کد خبر 596184
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

همزمان با تشدید نبردها در اطراف شهر منبج واقع در حاشیه شمالی استان حلب سوریه میان شبه نظامیان چند ملیتی مورد حمایت آمریکا و گروه تروریستی تکفیری داعش، منابع خبری از کشته شدن نخستین نظامی انگلیسی خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با تشدید نبردها در اطراف شهر منبج واقع در حاشیه شمالی استان حلب سوریه میان شبه نظامیان چند ملیتی مورد حمایت آمریکا و گروه تروریستی تکفیری داعش، منابع خبری از کشته شدن نخستین نظامی انگلیسی خبر داده اند.

کشته شدن نظامی انگلیسی در شمال سوریه+عکس

بنابر این گزارش، "کنستانتین اسکیرفیلد" کماندوی یابق نیروی دریایی سلطنتی انگلستان روز گذشته در درگیری مستقیم با تروریست های داعش مورد اصابت گلوله تک تیرانداز قرار گرفته و به هلاکت رسیده است. وی چند ماه پیش در قالب نیروی نظامی از سوی سازمان اطلاعات انگلستان به سوریه اعزام شده و در سازماندهی و آموزش جدایی طلبان کرد در شمال این کشور نقش داشته است. لازم به ذکر است که درگیری ها میان دو طرف در شهر منبج در حالی وارد ماه دوم شده که نیروهای داعش در مقابل حملات شبه نظامیان مقاومت شدیدی از خود نشان می دهند. شهر منبج در شمال شرقی استان حلب سوریه قرار داشته و هدف شبه نظامیان از سیطره بر آن اتصال مناطق مرزی شمالی سوریه به یکدیگر و تشکیل کشور خودمختار کردی می باشد.

کشته شدن نظامی انگلیسی در شمال سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کوبانی ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    0 0
    غریق رحمت باشد درود بر شرافتش از همین اروپا و انگلستان هستند که رفتن تو داعش ولی این شخص شریف بر علیه داعش وارد نبرد شده هزاران درود بر شرافتش
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    0 0
    ما بخیل نیستیم. ولی یه کم تحلیل و بینش سیاسی هم لازمه کاکا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس