشند و به بخش خصوصی بروند، اینهمه از احتمال برکناری خود وحشت کرده‌اند؟!

گفتم: قمپز در می‌کردند!  اگر عرضه و تخصصی داشتند تا حالا هزار مرتبه کار دولتی را رها کرده و به بخش‌های خصوصی رفته بودند!

گفت: از اینکه متوجه شده‌اند قرار است به حساب حقوق‌های نجومی رسیدگی بشود، به هراس افتاده‌اند.

گفتم: یارو می‌گفت؛ چند سال قبل با صد تومان پول وارد فروشگاه می‌شدیم و با ۳ کیلو شکر، 4 کیلو گوشت گوسفند، 5کیلو مرغ، یک کیلو پسته و... برمی‌گشتیم، اما امروز، شرایط عوض شده و دیگه مثل اون روزها نیست، توی همه فروشگاه‌ها دوربین مخفی گذاشته‌اند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • اسماعیل ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    0 0
    سلام چقدرشماساده این؟ فکرکردین لودادن فیشهای حقوقی این آقایان به این سادگیهاس؟فکرکردین هرکسی به راحتی به فیشها دسترسی داره؟ ایناهمش کارخود دولته دولت میخواد ادای عیاران یا به قول انگلیسیها رابین هود دربیاره ازبرجام که چیزی عاید دولت نشدالان به شدت دنبال اینه که تو جامعه محبوبیت به دست بیاره خودش فیشها رو به رسانه ها داد بعد میخواد با عزل یه عده مدیر به درد نخور که تاریخ مصرفشون برای دولت تموم شده برای انتخابات سال بعد رای جمع کنه دولت میدونه داره چیکارمیکنه شما چی میدونین؟؟
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    0 0
    راست گفتی رحمت بر آن شیری که خوردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس