کد خبر 593514
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

عضو فراکسیون ورزش مجلس از مساعدت و قول پیگیری خواسته هواداران باشگاه استقلال از سوی وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

به گزارش مشرق، نادر قاضی‌پور با اشاره به تجمع چند روز پیش معترضان و هواداران باشگاه ورزشی استقلال در مقابل مجلس، گفت: چندی پیش هواداران باشگاه استقلال به دلیل عملکرد ضعیف وزارت ورزش در قبال تیم استقلال، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و معتقد بودند که علیرغم دولتی بودن هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، اما اعتبارات اختصاص یافته در حوزه نقل و انتقال بازیکنان این دو تیم با یکدیگر اختلاف زیادی دارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه با وزیر ورزش به منظور پیگیری خواسته معترضان، توضیح داد: وزیر ورزش و جوانان قول مساعدت و پیگیری خواسته هواداران استقلال را داده و طبق پیگیری‌های شخصی از وزیر ورزش و جوانان مقرر شد موضوعات مدنظر هوادان تیم استقلال مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان مشکلات این باشگاه فرهنگی – ورزشی را حل کرد.

قاضی پور، عدم واگذاری این ۲ باشگاه به بخش خصوصی را از جمله دلایل ایجاد اختلاف سلیقه، بروز مشکل و تجمع امروز دانست و افزود: واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، راه حل برون رفت از مشکلات مالی است؛ البته این واگذاری باید به افرادی انجام شود که اهلیت داشته باشد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با واگذاری این ۲ باشگاه به بخش خصوصی می توان به تفاوت سلیقه ها در نحوه و میزان تخصیص اعتبارات خاتمه داد.

صبح روز دوشنبه (۲۴ خرداد) هواداران باشگاه استقلال به دلیل عملکرد ضعیف وزارت ورزش در قبال تیم استقلال مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس