کد خبر 596340
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹

فعالان رسانه ای تصاویری از عبور یک فروند ناو جنگی ارتش روسیه منتشر کرده اند که در حال عبور از تنگه بسفر ترکیه و عزیمت به بندری در سوریه می باشد.

گروه بین الملل مشرق- فعالان رسانه ای تصاویری از عبور یک فروند ناو جنگی ارتش روسیه منتشر کرده اند که در حال عبور از تنگه بسفر ترکیه و عزیمت به بندری در سوریه می باشد.

ناو جنگی روسی در راه سوریه+عکس

بنابر این گزارش، در تصاویر منتشر شده این ناو حامل محموله تسلیحاتی ناشناخته ای بوده که با استفاده از تورهای مخصوص استتار و پنهان شده اند. ناظران معتقدند این ناو حامل تسلیحات پیشرفته زرهی و موشکی برای تحویل به ارتش سوریه می باشد. با توجه به اینکه روسیه دو پایگاه بزرگ دریایی و هوایی در استان های لاذقیه و طرطوس واقع در ساحل سوریه دارد، مقصد این ناو یکی از این دو بندر می باشد. مناطق میدانی از آغاز قریب الوقوع عملیات نظامی گسترده محور مقاومت برای پاکسازی مناطق اشغال شده توسط تروریستهای تکفیری در استان های حلب، حماه، لاذقیه و ادلب خبر می دهند.

ناو جنگی روسی در راه سوریه+عکس

ناو جنگی روسی در راه سوریه+عکس

ناو جنگی روسی در راه سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سوخو 35 قاتل رپتو ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    آفرین روسیه _ میدونستم بهت میشه اعتماد کرد چون تو همیشه در بلوک شرق هستی و سوریه پایگاه تو و حیات خلوت توست ، ایران دوست و برادر کوچکتر و خشن تر توست ، برن ریشه این یاغی های عقده ای رو بخشکان پسر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس