تصاوير زير مربوط به جشن آب‌پاشي در پارك آب و آتش تهران است.

 مدير عامل اراضي عباس آباد در واكنش به بروز بي‌اخلاقي و اعمال منافي عفت در بوستان آب و آتش گفت كه نيروي انتظامي هم نمي‌توانست افراد هنجارشكن را متفرق كند.

بهنام اتابكي در گفت‌وگو با فارس با بيان اينكه روز گذشته عده‌اي در يك هماهنگي قبلي در پارك آب و آتش حضور يافته و تصميم گرفته بودند روي يكديگر آب بپاشند، گفت: افرادي كه اقدام به آب ‌بازي كرده بودند، اصولا بدحجاب بودند. البته تعدادي افراد با حجاب نيز در پارك حضور داشتند.

وي با بيان اينكه از اتاق كنترل وضعيت را بررسي كرده‌ايم گفت: شيرهاي آب پارك به دليل استفاده بيش از اندازه از بين رفته بود و مجبور شديم آب آنها را قطع كنيم.

وي اضافه كرد: تعداد زيادي كيسه نايلون روي زمين ريخته شده بود كه افراد آن را از آب پر كرده و به هوا پرتاب مي‌كردند و مهم نبود كه روي سر چه كسي فرود مي‌آيد.

وي بيان كرد: از بلندگو اعلام كرديم نايلون‌ها باعث شده است سنسورها از كار بيفتد. به همين دليل آب را قطع كرديم و ساعت حدود 12 اين افراد متفرق شدند.

به گفته اتابكي نيروي انتظامي نيز نمي‌توانست آنها را متفرق كند و از حدود ساعت 9 تا 12 اين افراد اقدام به آب‌بازي كردند و با قطع آب آنها را متفرق كرديم.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 442
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 101
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    شما هیچ رنگ شادی رو نمی تونید ببینید. می تونید؟
  • امير ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    سلام و عرض خسته نباشيد خدمت شهردار روشنفكر امروز تهران!!!
  • امیر ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    این است فضای فرهنگی شهرداری .باید مسئولین فرهنگی شهرداری عوض شوند. ( اطلاع رسانی شهردار برای هر منطقه قابل توجه است؟؟؟؟؟)
  • شهرضا يدالله شاهچراغي ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 1
    باسلام فكرنمي كنم اين عكسهاواقعي باشند انشاءاله كه فتوشاپ شده است چون دركشوراسلامي ايران بعيداست چنين مناظري وجودداشته باشد چون ماهنوزداريم بپاي اين انقلاب شهيدتقديم مي كنيم الان كه اينجانب اين چندكلمه رامي نويسم درشهرستان ماتدارك مراسم تشييع جانباز قطع نخاعي شهيد ولي اله كشوري كه پس ازتحمل سي سال دردورنج جراحات ناشي ازخمپاره رابدوش كشيد برگزارميكنند كه درساعت 30 / 5 عصرامروز8 / 5 / 1390 ازمحل ميدان تاسوعاي اين شهرستان تشييع و دركنارديگرهمرزمانش مانندشهيدهمت بخاك سپرده مي شود حال شمامي گوييد اين عكسها از كشور اين شهيدان است الله اعلم
  • هدایت الله ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    1 0
    صراط نیوز خیلی زودتر از شما زده بود
  • مهدی 65 ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    فکر نمی کنم این مسئله ربطی به شهرداری داسته باشه . من از شما می پرسم ، اگر کسی در پارکی آدم بکشد یا .... باید خر شهرداری را گرفت ؟ این کمال نامردی است که از هر حربه ای برای ضربه زدن به شهردار و شهرداری استفاده کنیم . از شما بعید بود.
  • سهيل ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    اينا بي غيرتن ديگه نمي دونن مديراني امثال خاتمي ، در پي اين هستن كه غيرت و شرف و شرافت دختر و پراي ما رو از بين ببرن و بعدش خودشون هم كه افراد مورد داري هستن ، از اينا سوء استفاده كنن بعدشم براي آقا زاده هاشون دختراي نجيب بگيرن واسه دختراشونم پسراي نجيب اينا خودشون ....
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    آفرين به آقاي شهردار !!!
  • سیاوش ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    2 0
    دمتون گرم کاش من هم اونجا بودم
  • amir ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    این جشن را شهرداری بر پا کرده است جشن آ ب پاشی
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    اين جشن ها متاسفانه برگرفته از جشن هاي كشورهاي اروپاي است . اما در كشور ما كه مسلمان هستيم اين گونه جشن ها چه معنايي مي دهد . چه لزومي دارد يك زن و مرد نامحرم ردپارك روي هم آب بريزند و اسمش را بگذارند جشن آب پاشي . واقعا كاوه همت خرازي كاظمي باقري و باكري و ... براي اين روزها رفتند جلوي دشمن سينه سپر كردند يا براي روزهايي كه ايران اسلامي بشود كشور برتر علمي اقتصادي امنيتي سياسي اجتماعي فرهنگي دردنيا
  • منصور ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    خداوند از آقای خوارکیان قبول کند
  • امير ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    برادر عزيز 800 نفر به اسم فستيوال جنگ جهاني تفنگ آب‌پاشي انواع حركات وقيحانه رو انجام دادن، ميگي به شهرداري مربوط نيست!!!اگر به شهرداري مربوط نيست، پس به فيفا مربوطه؟؟؟؟
  • simin ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    خب شادي مي كنن و ايرادش چيه؟
  • ابوالفضل ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    میخواستی خاک به هم بپاشن؟
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    نمی دونم چرا عادت کردیم همه چی رو به شهدا وصل کنیم ؟؟؟
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    اين شادي نيست، بي حيايي است.
  • م ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    آقا پس این ناظر فیفا کجا بودش امان از این ناداوریها به قول امیر به شهرداری مربوط نمی شه که..!
  • ميلاد ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 1
    به نظر مي رسد در اين موضوع شهرداري بي تقصير بوده http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9005081057
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    هرجا مردم بخوان شاد باشن امثال شماها صدای وا اسلاما وا غیرتا شون در میاد انگار... کاش بیشتر اطلاع رسانی میشد تا مردم بیشتری به این جشن میرفتن. تا چشم عنودان بد طینت و بد گهری مثل شما کور بشه.
  • داود ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    حالا طرف می خواد رئیس جمهور هم بشه! ببین اون وقت چه کارها می کنه!
  • اميد ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    بابا دست برداريد حتما اگه تو هياتهاي مي رفتن وهاي هاي گريه مي كردن مي شدن باب ميل شما بابا بزاريد مردم يه كم خوشحال باشن شادي كنن عجب ادمايي تو اين مملكت با فكرهاي فسيل شده پيدا مي شن حالا خودشون چون به خلوت مي روند آن كار ديگر مي كنند اينجا اومدن شدن مقدس ماب باب با شادي چند نفر وپيدا شدن چند تار مو كسي جهان نمي ره
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    1 0
    شادي وتفريح حق مسلم ايرانيان است البته اگرمتحجران وقشري مذهبان وطالبان بگذارند واجازه بدهند.
  • سردار ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    مرحبا به این همه روحیه با تمامه این مشکلات
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    حمايت خبرگزاري پر مدعا از عملكرد اشتباه شهرداري تهران!!!!
  • ایران ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    سودای قدرت همه چیز را از بین میبرد با نگاهی به گذشته می بینیم نمادهایی مثل چشم جهان بین که در سطح فراوان بود یا حذف عمدی نمادهای وحدت آفرین وشکوه انگیز این شهر را چگونه یک ارگان جمع میکند وکسی هم نمیبیند.
  • ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    ببخشید ولی من نفهمیدم اینچه ربطی به شهرداری داشت؟
  • مجتبی ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    اگر این تنها حرکت و خرابکاری این چندوقت بود و این کارها از شهرداری بعید باید دنبال مجرم دیگری میگشتیم ولی با این روند خرابکاری مطئن باش خودشون هم حتی اگر تاثیری در این برنامه نداشته باشند هم به خاطر ریختن قبح این گونه کارها مسئولنددو البته با افتخار میگند ما برنامه های متنوع برای همه شهروندان داریم
  • amir ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    ۱- اون دنیا باید جواب گو باشی‌،چرا دفعه پیش جنوب تهران با بچه‌های بی‌ سرپرست حباب بازی کردیم صدات در نیومد عکس بذاری؟ عکس اون روز هم که هستش!! از این عکسا بیشتر میتونی‌ سؤ استفاده کنی‌ آره؟! ۲- این کارو ما خودمون هماهنگ کردیم به مسئولین ربطی‌ نداره!! ۳- کار غیر شرعی نکردیم که شما حرف بی‌ ربط میزانی‌!! ۴- و خیلی‌ جالبه بگم خیلی‌‌ها از جنوب شهر میان این پارک و کلی‌ باهاشون آب بازی کردیم،خودشون گفتن این بهترین باری بود که اومدن این پارک ۵- این مسائل نه سیاسی نه مذهبی‌،لطفا درست فکر کنید،اگه نمیتونید فکر کنید و یهو همه چیزو باهم قاطی‌ می‌کنید،بی‌ زحمت بشینید گوش حرفا نزنید،تفریح کردن و شاد بود حق مثلم هر انسانی!! ۶- بعضیا از جنگ گفتن پدر من جنگ بود،چه ربطی‌ داره؟ خودش هم حضور داشت،کلی‌ هم خیسش کردم ۷- یه ذره درک و شعور هم خوبه،آقا نخند بیحیایی می‌شه!!
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    شادی با بی بند و باری و فساد فرق میکنه عقل کل مغز نخودی. اون عکسای جمجمه روی لباساشون و اون شکل کله بز که با دستشون درست کردن ونماد شیطانپرستیه میگه که کیا دوست دارن اینجاها برن وازش شاد میشن. فقط شیطان و پیروانش. شما نمیگم در دین اسلام که حس بی غیرتیت درد نگیره برو در فرهنگ و تاریخ چند هزار ساله زرتشتی ایران و در تاریخش بگرد. یک نمونه سنگتراشیده از بد لباسی و اختلات زن و مرد اونم اینجوری که شبیه تی شرت پارتیهای فاجشه های غربیه برام بیار. من قول میدم همه ملت دست از دین وغیرت بکشیم مثل شما بشیم. ولی بهت قول میدم نتونی یکیم پیدا کنی. اونوقت این شمایید که باید دست از کلاشی و خریت به اسم آزادی و ایرانی ... بردارید و براه راست هدایت شید
  • ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    امان از بی غیرتی مردان و بی حیایی زنان. اللهم عجل لولیک الفرج
  • ناشناس ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    ببين كي داره در باره بي حيايي نظر ميده كسي كه خودش تو كشور ... داره حالشو ميبره اما شادي مردم كشورشو بي حيايي ميدونه ما با اين تفكرات هزار سال ديگه هم به هيچ جا نميرسيم و البته اين چيزيه كه مسئولان ما ميخوان
  • حسین ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    اون شهرداری که الگوش شده غرب بهتره بره شهردار یه کشورغربی بشه نه کشوری که در صددالگوسازی واحیای الگوی صحیح اسلامی شدنه اینها تقلید کورکورانه است
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    مونگول نمگن یه کار بد و با بد دیگه عوض کنن میگن اگه نمیتونن کار خوب بکنن نار بدم نکنن زنبور درشت بی مروت را گوی باری چو عسل نمیدهی نیش مزن
  • ناشناس ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    مطمئن باشيد با اين انتقادهاي بي مورد داريد كاري ميكنيد كه جوانان از حكومت نه از دين فراري شن و اون وقت زماني كه اگر اين حكومت شكست خورد اين رژيم و دين اسلام حد الاقل تا 100 سال ديگر نتونه سر بلند كنه
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    دارن شادي ميكنن حالا يه مقدار هم بي حيايي و بي غيرتي اضافه كردن تابيشتر خوش بگذره مگه شادي بدون گناه هم ميشه!
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    اینا کم بی بند وباری کردن میخان مثل تی شرت (شما بخوان شرک) پارتی فاحشه های خارجی کنن دخترا لباسشو خیس بشه به تنشون بسبه بیشتر بدن نما بشه. ای خاک بر سر بی غیرت خونواده هاشون وخودشون
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    شهرداری که شورای شهرش تو سوسنگرد نماد مقاومت ودفاع مقدس رو بر میداره و میگه دیگه جاش اینجا نیس نمیتونه بگه تو پارک جای این آشغالا نیست؟
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    منظور
  • نامعلوم ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    این کجاش دسته گل؟ بد مردم 3ساعت خوشحال بودن؟ جمع کنید این کاراتون و بذارید مردم خوشحال باشن. شما اگه ناراحتید اینجور جاها نرید
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    در پستهای قبلیم به اشتباه نوشتم تی شرت پارتی که درستش وت تی شرت پارتیه
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    خيلي باحال بود كاش منم اونجا بودم. چقدر بهشون خوش گذشته. خواهشا خواهرا و برادراي ديني اينقدر خدا و پيغمبر و آخرت رو همه جا خرج نكنيد تموم ميشه‌ها. من گناهكاري نمي بينم.اينا كودك درونشون برانگيخته شده و خيلي هم باصفاست
  • ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    دوست عزيز دقيقا به همين علت كه من تو كشور.... هستم ميدونم كه اين كارا از كجا نشات ميگيره و اسمش بي‌حيايي و بي غيرتي و ناموس فروشي است. تو اين كثافت كاري حجاب برداشته شد، دختر و پسر مثل حيووناي اروپايي كه امثال شما ذوق مرگ ميشيد مثل اونا باشيد تو هم لوليدن و هزار غلط ديگه كردن. ما پاي عقايدمان هستيم حتي تو اروپا و كشور.... هر كس در مقابل دين ما بايستد در مقابل تمام دنيايش مي‌ ايستيم.
  • ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    خدا کنه همه این دفاعیات شادیانه اون دنیا هم راه به جایی ببرهخ قابل توجه کامنت گذارهایی که این رو اجتماع بدون گناه عنوان کردند
  • ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    چرا این صحنه ها همیشه واکنش منفی ما رو برمی انگیزه. اینا چند نفرن دارن شادی میکنن، همین.
  • امير ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    ما براي حفظ حكومت تن به هر كاري نمي‌دهيم، ما از سرنگون شدن نمي‌ترسيم، ما از انحراف در دين وحشت داريم. بگذار بگويند بعد از حكومت ائمه معصومين حكومتي به نام جمهوري اسلامي ايران كه به راه آنان حكومت كرد، سرنگون شد.
  • ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    دوست عزير تو يا واقعا بي غيرتي يا خودتو زدي به بي غيرتي!! اين اسمش بي حيايي نه شادي و تفريح،‌ مثل اينكه بابات تو جبهه درست زندگي كردن و ياد نگرفته كه اين حال و روزشه.
  • رضي ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    -ترويج شيطان پرستي در اماكن عمومي . -خيس كردن لباس دخترها وزن هاي ... تا بدن نمابشن وبقيه با ديدنشون بهره وحظ ببرند؟! - محيط آلوده براي اين كارهارو كي مهيا كرده؟1 بله شادي خوبه ولي بجاش دخترها در جاي ديگه وپسرها در جاي ديگه مثل اينكه بگي حمام برندزن ومرد باهم ؟!آيا اين عين بي غيرتي نيست ؟بي عفتي چطور؟راستي تو اين دخترها را حاضري زنت بشن؟1كه لباس شهرت به تن كرده وبا كمي آب پاشي تمام برجستگي ها وبلكه لباس هاي زير پيدا بشه؟! و ديگران ببينند و... اگه اين خوشيه پس بهتره كه با خانواده خود اينكار رو بكني در جايش! بنابراين بله كه مسئوليت اينكار با اداره كنندگان ومروجين اين بساطند كه هر خطايي را بايد پاسخگو باشند
  • ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    تو كه از محبت ائمه هيچي درك نكردي برات متاسفم، شادي ايرادي نداره، ولي بي غيرتي و بي حيايي و بي شرفي و ناموس فروشي چرا. حرف حق به گوشتان نمي‌رود چون شكمهاتان از مال حرام پر شده است.
  • جواد ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    واقعا متاسفم آیا شادی به هر قیمتی میتونه انجام بشه آیا شادی تو ام القری جهان اسلام به ازای توهین به شعور و اعتقاد ودهن کجی به همه ارزشها یک مملکت جایزه؟
  • طاها ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    هرکسی کو دور ماند از اصل خویش بازجوید روزگار وصل خویش ایرانی همیشه شاد بوده و شاد هم زندگی میکنه بستگی داره با چه عینکی به این تصاویر نگاه کنی
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    به همین دلیل برای کودن قیم و سرپرست میزارن چون اگه به حال خوش رهاش کنن دنیا رو بباد میده
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    همه ما انسانیم ، و اکثرمون امام علی رو قبول داریم.... وحضرت فرمودند از این دز فقر بیاد تو از اون در ایمان بیرون میره... شما دوستانی که سینه چاک کردید واسه ایمان و غیرت واسلام چرا واسه بدبختی وفقر مردم دهن خودتون رو پاره نمیکنید؟؟؟؟ چرا واسه وضعیت نامساعد اجتماعی مردم اعتراض نمیکنید؟؟؟؟ شما عیناََ مردم کوفه هستید. و فقط جا نماز آب میکشید. چرا نا لایقی در اداره وضعیت اقتصادی مملکت دلتون رو به درد نمیاره که مادر همه این بیبند و باری هاست البته اگه بشه گفت بی بند وباری. بی بند وبار اون زنیه که واسه شام بچه یتیمش باید تن فروشی کنه... سر مدیران اتصادی مملکت سلامت... حالا خیس شدن دخترا مهمتر از اونه دیگه!!!!!!!!! الهم عجل لولیک الفرج
  • مجید.ب ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    امیدوارم مسئولین زودتر بجنبند تااین ناهنجاری چیزی شبیه ترقه های چهار شنبه سوزی نشود. با این وصف این از اون بدتره امیدوارم مسئولین زودتر دست بکار بشن و برای شادی های سالم جوانان فکرهایی بکنند تا دچار این ناهنجاری های وارداتی نشویم امیدوارم مسئولین قیمت اب بهای پارک را در قبوض مصرف کنندگان نیاورند و پول این اصراف را از خود این افراد بگیرند و در پایان مسئولین یکروز بیایند در این پارک و اوضاع را از نزدیک ببینند و بعدش خودشان و کلاهشان و قاضی و بقیه ماجرا
  • ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    ینی خااااااااااااااک بر سر این تفکرات بی ارزشتون ! فتوشااااااااپ :)) خیلی هم واقعیه
  • ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    واي و امان از شما كه به نام دين اينجا متن گذاشتي و با چشم هيز ناپاكت شادي رو نديدي و لباسهاي خيس و چسبيده رو ديدي. فكر كنم اگه اونجا بودي به نام اسلام به خوهرا تجاوز ميكردي. ماجراي خميني شهر كه يادت هست؟ برو خودتو درست كن.
  • ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    فقط مواظب كودك درونت باش چون .....
  • مهذب ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    بی غیرت اون پلیسی هست که صحنه ی قتل یه دختر جوون رو میبینه و فرار میکنه! بی غیرت تویی که داری سنگ یه مشت جانی و ادم کش رو به سینه میزنی
  • مهذب ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    ناشناس اشغال خودتی و همه ی ....
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    اين حرف و حديثارو خود تيم قاليباف راه انداخته جمعش كنيد اين عوام فريبيا رو
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    اون موقع كه رييس نيروي انتظامي بود گشت ارشاد رو راه انداخت واي به حال اينكه رييس جمهور بشه گشت ارشاد الكترونيكي راه مي اندازه
  • ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    آخه اين لش و لوش ها سالي يك مرتبه هم غسل نمي كنن لابد مي خواستن با طهارت كامل وارد ماه رمضان بشن!!!
  • بسیجی ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    وای-جون-استغفرالله
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    اللهم ان لم تکن غفرت لنا فی ما مضی من شعبان فاغفرلی فی ما بقی من خدا بهمون رحم كنه
  • سپید ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    امثال شما اولین کسایین که جلوی همون آقاتون قد میکشن و براش گردن کلفتی میکنن. دست بر دارید از این همه ریا و تحجر!
  • ایمان ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    فاجعس...
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    مشرق جان، مواظب باش تذکرات علنیت از یه حدی بیشتر نشه، یه وقت باعث کمک به عادی شدن میشه.
  • ع.ر.ب ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    بگزارید آقایان به جنگ های سیاسی خود ادامه بدهند این اخبار که برای آنها اهمیتی نداره جامعه در سراشیبی سقوط اخلاقی قرار گرفته _ هنجار شکنی، قتل، تجاوز،فساد، فقر، تبعیض......._ آقایان جامعه را رها کرده اند و فکر میکنند با گشت ارشاد میتوانند کنترل کنند
  • ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    اگر پارک اب و اتش نبود اینها جای اونجا می رفتن اعتکاف؟تا کی یرتون زیر برف می کنید و تقصیر را به گردن شهرداری می اندازید؟
  • آرش ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    تو پارک بازی آب پاشی برگزار می شه توسط خود بچه ها و خبرش از قبل تو فیس بوک اگه از طرف شهرداریه دم قالیباف گرم که تا ایجا همه جوره عالی کار کرده اگه یکی تو این دوره زمونه داره درست حسابی کار می کنه اون قالیبافه بعدشم شادی و خنده ایراد داره شما اگه ناراحتی تشریف نیار به تو چه فضولی دخالت تو کار دیگران تو اسلام گناه نمی دونید بدونید
  • علیرضا ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    آقای قالیباف با این مدیریت شهری ایتان واقعا خجالت بکشید
  • امير ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    كار به جايي رسيده كه اوباش و بي ناموس ها شده‌اند اسلام‌شناس!!! شما اگر ناراحتي مي‌توني بري بيرون، اين كشور جاي اين كارا نيست. به سلامت
  • من ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    من که کلی خندیدم به نظرات!!! نمیدونم چرا همه راجع به بقیه به این راحتی قضاوت میکنن!! فضولی تو کار بقیه شده عادت همه... به من و شما چه اینا چه کردن. مگه تو قبر ما میخوابن؟!! اگه بیکار نبودید انقد تو کار بقیه فضولی نمیکردید
  • ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    man ke na bidini didam na bihayayi. adam bayad kheyli mariz bashe vasate ye mosht bazy va shady too fekre masaeli bashe keh zehne nevisandaro mashghool kardeh.
  • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    خاک بر سر همه شون و خاک بر سر اونهایی که با کامنت های جانبدارانه و دوزاری، چند روز خوشگذرونی دنیا رو به شرف و ارزش و مقام انسانی که خدا به انسان داده و بابت صیانت از اون سوال جواب خواهند شد فروختند
  • محمود ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    با حرف این بابا آدم یاد آیه ای از قرآن می افته: که شیطان عمل زشتشان را زیبا جلوه می کند.
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    قالیباف عرضه ندارد موشها و گربه های جنوب شهر را ریشه کن کند فقط به دنبال انتخابات است
  • ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    رجاء نیوز هم همینطور؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    آخه چه ربطی داره به مدیریت فرهنگی؟ مردم خودشون می خواهند اینجوری باشند ربط می دهید به مدیریت فرهنگی تهران. واقعا که
  • محمدرضا ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    ما را به رخت و چوب شبانی فریفته است این گرگ سالهاست که با گله آشناست پروین، به کجروان سخن از راستی چه سود کو آنچنان کسی که نرنجد ز حرف راست یه حرف درست و حسابی تو این نظرات دیدم همین بود خوب همه مردم با تفکرات مختلف فریفته شدن و از اصل موندن... اللهم عجل لولیک الفرج
  • وزارت اطلاعات ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    طوری در باره تهران و ایران حرف می زند که انگار در ایران مسیحی یهودی زرددشتی و حتی به قول امام خمینی(ره) کمونیست ها می توانند زدنندگی کنند نیست!!! طوری حرف می زنید که انگار از وضع فاجعه بار قبل از انقلاب و باسکول ها کاواره ها وضع معلمان و...در مدارس و دانشگاه ها اردوها و سواحل کشور خبر ندارید این ها همان جماعتی هستدن که قبل از انقلاب خودتان می دانید چه می کردند.. امروز حتی کمتر.... ولی تا زمانی که در ایران شیعه واقعی باشه خیلی از آنها که پشیمان خواهند شد راه بازگشت را می یابند...
  • وحيد ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    مشرق نيوز حالا اون ها يك گناهي كردن شما چرا پخش و ترويجش ميكنيد چه لزومي داره كه ما اينها رو ببينيم قرار نيست كه هركس هر كاري تو گوشه شهر انجام داد زود عكس و تصويرشو بندازن تو سايت اگه اينجوريه بريد دنبال بگرديد هركي هرجا گناهي ميكرد ازش عكس بگيريد بزنيد تو سايت چه لزومي داره كه مردم بفهمند اونجا كيا چيكار كردن مسئوليني كه بايد بيدار بشن اين چيزهايي كه شما عكسشو ميبينيدو دهانتون باز ميمونه از نزديك ميبينن و ككشون هم نميگزه يا ستارالعيوب
  • ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    اگر خواهرت در آن جمع بود باز هم همین حرف رو می زدی ؟
  • ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    وایستا تو صف از تو جلو تر هم هستند . نوبتیه ؛ حالا حاضری بازم هم همون حرف رو بزنی
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    اینهائی که این نظرات رو می نویسند مثل تو هیجاناتشون با ارتباطات پاک و لذیذ و شاد گره نخورده . در ماجرای اصفهان من رو هم شریک غم خود و خواهرت بدان
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    هر چیزی در جای خودش مهمه هم فقر برخی از مردم و هم عیاشی بعضی مفت خور ها و بیدرد های جامعه .
  • مطلع ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    شما هم که فقط بلدین لخت بشین و بگین نگاه نکنین !!!! الهی بمیرم که همفکرات که دارن آب بازی میکنن اصلأ هیز نیستن و به دخترا طبق عکس کاری ندارن، روزا باهاشون آب بازی میکنن و ......... !!!!
  • ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    اولین بار و آخرین بار پارسال بود که همراه خانواده به این پارک رفتیم و با توجه به تاریک بودن هوا و عدم حضور پلیس صحنه های وقیحتر از این رو هم در این پارک شاهد بودم.
  • مینا ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    تو مطمئن هستی کسانی که اونجا بودند با دید خواهر برادری همدیگر را خیس می کحردند و اینها که انتقاد می کنند آدم های بد بینی هستند
  • ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    وقتی کودک درونشان این بساط رو به پا میکنه اگر این کودک بزرگ بشه چه کار میخاد بکنه
  • ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    خوش باشند اما نه با ناموس مردم . دختر ها با دختر ها و پسر ها هم با پسر ها
  • مرضیه ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    این چه دینی است در آن جوانان مورد نظر شما با نهی از منکر از دین گریزان می شوند ؟ اتفاقا اگر این مسائل گفته نشود دین نابود می گردد .
  • ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    آقا تون ؟ مگر جناب سپید تو بهائی هستی ؟
  • ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    اگه قالیباف رئیس جمهور بشه ... واویلا !
  • زهرا ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    قابل توجه کسانی که فکر میکنن اسلام با شادی مخالفه: اسلام تنها دینی است که به شادی و رفاه و آسایش و راحتی انقدر اهمیت و بها داده ولی نه از نوع بی حیایی و بی غیرتی نمیدونی برو تحقیق کن عزیز جان...
  • مینا ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    پناه بر خدا ...... چقدر دین فروش و بی غیرت و شیطان پرست !!!!!!!
  • ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    خداخیر به قالیباف بده ...
  • ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    جهان سوم جايي است كه خواص در آن برای عده ای خدا و برای عده ای منفورند ... اینجا حد وسطی نیست . دنبالش نگرد
  • ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    من که نگاه کردم چیز بدی ندیدم غیر از شادی برادرا اینقد هیزن که فقط لباس زیرو برجستگی می بینن شرم کنید اخرشم میگین اسلام دارین کاری میکنین مردم از خدا دور شن منم دیگه روزه نمی گیرم امسال چون لقمان را گفتند ادب از که ........... حالا کاری که شما میکنید من انجام نمیدم دعا میکنم خدا به راهه راست هدایتتون کنه
  • سمیه ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    امان از شما که هر جا عقده های سیاسی رو خالی می کنی .. حتی زمانی که حرف حق زده می شه ... شما بهتره به جای تهمت و افترا زدن های نچسب و بی منطق یه خورده به فکر اصلاح جامعت باشی
  • ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    کافر همه را به کیش خویش پندارد.
  • ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    این گری گوری ها از قشر فقیر کشورند؟
  • ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    یعنی اینها تا به حال هم به جز زحمت و بار برای این حکومت چیز دیگه ای هم داشته اند که نگران فراری شدن آنها باید بود؟
  • ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    مثلاً تو که غسل جمعت ترک نمیشه خیلی پاکی که دیگرانو به ناپاکی متهم می کنی؟ همین حرفت دلیل ناپاکی روحته , جسمتم خدا میدونه!
  • ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    همه جای دنیا روشهایی برای شادی کردن و تخلیه انرژی جوانان وجود داره. اما در کشور ما متاسفانه به هر جشنی با دید منفی نگاه می شه. سرتون رو از برف دربیارید ببینین چطور جوونهای تحصیل کرده ما در حال فرار از این مملکت هستن... حالا اینا در این جامعه غم زده ی ما یه کم شادی کردن شما رو آزار داده؟ بابا باور کنین جوانها به شاد بودن، با هم شادی کردن نیاز دارن. فقط باید گریه کنیم؟! راه حل شما چیه؟ مطمئنم روزی خواهد رسید که دیدگاههای طالبانی و سواستفاده از مقدسات، دیگه در کشور ما جایی نخواهد داشت.. و ما دوباره می خندیم... امیدوارم اونقدر زنده بمونم که اون روز رو ببینم. موفق باشید.
  • ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    آقا این عکسارو بردارین من باخانوادم رفته بودم عکس منو گذاشتن به گه خوراش ربطی نداره که کیا رفته بودن آب و آتش
  • ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    انتخابات چه کار ها که نمیکند
  • علی کوچولو ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    پسرا با وقاحت تمام می گفتند آب بریزیم رو اون دخترها که مانتو نازک سفید دارند ... و بعد اینکار فهمیدیم که دخترها هم از خدا خواسته با اون وضع فجیع بی حجابی که حتی منه پسر روووم نمی شه جلو کسی باشم چرخیدند و چرخیدند تا خشک شدند خدایا مارا ببخش
  • ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    و اسلاما.. اسلام در خطر افتاد آهای مسلمین کجا هستید ...
  • احمى ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    خدمت دوستای عزیزی که فرمودن "چیه مگه شادی دارن می کنن دیگه" عرض می کنم که تو جهنم -اگه ایشالا قسمت شد اومدین پیش خودم- شادی همراه با گناه خیلی خیلی زیادتر از اینجاست...!!! ولی چه خوبه که اینطوری نباشیم! به قول حاج آقای قرائتی اگه قیامت الکی باشه ماکه این همه نمازودعاوایناخوندیم و انجام دادیم هیچ ضرری نکردیم، شمام که هیچ ضرری نکردین! ولی وای به حال شما اگه قیامت و حساب و کتاب راست باشه . . .
  • ناشناس ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    سوای تمامی کامنت ها یه مورد بود که فکر نکنم کسی بهش توجه کرد و اونم نحوه تجمع افراد است چه طوری است این همه ادم در یک ساعت مشخص در یک محل مشخص جمع می شوند که از دوحالت خارج نیست یا این یک مراسم رسمی از طرف شهذرداری بوده و یا یک احتماع اینترنتی .در هر حال شادی خوب است ولی این طوری اصلا در شان یک مسلمان و یک ایرانی نبوده و نیست شاید از بس گفته اند تهاجم فرهنگی این واژه کمی لوس شده باشد ولی نگکاه کنید با انجام چنین پارتی هایی چه هدفی مد نظر است جز اینکه کاری که با المان پس از نازی و ژاپن دراوردند همین جا نیز مد نظرشون باشد ؟ انهدام فرهنگی
  • ابوالفضل ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    داره اونجات میسوزه اونجا نبئدی داری به اقای خاتمی فحش میدی؟کم آوردی
  • ابوالفضل ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    ملاک شما برای درج نظر افراد چیه؟
  • www.galam2.mihanblog.com ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    اخوی اسلام با این چیزها به خطر نمی افته این مگه اسلام این قدر ضعیفه این بی اخلاقی حساب میشه که در بلاد اسلامی مثل ایران رخ میده در ضمن شما ثابت کنین اینها مسلمان هستند مگه هر کس تو ایرانه مسلمونه بله باید تابع اسلام باشه متاسفانه بعضی ها فقط اسامی بچه مسلمونی رو یدک میکشن
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    باباجون! شاید خواهر برادرن!!! شما فکرای بد نکن!!!!!!!!!!!!
  • عباس ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    معمولا در دنیا با هر اعتقاد و فرهنگی اجازه نمی دهند دو مقوله قربانی سیاست شود 1- اقتصاد 2- فرهنگ . ولی متاسفانه در جامعه ما هر دو مقوله سیاست زده شده است . به همین دلیل است که در هر دو مورد شاهد به اصطلاح شل کن سفت کن هستیم و به شکل دفعی و انفعالی هم یک برخوردهایی می شود . اگر کار تقتصاد به اهل آن سپرده شود و نظر متخصصین محترم باشد و نیز اگر اصحاب سالم فرهنگ بهد جای مراکز دولتی متولی اشاعه فرهنگ اسلام باشند یقینا بهتر نتیجه می گیریم . در این بلبشوی فرهنگی بسیاری از مومنان هم برای توجیه فرزندانشان که انجام این کارها را در حکومت اسلامی نوعی دادن مشروعیت به آنها می دانند ، کم می آورند . مسئولین محترم فاین تذهبون ؟
  • عباس ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    برادر قالیباف - سرزمین جبهه ها یادش بخیر . و اینکه - شهیدان ما را می بینند . اندکی شرم باید . البته شاید !
  • علیرضا ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    زمانی که پولهای فرهنگی در ترکیه کشورهای همجوار با سفر مسوولان خرج میشه شما توقع دارید جوونها...
  • ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    امان از تحجر و تعصب کور و تفرقه و متشرع نمایی و خود برتر بینی برخی که خودشون رو نماینده خدا و امام زمان عج میدونن.
  • ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    آره عیسی به دینش موسی به دینش...مگه کسی میاد به شما بگه چرا میرید هیئت و تو سر و کله خودتون میزنید و ایراد بگیره که ترویج خشونت و لا ابالی گری و خود آزاری میکنید؟؟؟؟ شما هم لطفا سکوت کنید و اگه ناراحت میشید تماشا نکنید. حتما تماشا میکنید و دود از همه جاتون بلند شده که چرا نمیتونین مثل باقی مردم باشید. از لاک خودتون بیاید بیرون خب. دیر نشده.
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    آقایون ستاد! مبارزه با تهجام فرهنگی اصلا معلوم است چه غلطی دارن می کنن؟؟؟
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    اگه یه تبلیغی چیزی داشت اونوقت میدیدین که چجوری هزاران نفر از مردم میرفتن تا ساعاتی رو خوش باشن. بدون گناه. اونوقت این تزویر شما هم بیش از پیش رنگ میباخت و از مردم باز هم تو دهنی میخوردین
  • ali ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    کاری کردید از این به بعد شهرداری اجازه عکس بردرای از این خانم و آقایان را ندهد/ مقصر عکاس محترم است که آمده عکس گرفته این ها باید راحت باشند و شهرداری هم فکر رای های خاکستری
  • شیرازی ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    کفن پوشان دوران ریاست جمهوری خاتمی کجایند
  • ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    به اسم اسلام و برای اینکه ثابت کنن خودشون سمبل غیرتن و بقیه بی غیرت به چه حرف و حدیث هایی متوسل میشن...داداش اگه تو توی او شرایط چشمت به لباس زیر و برجستگی های بدن مردم بوده (تازه اونم از تو عکس ها), نشون دهنده بی غیرتی بی حیایی چشم ناپاکی خودته.. اونایی که اونجا بودن چشم پاک هم داشتن ان شالله. کافر همه را به کیش خود پندارد. آدمای چشم ناپاک فکر میکنن همه مردم مثل خودشون چشمشون هیزه...واسه همین به همه شک دارن و ظنین هستن. برو خودتو درست کن آقا. صورت مسئله رو پاک نکن.
  • ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    مرحبا به ادب و حیا و نزاکتت. طاعات و عباداتت پیشاپیش قبول درگاه احدیت برادر مسلمان و با ایمان.
  • محمد حسین ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    ای مفضل بدان بدرستیکه در حوالی ری کوهی است سیاه که در زیر آن کوه شهری بنا می شود به اسم تهران . که دارای قصرهایی است مانند قصر های بهشت ، و زنهای آن شهر مانند حور العین می باشند . بدان ای مفضل آن زنها ملبس به لباس کفار و مزین به زینت جبارین می شوند و سوار می شوند به زین و تمکین نکنند از شوهر و وفا نکند شوهر ها بر مخارج آنها ، پس طلاق بخواهند از شوهر ها . اکتفا می کنند مردها به مردها و شبیه می شوند مردها به زنها و زنها به مردها و .... نقل قول فضل بن عمر از حضرت امام صادق(ع) (الزام الناصب، 183؛ منتخب التواریخ، ص875؛ مجمع النورین مرندی، ص139؛ بحارالانوار ج52، ص258؛ یوم الخلاص، ص464؛ منتخب الاثر، ص430 و...)
  • محمد حسین ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    شهدا برای ما حمدی بخوانید که شما زنده اید و ما مرده................
  • ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    جالب است که اکثر کامنت های مخالف این آب بازی سر شار از توهین و بی ادبی و نسبت دادن لقب فاحشه به زنان و بی غیرت به مردان است ! بماند بقیه افاضات این دین داران به غایت مودب و اسائه ادبشان به مردم این مملکت ! سایت مشرق هم که معلوم است از این گونه نظرات جالت مشعشع شده و بسیار خوشحال است از این که دو یا چند گروه مردم را به این آسانی مقابل هم قرار می دهد !!!!! نباشد روزی که انواع و اقسام توهین ها نیز به ایشان و مریدانش و اعتقاداتشان روا شود !!!
  • بلا ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    برا بچه ها بوده بزرگا هم قاطی شدن.
  • امیر ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    شهدا شرمنده ایم...
  • ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    شما همت کن ایران رو بکن کشور برتر منطقه .... اون دوستان هم اگه جونشون رو دادن در راه کشور و آرمان و اعتقادشون دادن دلییل بر این نیست که روش زندگی دیگران رو هم تعین کنن
  • شهرام ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    بابا جمع کنید شما هم گندشو درآووردین وقتی مملکتیو زوری میخواین ارشاد کنین آخر از اینور میزنه این همون چیزیه که خودت خواستین و ساختین همه اون کسایی که اومدن دوست داشتن و خداوند اختیار را آفرید به شما هم هیچ ربطی نداره
  • ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    در مشاغل مختلف از جمله شهرداری تهران مشغول خدمت رسانی هستند
  • سید مصطفی ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    برو حالش رو ببر!! سایت در پیت شما تا حالا اینقدر خواننده داشت؟! من این خبر رو واسه چندین نفر ارسال کردم و به مرور توی فیس بوک هم قرار گرفت... برو حال کن
  • ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    موافقم و اين را هم اضافه كنم هر كس اينطور راجع به دیگران قضاوت و توهین کند هر آنچه گفته شایسته ی خودش است...
  • ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    دوران این جبهه کردن ها گذشته است...
  • ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    چی؟؟؟؟؟ دین فروش و بی غیرت و شیطان پرست کسیه که این قضاوت ابلهانه رو می کنه....
  • ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    شرف انسانیت هم که شده کلامی که در دهان نا اهلانی مثل شما در مورد مخالفانتان بیان کنید. ای کاش ذره ای شرف و انسانیت در وجود خودتان بود...
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    و تفکرات شما هم همچنین...
  • ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    ادب مرد به ز دولت اوست
  • ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    رفتی بیرون گود نشستی می گی لنگش کن. بی غیرت وطن فروش و ناموس فروش خودتی که پا ش.دی رفتی کشور بیگانه...
  • نیما ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    شهدا شرمنده ایم!!
  • ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    دهنتون صاف.همه عکسا موجوده یکی یکی رو میشه
  • ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    فک و فامیلت رو جمع کن که بدترش هم گفته میشه بچه سوسول چاقاله باذوم
  • ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    بابا طعنه زدم بیچاره مردم تفریحی ندارندآب بازی میکنند بندازید این تنگ نظری ها را دور فکرچپاول بیت المال توسط آقازادهها و و... باشید
  • ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    آقاسیدمصطفی شماچرا؟ قربون جدت ومادرت زهرا پسرزهراواین حرفا هرکس به طریقی دل مامیشکند بیگانه جدادوست جدامیشکند بیگانه اگرمیشکندحرفی نیست من درعجبم دوست جدامیشکند
  • ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    درود بر افکارت
  • ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    راهزنی فرهنگی در بیشتر دنیا جز برنامه های سیاسی بویژه سیاست خارجیست. در ثانی سیاست یعنی حیله های ساماندهی و بزک شده دولتها در جهت پیشرفت اقتصادی آنها. در واقع علم سیاست بدون علم اقتصاد نعنی ندارد و از اینرو اقتصاد وسیاست لازم وملزوم همند. حال این نظر شما که: معمولا در دنیا با هر اعتقاد و فرهنگی اجازه نمی دهند دو مقوله قربانی سیاست شود 1- اقتصاد 2- فرهنگ . بسیار موجب ایجاد شبه در درک شما از این ۳ مقوله: فرهنگ-اقتصاد و سیاست میشود.
  • ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    تو که لحن حرف زدنت به بی خانواده ها میخوره. بعید میدونم با خانواده رفته باشی!
  • ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    ردم از خدا دور شن!!!!!! نه بابا؟ آخی طفلکیا چقدر نزدیکن الان!
  • ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    یکی رو تو آبادی راه نمیدادن سراغ خونه کدخدا رو میگرفت. اصلا کی گفته که قدرت بینش داری که بخای بیدینی و بادینی رو از تشخیص بدی؟ یعنی کی گفته که تو درست دیدی؟
  • ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    مثل تو که الان تو کار فضولای دیگه فضولی میکنی دیگه نه؟
  • مهدي ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    دارن آنتنهاي ماهواره رو جمع ميكنن
  • ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    اولا: مولایم علی فرمود: ننگ بر تو ای دنیا! آیا پنداشته ای فقر و گرسنگی مرا به ذلت درآورد؟ سوگند به آنکه جان فرزند ابیطالب در دست اوست که درختانی که در بیابانهای خشک میرویند مقاومترند از آنانیکه در باغات پر آب! دوما: رسول اکرم فرمودند: ان فقیر والفقر فخری! سوما: کی گفته این اراذل واوباش فقیرن؟ اینا خوشی زده زیر دلشون وغصه ای دیگه جز عیاشی ندارن. بچه فقیرا از این قرتی بازیا دز نمیارن سرشون تو زندگیشونه واسه یه لقمه نون. اگه لقمه نونم پیدا کنن با این مذخرفات هدرش نمیدن!
  • ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    حیف اون اسم قشنگ و بزرگ برای کوچولویی مثل تو.
  • ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    این بابا اصلا نمیدونه غیرت چیه!
  • ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    خودت جواب خودتو دادی!
  • ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    شادی حق مسلم مردم است البته اگر گروه پلی بوی بخاد بازیگر اصلی اجتماع بشه اونقت باعث قطع عمومی بازی برای همه بخاطر قانون شکنی میشه انوقت این ظلم به آدم خوبایی که میخان شادی سالم داشته باشن مقصرش کیه؟ گروه پلی بوی یا هنخارشکنهای اجتماعی.
  • ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    شادی با بی بند و باری و فساد فرق میکنه عقل کل مغز نخودی. اون عکسای جمجمه روی لباساشون و اون شکل کله بز که با دستشون درست کردن ونماد شیطانپرستیه میگه که کیا دوست دارن اینجاها برن وازش شاد میشن. فقط شیطان و پیروانش. شما نمیگم در دین اسلام که حس بی غیرتیت درد نگیره برو در فرهنگ و تاریخ چند هزار ساله زرتشتی ایران و در تاریخش بگرد. یک نمونه سنگتراشیده از بد لباسی و اختلاط زن و مرد اونم اینجوری که شبیه تی شرت پارتیهای فاجشه های غربیه برام بیار. من قول میدم همه ملت دست از دین وغیرت بکشیم مثل شما بشیم. ولی بهت قول میدم نتونی یکیم پیدا کنی. اونوقت این شمایید که باید دست از کلاشی و خریت به اسم آزادی و ایرانی ... بردارید و براه راست هدایت شید
  • حمید ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    محل خوبی برای دوست یابی بود امیدوارم مدیران شهرداری در مرحله بعد استخر هم در اختیار این دختر و پسرها بزارن تا با اختیار کامل از روی تخته شیرجه روی همدیگه دایو ببندن. آب که فراوان است چرا به این سبک همدیگه رو خیس میکنن البته به قول یکی از دوستان انسان دارای اختیار است هر تور که بخواد میتونه مثلا" بهنوش میتونه به فرید بگه تو اختیار تام داری منو خیس کنی آب که هست قصه چیرو میخوری تا میتونه خنکم کن.
  • گمنام ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    اللهم عجل لوليك الفرج چند شب پيش تر يه گزارشي از يك جانباز ديدم كه24 سال رو تخته خواب رو شكم مي خوابه و يه سوال خبر نگار شده حسرت 24 سال قبل بخوري جواب داد هرگز تو فكر افتادم بابا اينا يگه كين حالا مي بينم تو تهران اينجوري تو يزد ما جشن و مسابقه رقاصي زرتشتيان خدايا ما تا جاي كه بتونيم امر ونهي مي كنيم اما خودت به اينا كمك كن بفمند اين راه مستقيم نيستو...
  • ایرانی ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    بابا در تهران چه خبره .برای همین روستائیان هرروز ازده کوچ میکنند به تهران در ده خانم باجی چیزی ندارد نشون بده ضمنا برای بنده از شهردار محترم تهران باید تشکرکردبرای اینکه برای زن ومرد هرزه تهران دیوار کشیده وانها براحتی خودرا تخلیه میکنند مثل زمان شاه .بنده خداهاشمی چند بار در نماز جمعه تهران چنین پیشنهاد داده بودکه محیطی را برای تخلیه آماده کنند کسی گوش نکرد حالا آقای قالیباف دارد گوش میکند.
  • محموتی جان ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    بابا دم شهردار گرم یه کم به فکر تفریح مردم هست.چه ایرادی داره اگه کناهی کردن پای خودشونه به شما چه ربط داره.مملکت داریم
  • حقیقت ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    عزاداری وگریه زاری برای قبری که مرده توش نیست بس بزارید مردم زندگی کنن بقول شاعر کس نیامد از آن دنیا وصف حال مردگان گوید . بسه اینهمه سرخوردگی وانزوا وسیاه بازی خود آقایون دارن اززندگی لذت می برند ما پاینیها دنبال حاشیه وسرکاریم ای ایها الناس به خودتون بیاید.تا قیام قیامت از شهیدا برای مقاصد مایه نزارید جنگ تموم شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حقیقت ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    عزاداری وگریه زاری برای قبری که مرده توش نیست بس بزارید مردم زندگی کنن بقول شاعر کس نیامد از آن دنیا وصف حال مردگان گوید . بسه اینهمه سرخوردگی وانزوا وسیاه بازی خود آقایون دارن اززندگی لذت می برند ما پاینیها دنبال حاشیه وسرکاریم ای ایها الناس به خودتون بیاید.تا قیام قیامت از شهیدا برای مقاصد مایه نزارید جنگ تموم شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    و عده ای به نام دین در این شهر حکومت خواهند کرد و دل از این شهر نخواهند کند . ( خودم و واقعیتی تلخ به نام . . . )
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    نمی دونم کی می خواین یاد بیگیرین که این قدر تو هر چیزی که هیچ ربطی بهتون نداره دخالت نکنین ... شما با این چیزا مشکل دارین خب این جور جاها نرین یا بمونین خونتون ...
  • alitie ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    پدرجان حدیث شما مربوط به مکان دیگری است و ثابت نشده که تهران فعلی است.
  • سيد جواد ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    آقا جان، دانشمند، استاد، توي هيچ جاي دنيا توي محيط عمومي نميشه خلاف قوانين اجتماعي رفتار كرد. دوست دارن برن توي خونشون توي حياطشون هر كاري دلشون خواست بكنن
  • سيد جواد ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    اميدوارم وقتي ميخندي يه نگاهي هم تو آينه به خودت بكني. شايد خنده ات مثل پينو كيو بعد از شركت در شهر بازي بچه ها ناشي از بلند شدن گوشهات باشه
  • نیما ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    شادی یه مسئله است و بی عفتی و انجام کارهای خلاف فرهنگ و عرف و مذهب مسئله ای دیگه؛ با رعایت احترام به نظر همه دوستان، برای هر چیزی باید حد و مرزی تعیین کرد وگرنه ترکوندن اکس هم نوعی شادیه که آدمو به فنا میده. به خدا من یکی که دیگه تو ماه رمضون جرئت نمیکنم پارک برم. خدا می دونه آدمایی هم که هیز (حیز، نمی دونم چه جوری نوشته میشه ) نیستن با دیدن این صحنه ها ... . بیایید به خودمان برگردیم و به آنچه زرتشت آورد، کورش ساخت و اسلام شکل تکامل یافته آن را ترویج کرد.
  • سيد جواد ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    "منم دیگه روزه نمی گیرم امسال چون " اميدوارم خدا هم ازت اين بهانه رو قبول كنه. روزه رو براي خودت ميگيري يا خدا يا لقمان يا حكومت؟؟؟؟
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    فعلا" گیر دادن به لحاف ملا !!
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    هرچه فحاشی و حتاکی بیشتر مقبول تر !!!!!
  • ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    . . . از اینکه جنین سایت حتاکی شده مدافع شما !!!!! شرمنده !!!!!
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    چرا؟چون 4تا جون خنديدن؟
  • محمد ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    چراشهدا بايد بگيم ياصاحب الزمان شرمنده ايم واي برما اي خدا
  • سيد جواد ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    ناشناس محترم اونجايي كه شما ميگي 1000 سال ديگه ما بهش نميرسيم 4-5 هزار سال پيش سودوم و گومورا بهش رسيده بودن. در طي اين هزاران سال پيامبران مردم رو به راه راست رهنمون كردن ولي بعد از پايان جنگ جهاني دوم و قدرت گرفتن صهيونيسم جهاني ، ايادي شيطان به بهانه هاي واهي مانند شادي، آزادي،رفاه و ... پرده از حيا و غيرت مردم بكشيدند و انسان رو به سمت پيشرفتي رهنمون شدند كه افقش اسفل السافلين است. ما كه نمي خوايم بهش برسيم شما مي خواي؟
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    اين همه نظر دادن انهاي كه موافق بودن كه كاره صحيحي است بيشتره پس الكي بهانه نياريد.....خلاص :-)
  • ناشناس1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    بابا پس علما کجائید ؟ چرا اقدامی انجام نمیدهید ؟ مگر امام خمینی به خاطر همین بی عفتیها و بی غیرتی ها نبود که با شاه بی پدر مادر مبارزه کرد ، مگر جوانان ما به خاک و خون کشیده شدند برای چه بود به خدا قسم کسانی که در مورد اینجور فجایع سکوت میکنند باید پاسخگوی امام و شهداء باشند .
  • ناشناس1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    بابا پس علما کجائید ؟ چرا اقدامی انجام نمیدهید ؟ مگر امام خمینی به خاطر همین بی عفتیها و بی غیرتی ها نبود که با شاه بی پدر مادر مبارزه کرد ، مگر جوانان ما به خاک و خون کشیده شدند برای چه بود به خدا قسم کسانی که در مورد اینجور فجایع سکوت میکنند باید پاسخگوی امام و شهداء باشند .
  • محمدرضا غلامی ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    آخه چه ربطی به شهرداری داره،وقتی یه عده جوون با هماهنگی درون گروهی خویش به سمت بوستانی هجوم میارن و باقی جریان!این وظیفه ناجا بود که برای حفظ منافی عفت وارد معرکه بشه و به وضعیت حال نظم ویژه بده.در هر حال دوستانی که وجدان بیداری دارند نباید از باب تهمت به شهرداری که در جهت تفریحات سالم تمام تلاش خود را می کند وارد شده و اذهان عمومی را خدشه دار کنند.
  • محمدرضا غلامی ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    آخه چه ربطی به شهرداری داره،وقتی یه عده جوون با هماهنگی درون گروهی خویش به سمت بوستانی هجوم میارن و باقی جریان!این وظیفه ناجا بود که برای حفظ منافی عفت وارد معرکه بشه و به وضعیت حال نظم ویژه بده.در هر حال دوستانی که وجدان بیداری دارند نباید از باب تهمت به شهرداری که در جهت تفریحات سالم تمام تلاش خود را می کند وارد شده و اذهان عمومی را خدشه دار کنند.
  • امين ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    دليل درج اين عكسا اين بوده كه مقدمات و پايه ي اين به قول شما گناه رو يك نهاد حكومتي به نام شهرداري گذاشته و مراسم رو اونا ترتيب دادن وگر توي كل ايران هر روزه كلي مراسم مختلط از اين بد تر انجام ميشه ولي خصوصي.باني اون هم خصوصيه ولي مراسماتي كه از طرف يا در نهاد هاي عمومي مثل شهرداري و دولت و فرمانداري و يا در تئاتر و مانند اون انجام ميشه بايد بازتاب داده بشه لاپوشوني كردن اينا ستار العيوبي نيست ستار العيوبي همينيه كه چهر هاي اينها رو مات كردن
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    چرا شرمنده شهدا هستيد؟؟؟ مگر شهدا مخالف شادي بودند؟ شهدا رفتند تا ناموسشان در اين آب و خاك در اين مرز و بوم شاد و آزاد زندگي كنند.
  • امين ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    همه جاي دنيا مثل هم نيست همون برزيلي كه شما ظاهرا اونجا زندگي مي كنيد قيودي داره كه با قيود فرانسه فرق مي كنه اينطور نيست؟ايران هم چون مسلمونه قيوده اين دين رو داره كه چه عرفي و چه فقهي اينطور اختلاط ها رو جايز نمي دونه.كه البته به نظر شما بايد اين قيود برداشته بشن و ايران هم بايد مثل به قول شما همه دنيا بشه نه دوست عزيز همه جاي دنيا مثل هم نيست
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    به تو چه ؟ دوست نداری نرو پارک برو قبرستان هر چقدر خواستی گریه و زلری کن
  • اليا ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    زيادي حرف زدي مردك هر جامعه اي عفت عمومي دارد نبايد قانون شكني شود حالشون رو ببرن خونه ...
  • مشرقی ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    شما همون بهتر که شرمنده باشی!!
  • اليا ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    370000هزار شهيد نرفتند كه 4تا جوون بي سروپا پاهاي نجسشون رو بذارن رو خون طيبشون
  • اليا ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    پهلوون پنبه اگر امروز عفت و غيرت وجود داشت تو برخي از مردم ما اينقدر عقب مونده نبوديم
  • سید مصطفی ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    تو راست می گی....
  • اليا ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    با منطق صحبت كن همون كفن پوشان قبر اين بس سرو پاهارو خواهند كند
  • اليا ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    كدوم راي خاكستري كدوم كشك اين انسانهاي متمدن بايد تابع قانون باشند شهيد مطهري:اگر بي حجابي نشانه تمدن است پس حيوانات از ما متمدن ترند
  • سید مصطفی ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    امیرجان چرا شما نری بیرون؟؟
  • ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    امیر آقا شما اصلا چرا از vpn استفاده میکنی؟؟ خجالت داره!!
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    با شادی ملت مخالفین شما. فقط گریه
  • اليا ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    اخوي اگر شادي كه در كشورهاي ديگه باب شده خوب بوده پس چرا اينقدر عرفانهاي نوظهور و بي اخلاقي هاي اجتماعي از نظر خود غربي ها و به قول شبكه فرانس24 سالانه 16000 نفر در آمريكا به خاطر مسائل جنسي كشته ميشن اخوي اگر روشن فكر باشي مصلحت عمومي جامعه رو بيشتر ميخواي تا همچنين شادي كه باعث ميشه به قتل منجر بشه پس يكم نگاه كن يكم صفحه حوادث روزنامه هارو كه بخوني ميبيني كه چه قتلهاي شرمباري به خاطر چنين كارايي داره انجام ميشه مخصوصا حاثه پل مديريت تهران و سعادت آباد و ... روشنفكر باشيد.روشنفكر بازي در نيراريد مرگ بر آمريكا
  • اليا ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    در باز است.باز پرنده است پس در يك پرنده است. برادر مغالطه كاري نكن چه ربطي به روزه گرفتن شما داره چقدر خوب ميشد اگه همه ما انسانها با منطق جواب همديگرو ميداديم
  • اليا ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    خواهرم خدا انشاالله سعادت دنيوي و اخروي نصيبت كنه به خدا مني كه اسم خودمو گذاشتم حزب اللهي باديدن يه عفيفه در مقابل ميليونها بي عفت بارها صلوات جهت بهروزي و سربلندي شماها ميكنم سلامتي همه عفيفه هاي عالم صلوات در زمن عفت و حجاب مثل ديوار و حصار باغه كه اگر كسي خواست استفاده كنه از راهش وارد بشه و طبق ارزشش بخره و هردو طرف راضي باشند خواهرم حجابت برادرم نگاهت تو يكي از وصيت نامه هاي شهدا خوندم كه فرمودند:خواهرانم به خدا قسم دشمن از چادر سياه شما بيشتر از خون سرخ ما هراس دارد
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    به شما ها چه .... اونایی که اونجا بودن دوست داشتن این کارو کنن ... شماها که دوست ندارین نرین و نکنین
  • ناشناس ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    قرن ، قرن مرگ غیرتهاست
  • اليا ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    خواهرم شيطان دنبال همه است حتي با تقواها اينا اگه راست ميگن چرا شبو روزشون شده بداخلاقي برين داخل خونه نگاهشون كنيد همه ازهم متنفرند صلامتي با عفت ها صلوات
  • اليا ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    خدا فرشته هارو فرستاد به شهري كه مردمش گنهكاربودند تا عذاب اللهي رو نازل كنند يكي از فرشته گفت:خدايا پس اين مرد ديدنداري كه داخل خونه كنج نشين شده چي؟ خدا گفت:عالم بي عمل مثل كافر ميمونه پس برادر بله اينا هم داخل قبر ما ميخوابن اما نه مثل خونه خالي مثل اينكه مار و عقرب بريزند رو دست و پاي بستت
  • اليا ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    به قول دوستمون:قرآن مستقيم به اين افراد ميگه كه:شيطان عمل زشتشان را زيبا جلوه ميدهد حالا تو هم زيبا ببين
  • اليا ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    يكم به آفرينش انسانيت فكر كن ميفهمي كه كدوم راه غلطه
  • زهرا ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    در خبر مربوط به جبهه پایداری ،متاسفانه آیت الله خوشوقت را بدون لقب آیت الله آورده بودید
  • یک مسلمان ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    این شادیه یا الواطی گری؟؟؟
  • اليا ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    آره خب لابد شب هم ميخوان با هم بخوابن و ... همين!!!!!؟؟؟
  • اليا ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    بهت توصيه ميكنم كه آيه 46 سوره سبا رو بخوني
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    بعد از اسلام و غیرت و اینا , از جبهه و شهید و جنگ مایه میذارن...بابا تا کی میخواین سو استفاده کنین از این چیزا. اینا هیچ منافاتی با جبهه و شهید و جنگ نداره. مگه چون شهید دادیم تا قیام قیامت مردم روی شادی رو نباید ببینن؟ تا تکون بخورن میزنین تو سرشون که آقا بشینید ما شهید دادیم؟؟ اونایی که شهید شدن اجر کارشون رو گرفتن. شما دارید ازشون سو استفاده می کنید.
  • اليا ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    همه اين كشور مال شهداست
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    این عزیزان مشرقی که نشستن کامنت میدن با فیلتر شکن چقدر لحن تابلویی دارن. مصداق بارز لمپنیزم رو میشه تو جوابایی که به کامنت ها میدن دید. واقعا معلوم یه مشت بچه رده سنی 18 تا 25 سال نشستن و هنوز تو حال و هوای گشت و ایست بازرسی و گیر دادن به دختر پسرا هستن. اون بوی قورمه سبزی اونجارو برداشته اینجور که پیداست
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    شرمنده باشید و از این شرمندگی بمیرید و کمتر از شهدای والا مقام ما خرج کنید.
  • اليا ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    اگر بي حجابي نشانه تمدن است پس حيوانات از ما متمدنترند
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    اين چه حرفيه شما زدين، مثل اينکه جلوي درب منزل شما تصويري اهانت آميز به شما نسب کنن و به شما بگن اگه دوست نداري نگاه نکن
  • 1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    و داریم روایتی که میگوید زمانی پدر و پسری در کنار شهری ویرانه میگذرند فرزند سئوال میکند اینجا کجاست. پدر میگوید نام این شهر ری بود که بر اثر بی بند و باری مردمش خدا مردم خوب و بد را با هم زیر آوار خاک کرد.
  • 1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    منظورش روح الله خان هستند بچه های نازی آباد.
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    آخه این چه ربطی به مدیریت فرهنگی تهران داره؟ شرایط محیطی برای این کارها آماده بوده و این ملت هم که همیشه منتظر فرصتن که تفریح کنن.
  • اليا ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    اصلاحيه:ببخشين اشتباه تاپي شد در نظر قبليم درضمن درسته نه در زمن
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    خديا از تو ميخوام ما رو ببخشي تو اين همه لطف و رحمت به مملكت من داري اين همه عنايت و توجه داري بلا هاي سخت رو از ما دور ميكني هر روز به ما كمك ميكني كه پيشرفت كنيم دشمن توان مقاومت در برابر ما رو نداره فتنه هاي مهلك رو متلاشي ميكني به مردم ما بصيرت عنايت ميكني تمام كشور هايي كه الان بر عليه ظلم قيام كردند حسرت داشتن رهبري مثل امام خميني رو ميخورند اما تو اين مرد بزرگ رو به ما دادي فقط ميخوام بهت بگم شرمندم شرمندم شرمندم از اينكه توي خونه نشستم و نميتونم كاري انجام بدم خدايا ما به هدايت تو محتاجيم آهاي جوونها به خدا قسم آتش جهنم هلاك ميكنه من خودم يه دختر نوزده سالم بتر سيد از خدا بترسيد به خدا قسم كه گرماي آتش جهنم قابل مقايسه با گرماي تابستان نيست گرماي تابستونو با آب خنك ميكنيند آتش جهنمو با چي سرد ميكنيد به مملكتتون رحم نميكنيد به خودتون رحم كنيد
  • نا شناس ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    سلام قصد توهین ندارم اما اگه خواهر یا مادر یا زن خودت بود دوست داشتی اینجوری آب بریزن روش و تمام بدنش به راحتی دیده بشه
  • ابو ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    آیا در این مملکت هنوز بودجه ای برای آگاهی درست حجاب و شعور دیتی وجود نداره ؟ حتما نداره قابل توجه آقایونه بی دین اگر دست بعضی ها رو باز می گذاشتن کمتر از چند روز درستتون می کردن
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    بی سر و پا خودتی و نجس هم قدم های خودته که فکر کردی خیلی پاک و طیب و طاهر هستی... چشم های بابا قوریت رو باز کنی میبینی که 4تا جوون نیستن...خیلی بیشترن... حتما پارک آزادگان هم 4تا جوون بودن هرشب. صدهزار نفر نبودن که احتمالا؟؟
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    اگه این خلاف عفت عمومی بوده که مرده شور اون عفت عمومیتون رو ببره بابا... فقط اگه دسته عزاداری باشه عفت داره....جمع کنید بساط تزویرتون رو.
  • طاها ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    شادی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    اليا يا ايليا جان شماها واقعا به كجاها فكر ميكنيد؟ بفكر درمان ذهن بيمارت باش عزيز
  • طاها ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    درون گوروهیشو خیلی خوب اومدی / عکس یکی مونده به اخرو دریاب .
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    شهدا نرفتن یه عده بی ناموسی کننند تو خو شهدا رو هم تحریف کردی
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    قالیباف :::::::::::::::::: رای جمع می کنیم
  • علیرضا ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    مملکت تورو خدا.گشت ارشاد بد حجابارو میگیره بعد تو پارک ازاین کارا میکنن بعدشم وای اسلام فرهنگ ...سوژه خنده شدین والا بااین کشورداری
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    نظرات ددوستان مخالف چقدر خنده داره.قربون امام زمان برم ايشون مخالف شادي جوونا هستن مگه.شهدا رفتن واسه خاكشون كشورشون.بس كند بابا كور شه هر كي نميتونه خوشي جوونارو ببينه.
  • مجيد ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    اينم قابل توجه بعضي از رفقا كه فكر ميكنند همه جا فضاش مثل مسجد و حسينه است پاك و بي آلايش و هيچ لكه اي بهش نميشينه نه انگار قايق مثال هاي قديمي داره يواش يواش سوراخ ميشه شايد يه سري ها دوس دارن قرق شن ولي ما نه
  • سيد جواد ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    اگه به نظر شماها اين مسايل عاديه و نشانه شادي مردمه وو به هيچ كسي ربطي نداره و خدا اختيار رو آفريده اول- كه بايد خوشحال هم باشي كه عكس خودت و خانواده تو گذاشتن معروف شدي جاي تشكرته دوم- خوشحال نشدي؟ ناراضي هستي؟ باش! خدا انسانها رو آزاد آفريده اين سايت و هركس ديگه هم خواست ميتونه عكسهاي شما رو اينجا يا هر جاي ديگه بگذاره اصلا به تو چه سوم- كسي كه به خودش اجازه ميده توي محيط عمومي اجتماع هر كاري كه توي خلوتش انجام ميده رو به نمايش بگذاره بايد بدونه كه شايد بقيه هم بخوان كاري رو كه توي خونه شون انجام ميدن روي اونها پياده كنن چهارم- به طور كلي اگه نظم و نظام و قانون رو از جامعه برداري ديگه امنيتي باقي نميمونه. آزادي فقط در چهار چوب قانون كشور محترمه نه هر چيزي كه ما خوشمون مياد
  • آزاد ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    امام زمان (عج) و کلا دین مخالف شادی جوانان نیستند بلکه خیلی تشویق به شادی و نشاط کرده اند البته شادی و نشاط حلال و سالم نه شادی مخرب و حرام
  • مجید مطوری ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    جلوی در خونت آشغال و کثافت بریزن بعد بهت بگن بو نکن!؟
  • raha ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    واقعآ این چه تفریحیه ی ؟ که نه کسی چاقو خورده نه به قتل رسیده ؟؟ جمع کنید بابا
  • من ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    مقصر نه دولته نه مدیریت فرهنگی، مقصر ذات خود اون آدماست که از دینشون هیچ آگاهی ای ندارند و دستورات صریح دین رو زیر پا میگذارند. دولت هم که 24 ساعته نمیتونه راه بیافته دنبال ملت که تو این کار رو بکن تو اون کار رو نکن.. یه ذره هم خجالت نمیکشیم که بابا مملکتمون اسلامیه، این شیوه ی زندگی توی مملکت اسلامی نیست.. خدا خودش به راه راست هدایتمون کنه.
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    به مامان و آبجي و خاله و دخترخاله‌هات بگو فردا با هم بريم آب بازي شادي كنيم.
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    kojaye shoma adame harzeh irany ast?
  • مری ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    کی بود؟اطلاع رسانی می کردین ما هم میرفتیم
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    کار ندارم باعث این برنامه ها کی بوده ولی می خوام بگم اگه وجود امام زمانرا در جایی درک کنید و در محضر مبارک ایشان باشید باز این کار را انجام می دهید و این را بدانید امام زمان در همه جا حضور دارن پس مسئله را سیاسی نکنید و کم از این آقای قالیباف که برنامه تهیه دیده که دل امام زمان را خون کند دفاع کنید
  • سید مصطفی ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    سلام مسئولین باید جوابگو باشند منتظر هستیم
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    واقعا متاسفم برای ادمین های این سایت! اگر آزادی بیان بود نصف بیشتر نظراتی که به حمایت از این عمل با دلیل و برهان گذاشته شده بود پاک نمیکردید! :) من قبلا هم شنیده بودم که نظرات پاک میشه،اما ایندفعه دیگه باور کردم!
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    نظرات دوستان مخالف به سلامتی پاک شده عزیز دل برادر،بهانه ای دیگر نیست که بخندی! بیا با هم گریه کنیم!
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    ماری کوری:جهان امروز از عدم وجود دارویی به نام پرهیز و اخلاق رنج میبرد.
  • يك خبرنگار ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    آخه شما نميدونين! آقاي شهردار محترم درصدد جذب برخي از اقشار اجتماعي هستند و با همين موضوع نيز از اصولگرايان سهم‌خواهي مي‌كنند و متاسفانه برخي از اصولگرايان كه در انتخابات 84 دست‌اندركاران ستاد او بودند او را به دليل اين كارها تحسين مي‌كنند و مي‌گويند وي داراي جاذبه‌هاي اجتماعي است و راي خاكستري‌ها را دارد!!!!!!
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    سید جواد عزیز آخه توی خونشونم که میریزن جمع میکنن
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    عجب....
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    خواستم جوابتو بدم ولی آخه مشرق که سانسور می کنه پس بی خیالش... آتیش جهنم هم دست تو نیست داداش جان...
  • محسن ازتهران ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    کاش بجای سرکوب جوانان مدیران ما برای دختران وپسران برنامه های تفریحی برپا می کردند مثلا چرا نباید مسابقه ای با همین عنوان آبپاشی یا آب بازی بین جوانان برگزار بشود هم کنترل می شوند و هم تخلیه انرژی البته در دو گروه دختران و پسران . بابا زیاد هم سخت بگیرید نتیجه عکس میدهد و ...اینها سرشار از انرژی هستند باور کنیم که جوانان ما هم نیاز به شادی دارند ولی باید مکان و زمانش هم مناسب باشه که این به عهده مدیران کشور می باشد.
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    به آیین و اعتقادات مردم باید احترام گذاشت. این را هم به شما گفتم هم آن جانباز محترم. امر ونهی کسی که از آیین شما نیست واقعا خجالت آوره. به این می گن استبداد حداکثری...
  • سید مصطفی ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    حرف کاملا اشتباهیه یعنی همینطوری بشینیم نگاه کنیم تا مملکت به فساد کشیده بشه؟ اینجا کشور اسلامیه کسی حق نداره خلاف شرع اون هم در ملا عام کاری انجام بده خواهشا یه کم غیرت دینی داشته باشین
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    خواهش می کنم انقدر از شهدا خرج نکنید. آخر سر مردم را از شهدا هم روی گردان می کنید. حالا ببین کی گفتم
  • مصطفی ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    این شادی نیست بی بند و باریه ، بی حیاییه
  • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    الیا از بچه های شعبون بی مخ ایناست. هواسمونو جمع کنیم که اینا فقط باتوم و زنجیر و چوب و از این دست چیزهارو می شناسن. منطق که سرشون نمی شه...
  • jamez ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    .... هرکی مخالفت کنه,برو تقویمو نگاکن! بسکه عزاداری دادین بخوردمون بس نیست؟؟؟ مثل اینکه اونجاتون میسوزه مردمو شاد ببینین آره؟ به این قرآن خودتون بیحیا ترو بی غیرت تراز همه هستین خاک بر سرای عقب افتاده
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    مبارکه. مینا خانم بله رو به الیا جان بگو که خونواده ها منتظرن.
  • حامد ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    آخه بچه شیعه هاجالبه شماها دیگه چراوقتی ناجاهیچ اقدامی نمیکنه این سوسولارو جمع کنه چرا میچسبونیدبه شهرداریشهرداریمگه مسئول نظم و امنیتم شده تو تهران بابا اینو بایدبه احمدی مقدمو رادانبگیکه از موقعی که شدنفرمانده هیچ کارینمیکنن تازه جرم و کثافت کاری هم بیشتر شده الکی شخصی یا سازمانیرو تخریب نکنیم یه کوچولو هم وجدان چیزه خوبیه
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    چرا جامعه طوری است که خواهر آدم نمی تواند بیرون برود؟ این مشکل از عدم آموزش درست نشئت می گیره چه توی خونواده چه مدرسه. جای زیر سوال بردن اصل قضیه شادی مردم خواهر مادرشو می کشین وسط. مشکل امنیت اجتماعیه نه خواهر مادر...
  • مهدی ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    وقتی میگیم ملت هنوز نمی فهمن حجاب واسه چیه و حیا کیلویی چنده یعنی همین حرف دوستمون. برادر من وقتی نسبت به ترویج بی حیایی توی جامعه ات بی تفاوت میشی و میگی به من چه، پس فردا باید بری بگردی ببینی خواهر و دخترت شب رو کجا خوابیدن. اونها هم برمیگردن بهت می گن خب به تو چه!!!
  • ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    الیا جان تو و هم فکران حزب اللهیت اینطور فکر می کنید. از کوزه همان برون تراود که در اوست. از شماها هم بیشتر از این انتظار نیست.
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    نمادهای وحدت آفرین مانند مجسمه های میدان امام ساری و آریو برزن در یاسوج...
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    کار خوبی کردن همیشه که نمیشه کار سلبی کرد شما میتونید مراسم بهتری برگزار کنید بسم الله
  • مهدی ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    خدای من!!! چقدر نظرات پراکنده!!!! فکر می کردم خواننده های مشرق آدم حسابی باشن!!! ببین مشرق جان. وقتی خبرهایی میزنی که توش برای جذب مخاطب از ابزار های جنسی استفاده میکنی این هم میشه مخاطب هات!!! البته با پخش این یکی خبر مخالف نیستم چرا که اونهایی که پارک عمومی رو با استخر خونه ی خالشون اشتباه می گیرن حداقل باید از همچین خبرهایی بترسن.
  • ناشناس 2 ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    شما صاحب ناموس مردمی!؟ بی ناموسی زمانی شروع شد که یه عده شده نامو س دار مردم! ... یه عده هم از عکس های بالا عکس زن چادریش رو حذف کردن ... من 2 عضو خانواده ام شهید شدن!؟ شما!!؟ سخنگوی شهدا از اون دنیا؟
  • ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    نمیدونم شما کی میخواید یادبگیرید مثل میمون حیون مقلد غربیها نیاشید؟
  • erfan allahverdi ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    انقدر شهيد شهيد نکنين اينجانب برادر 2 شهيد هستم و خودم جانبازم با ديدن اين تصاوير از خوشحالی جوانان وطنم خوشحال شدم با خوندن کامنتها به اين نتيجه رسيدم گروهک تالبان و القايده و رجوی به ايران ما کوچ کردن اين دگم بودن و آنارشيسم بازی و تندروی ها کار خوارجه بگزاريد جوانان شاد باشند اگر هم کسی به گناهی افتاد گناهش با خود اوست و خدايش نه با توی کامنت نويسه تندروی عقب افتاده
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    امان از تقلید ابلهانه و با کلاس نمایی مزورانه و نمایندگی شیطان!
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    جانم فداي رهبر -مرگ بر بي حجاب
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    به این نمیگن شادی میگن بی حرمتی به ارزشها
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    برای شما متاسفم غیرت ایرانی هم چیز خوبیه
  • ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    دشمن همیشه یک بازی جدید از توی آستینش بیرون میاره دوست عزیز فکر نکن جنگ تمامی دارد بلکه هر شکست دشمن زمینه هجوم پر قدرت دشمن می شود الان هم جنگ جنگ فرهنگی و اعتقادی است
  • ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    این تخمیه که خاتمی کاشته الان داره میوه میده
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    معاویه هم جزو اصحاب بود همچنین خوارج
  • ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    اون عتیقه هایی که رای مخالف دادن اگه راست میگن برن سند بیارن با مثال تاریخی وگرنه برن صداشون در نیاد
  • ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    آخه كوته فكر هر كسي كه رفت خارج از كشور وطن فروشه!!! چند سالته عمويي؟؟ كلاس چندمي؟؟برو كارتونتو ببين، تو كارايي هم كه ازشون چيزي سر در نمياري دخالت نكن.
  • ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    آقای عرفان اگه داداشای شهیدت درقیدحیات بودن لابدمیرفتن آب بازی اونم باناموس ملت ؟فرداش هم مخواین باروکازینورابندازین براشادی قلوب مومنین کسی نگفته شادی نکنن شادی کنن ولی نه باگناه شما اگه واقعا شیعه هستی باید جاپای امام زمان بذاری خداوکیلی امام زمان به این جورشادی کردن واختلاط زن ومردراضیه؟درضمن این شادی نیست واژه حقیقیش مرغ بازیه البته این مودبانش بود
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    تو هم تو این هیری ویری وقت گیر آوردی ها!
  • کاوه ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    تا جایی که من دیدم یه عکس بود که دختر خانومی با حجاب کامل و عینک آفتابی داشت با بطری رو دختر خانوم دیگه ای آب می پاشید گویا شما بصیرت نداشتید اون عکس رو ببینید!
  • ايراني ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    جمع كنيد بابا با اين مطالبتون خيلي آدم هاي متحجري هستيد حالا اگه اينا داشتن تو سرو صورتشون ميزدند گريه زاري ميكردند همتون تعريف ميكرديد شما ها نمبتونبد مردم خوش و شاد ببنيد مملكت و برديد توخفقان حالا هم كه تعدادي جوان دارن شادي و خوشحالي ميكنن اينجوري برخورد ميكنيد واقعا واسه خودم متاسفم كه بين همچين آدم هاي كوته فكري زندگي ميكنم
  • اراني ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    بچه جون اصلا همچين بحثي نيست بحث ما سر آزادي هست نه فقط لزوما حجاب اگه مملكتي آزادي داشته باشه متمدنه اگه نداشته باشه ميشه ايران غير متمدن
  • سید محسن ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    دوستان عزیز ما باید خودمونو اصلاح کنیم، ما اگر چشمامون پاک باشه هیچ مشکلی نداره، دوستانی که دم از بی حرمتی شدن به اسلام میزنن مگر اسلام و مسلمان بودن به اینه که زن و مرد رو از هم جدا کنیم تا به گناه کشیده نشن پس اراده ما کجاست؟ شما که اینجور رفتار میکنین اگر در یک خانواده وهابی بدنیا آمده بودین حتما برای اینکه به بهشت برین هر چقدر میتوانستین مسلمان میکشتین پس خواهش میکنم افراطی نباشین، یادتون نره ما همه از یه جنسیم، ایرانی هستیم و این مهمه که به هم احترام بگذاریم و با چشمان پاک به هم نگاه کنیم
  • آليس ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    از كامنت هاي مثلاً "مسلمونا" تركيدم از خنده! شما ها كه دم از اسلام مي زنيد به جاي اين هارت و پورت ها مثلِ مگس آدما رو نكشيد ... ولي عجب حالي داده ها اگه زودتر ميدونستم حتماً مي رفتم :)
  • ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    پسر نوح بـــــا بدان بنشست خاندان نبوتش گــــــــــم شد برو نهج البلاغه بخوان...
  • ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    منتظر باش تا اموراتت بگذره
  • محمد ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    انشا الله که شما راست ميگي!! ولي برادر من بدون که اخلاق اسلامي برادر شهيد و غيره نمي شناسه مملکتي که ادامه راه شهيد رو سرلوحه کار خودش قرار داده، اون راه رو از منش و رفتار خود شهيد شناخته و دنبال ميکنه نه حرف اين و آن.
  • شهاب ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    من به اون برادرمون که میگه جانبازه (عرفان) فقط بگم آخه اگر کسی میخواد گناه کنه اگه درخلوت باشه به ما ربطی نداره ولی وقتی میاد توی جامعه و میخواد گناه کنه اینجا وظیفه ی ماست که به اون تذکر بدیم ومانعش بشیم اگرغیراز اینه یکی به من بگه پس امربه معروف ونهی از منکر برای چیه وبدرد چی میخوره؟اینکه فقط بگیم همچین چیزی داریم ! نخیر برای اجراست اونم در جامعه تا مانع آسیب به دیگران بشیم
  • الهی ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم. فقط باید گفت: خدا از سر تقصیرات همه بگذره ـ الهی
  • ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    متاسفم برای افرادی که شادی مردم را بی حیایی می دانند
  • مریم ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    اما خدایی چه کیفی کردنا
  • ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    بابا بی خیال اینا جوون های همین مملکتند شهدا هم مثل همبنها بودند اینقدر خط نکشید
  • حسین نجار ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    واقعاً برات متاصفم!!! تو یا داری دروغ میگی که جانبازی یا از اوندسته از جانبازها هستی که خیییلی گمراه شدی. شمر هم از جانبازان بود اما در ادامه چی شد؟ رفت در مقابل خون خدا ایستاد و به شهادت رسوندتش. امان از لقمه حرام. یا حرفهای من درسته یا حرفهای تو که در صورت درست بودن حرفهای تو لطفاً سری بعد ناموسهای خودتم بیار، آدرس بده، به ما هم خبر بده، ما هم میایم و این سری اولین پارچ آب رو خودم رو سر خواهرتو مادرتو زنت خالی میکنم. قول میدم.
  • حسین نجار ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    آقای نصبتاً محترم اولاً خوشی نه شوخی. دوماً آیا اگر امام زمان الان ظهور کرده بود خودش راضی به شرابخواری های شب نیمه شعبان و این وضعیت بود یا نه؟ اگر میگی بود که برو در مورد خودت و عقایدت تجدید نظر بکن و اگر میگی نه که دیگه حرفی نمیمونه جز اینکه از دادن این کامنت از همه عذر خواهی کنی.
  • حسین نجار ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    1- شرایط محیطی نه شرایط گناه. 2- شیطان همیشه در کمینه. 3- تفریح نه گناه 3 غلت میشی با ارفاق 17
  • حسین نجار ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    یه آیت الله از اول اسم هاشمی رفسنجانی بیفته یه قشقرقی به پا میکنن که انگار آیه قرآن رو عوض کردن و انگار وحی منظل هست که (آیت الله شو بذار اولش). آیت الله درسته نه خوشوقت خالی.
  • سورنا ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    اینم از نوع فکر مسئولین فرهنگی وقتی همه جیز یک جوان رو بگیرن و یهو یه طرح اینجوری بدن میشه این خوب این جریان خارج از مشکلات که داره چه کاره مختلطی که انجام دادین یه بار میخوان تو این کشور دانشگاه رو تفکیک کنن یه بار هم تو همین کشور تفریح گاه مشترک دختر پسر میزارن اونم آب بازی دیگه هرکس میدونه آب بازی یعنی چی وای الانه که مخ من صوت بکشه این کارها قبح عمل رو میشکنه الان اینه فردا میشه استخر پس فردا هم میشه ....
  • حسین نجار ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    گریه برای امام حسین از هزاران شادی برتره. شما مخالف این قضیه هستید؟ نکنه شما خودت هم از اینها بودی؟ چرا مثل یه مرد اسمتو نمیگی؟ چرا اسمتو نوشتی ناشناس؟ من به حرفم ایمان دارم پس مثل مرد اسممو نوشتم.
  • حسین نجار ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    نه مثل اینکه برای شما سوء تفاهم شده. دست پیش نگیرید کهپس بیافتید. این کا هستیم که باید بگیم به تو چه این مملکت ماست بدبخته غرب زده. ما گریه هامونو خرج قبرستون نمیکنیم. تا هیئت امام حسین هست ...ریم که بریم قبرستون گریه کنیم.
  • حسین نجار ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    شهدا قبل از اینکه برن بجنگند و به شهادت برسند 100% به نوامیسشون سفارش کردند که خودشونو از نگاه های زهر آلود و مریش حفظ کنند. شهدا برای حفظ اسلام و ارزشها و البته نوامیسشون جنگیدند وگر نه قبل انقلاب مگه کازینو و کاباره کم داشتیم؟
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    جنگ با زامبیا تموم شد ولی جنگ با ومپایرهای خون آشام که تو تاریکی زیرزمینا و پستوهای خودمون مخفی شدن تازه شروع شده!
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    تو پپسی کولا خوردی که خودت رو برادر 2 شهید می دانی . خانواده شهدا از این خیانت ها بیزارند
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    الهی موش کور تو رو بخوره تا نفهمه چه...هی خورده!
  • ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    سید مصطفی؟؟؟؟!!!! این اسم جعلی برای تو خیلی بزرگه . مرد باش بگو از این اسم برای رد گم کنی استفاده کردی!
  • ناشناس ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    تو اگر گوشه محراب نشستی صنمی گفت چرا؟ من اگر گوشه میخانه نشستم به تو چه؟ آتش دوزخ اگر قصد تو و ما بکند تو که خشکی چه به من؟ من که ترستم به تو چه؟
  • روشنایی ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    من نمی دونم چه دوره زمونه ای شده که هرکس می خواد تواین دوره وانتخابات رای بیاره اصل کارشو می ذاره رو دهن کجی به مقدسات اسلام ونظام جناب شهردار که خود را فرد حزب اللهی می داندواقعا باید رسیدگی کند
  • ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    گربه دستش به گوشت نمی رسید گفت پیف پیف بو میده!
  • ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    الواطی گریه!! به تو چه! هیچی گناه نیست (خبرسازیه رسانه ست!!!) فقط همین ارزش ها رو به خطر انداخت!! چقدر یارانه میگیرید اینجا کامنت میذارین!؟ من که کی دونم همه اینا فیلمه که ذهن ها منحرف شه از اصل
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    شهدا رفتن برای زنده ماندن اسلام نه فقط برای حفظ خاک کشور
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    برن تو ملک شخصی شون ازین شادی ها بکنند نه وسط جامعه ... اگه تو ملک شخصی شون باشه اون موقع حرف شما درسته جناب عرفان خانواده شهید جانباز !
  • پنگول ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    جالب اينه كه اسمممون بچه ولايي، ولي فقط اسم بچه ولايي رو يدك ميكشيم؛آقا اين همه فرمودند كه تخريب نكنيد بابا قاليباف هر چي هست خالي بند نيست چشم نداريد ببينيد يكي داره با جونه دل كار ميكنه.
  • علي ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    آخه جان برادر توي خميني شهر در خلوت شادي كردند و اون بلا سرشون اومد.اينجا كه به ناموس ملت تجاوز نميشه عزيزم....
  • میلاد ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    واقعا بی حیایی داره بیداد میکنه
  • ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    ای وروجک یکی به نعل میزنی یکی به میخ ها!
  • ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    این شادیه یا خرتوخر؟
  • ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    اونا تعیین تکلیف برای بقیه نمیکنن میخوان از شیوع طاعون و وبای اخلاقی(بخوان بی اخلاقی) شما در درون جامعه وخونواده هاشون جلوگیری کنن.
  • مهدی ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    عمر بن خطاب هم خیلی کار کرد هر کاری که ارزش نداره ما برای رفاه که انفلاب نکردیم برای ارزش ها انفلاب کردیم
  • مهدی ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    خدا بده برکت کاشکی ما هم بصیرت شما را داشتیم
  • ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    شهدا برای شادی مردم با گناه جون ندادن مسلمان گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل
  • ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    مردک گنا با شادی دو چیزه همیشد همین فضا رو برای هر جنسیت جدا ساخت
  • دلسوز ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    بنظر میرسه تو عکس یکی مونده به آخر نفر سمت راستی شیطون پرسته و داره با دستش نشون میده که عضور این فرقه است همچنین رو پیراهنش عکس جمجمه و اسکلته که از علایم شیطون پرستاست.بنظر باید دراین مورد اقدام عاجلی صورت بگیره.چرا که سکوت کردن خیانته به خون هزاران شهیدی که ما دادیم.اونا جونشونو ندادن تا یه سری آدمی که علنا ادعای شیطان پرستی میکنن تو جامعه به کاراشون برسن.پس به داد دین و خون شهدا برسید آقایان.
  • مهدی ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    مردک ما مالیات مفت نمی دیم که بی خود تا جنگ بشه جوانانمون رو نمی فرستیم روی مین ما بی خود برای سرافرازی ایران از جان و مالمون نگزشتیم
  • ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    بی حیایی هم شده شادی خدا امام ما رو زود تر بفرس
  • مهدی ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    بابا این ها غرب رده هستند نه ملیگرا تلزه ضد ملی گرایی هم هستند
  • ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    بی دین که شاخ یا دم نداره همینه و از تنبلی و نا مسلمونی ماست
  • ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    به بنده خدا قالیباف چه ربطی داره اون پارک رو درست کرده نباید کلی مامور بذاره تا عده ایی هنجار شکنی نکنن به خدا بی انصافیه به یکی که فقط کار میکنه اینطور بی اجرش کنیم
  • بنده ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    خدایا ما را عاقبت به خیر فرما !
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    شادي وتفريح حق مسلم وقانوني ايرانيان است وهيچ كسي حق ندارداين شادي راازآنهابگيرد.
  • مشرقی ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    آقایان تهیه کننده این خبر در مشرق؛ خیلی خیلی احمقید که این مسئله خاص و این حرکت برنامه ریزی شده را به مدیریت شهری(شهرداری) منتسب می کنید. اگر اینطوریه، شهرداری باید درب همه پارکها و اماکن تفریحی خود را ببندد تا هیچ فلان فلان شده ای وارد آن نشود!! کار از جای دیگر خراب است. من طرفدار مشرقم، خواهشا با این رویکردهای سیاسی (و انتخاباتی) خودتان را از اعتبار ساقط نکنید.
  • mostafa ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    سلام.حتما باید اسید به روی هم بپاشند تا شما هم دلتان ارام بگیرد.همه افراد در جامعه حق یکسان و برابر دارند.عده ای قیم مابانه با یدک کشیدن القاب اسلامی به هر کار دیگران ایراد میگیرند.
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    ta be key??
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    Eyval!harfe dorost ine
  • بسیجی شهرک غرب ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    دعوا نکنین...اونایی که این چیزارو بد میدونین,خوب خودتون که نگفتین خدا و پیغمبر گفتن...شاید هم به قول بعضیا آخوندا از خودشون در آوردن...در هر صورت دمتون گرم که شما حداقل یه جو غیرت دارین... اونایی هم که میگین چه اشکالی داره؟! سر خودتونو دیگه شیره نمالین بابا...البته نرود میخ آهنین به سنگ سخت...خدا هدایتتون کنه... ولی کلا جفتتون چرا همه چی رو سیاسی میکنین؟؟؟؟
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    be nashenas: hamin shero bayad vase khodet bekhoni
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    aghaye mehdi bi adabio kenar bezar shoma ha hamash be fekre ... hastid khob mosalame,chon khodeton az hame badtarin
  • سيد جواد ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    نه ناشناس عزيز شما يا هر كس ديگه توي خونش هر كاري دلش خواست بكنه ولي مزاحم بقيه مردم نشه هيچ كسي نميتونه كاري بهتون داشته باشه وقتي طرف ساعت 2 نصفه شب يه پارتي ميگيره كه سر و صداش تا 10 تا خونه اونطرف تر ميره فكر نمي كني آزادي همسايه هاش محدود شده و حق اعتراض و ... رو بهشون نميدي
  • امیر ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    کاش منم اونجا بودم
  • سيد جواد ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    خدمت اون دوست عزيز ناشناسمون هم كه خيلي مودب تشريف دارن عرض كنم كه با هر دسته يا صداي عزاداري يا هر چيز ديگه هم كه مخل آسايش و آرامش مردم باشه بايد برخورد بشه شما انگار اطلاعات اسلاميتون هم خيلي بالاست ناشناس تزوير شناس
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    Adabe mard beh az dolate osst
  • ناشناس ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    بابا جمع كنين تا ميخاين كم نيارين پاي شهدا رو وسط ميكشين آقا دوس نداري نرو برو قبرستون برا شهدا فاتحه بفرست متحجراي لعنتي
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    یعنی چی شهدا هم همین بودن؟ خجالت داره. شهید بنده ی صالح خداست. اگر هم شهدا پیشیه ی مناسبی نداشتن ولی تو جبهه به کلی عوض شدن. تا جایی که حتی گاهی خانواده شون هم طردشون کردن یا حتی خانواده رو هم هدایت کردن
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    Va albate savad ham khob chizie!
  • سيد جواد ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    دانشمند محترم و متمدن ميشه اين آزادي رو كه ازش دم ميزني توضيح بدي منظورت آزادي در پوشيدن هر نوع پوشش و هر نوع رابطه و هر نوع رفتار و ... هست؟ يا آزادي از قيد و بند غرايز ؟ ارضا غرايز به صورت فوري و آني و پرداختن بيش از ندازه به اونها آزاديه؟ پس حيوانات خيلي آزادن آزادي اينكه خودت و بر اساس فكر و علاقه فرهنگت تصميم بگيري؟ يا آزادي از تسخير شدن توسط رسانه ها و فرهنگ اونور آبي و اينكه هر چي اونور بهت تزريق كنن بپذيري بدون اينكه منطقي براش داشته باشي؟ آزادي چيه؟ آزادي اينه كه انسان كنترل كاملي رو رفتار و سكناتش داشته باشه و رفتارهاشو بدون اينكه تحت تاثير غرايز و احساسات زود گذر قرار بگيره با دلايل و منطق عقلي انجام بده اين فرد كسيه كه از قيد و بند تن آزاده آزادي واقعي اينه حالا فكر مي كني كدوم كشور آزادي توش موج ميزنه؟ فرانسه؟ آمريكا؟ سوئد؟ ...
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    Motasefam
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    mina jon shoma midoni ba che didi beham niga mikardan are dge chon kafar hame ra be dine khob pendarad
  • بهزاد ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    جناب ناشناس ! بیچاره خودتی که باید تو اون دنیا جواب این کاروتو بدی!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    آقا يا خانم محترم ما از اين حرفها تا دلتون بخواد از امثال شما شنيديم بنده به اگر ترس از خدا اسمش متحجر بودنه بنده افتخار ميكنم متحجرم اگر بي حيايي و شهوت راني يك عده انسان گمراه اسمش شاديه بنده افتخار ميكنم كه از اين اعملا متنفرم اگر دين داري كوته فكريه بنده افتخار ميكنم كه كوته فكرم
  • ع ا ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    با نظر آقای مهدی موافقم،اونهایی که ادعایدموکراسی دارند که نباید پارک را با استخر خصوصی اشتباه بگیرند.یا به پارتی دعوت نشدندکه.مگه نمیدونند کجا دارند زندگی میکنند و دورو برشون برادر شهید و جانباز و ... هست .فرهنگپدرانشون این که نبودهدختر بیاد با این وضع.احترام به دیگر شهروندان هم دموکراسی هست ایا اونها نمی دونستند خیلی رهگذان معذب بودند و خیلی ها از فرداش بچه ها شون را نمی ذارن برند پارک.چقدر ما ایرانیها بیظرفیت هستیم .ابته فکر کنم خیلی از خانواده ها هم از دست این فرندانشون عاجز باشند .جوان ما باید خودش را در یابد.همه نظرات منقی نیستند ولی کار زشتیه و اگه مسلمان هستند باید تکرار نکنند و اگه چیز دیگری هستند به اسایش 95 درصدی مسلمانان باید رای بدهند و باعث رنجش و ازارشان نشوند.
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    گربه که موجود نازنینی است. این به کنار. می ماند موش. کسانی که عرضه ندارند کار کنند و مانند موش دارند بیت المال را غارت می کنند اینقدر دمشان کلفت است که هزارتای قالیباف هم نمی توانند با آنها مبارزه کنند. فعلا موش ها دنبال ریشه کنی قالیباف هستند
  • شناس ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    کسی که تو کشور خارج باشه وطن فروشه؟ به خدا ایمان بعضی از اون ها از ما بیشتره، کسی که اون همه فضای گناه باشه و نکنه مرده چه شادی؟ حیای ما ایرانی ها خیلی بیشتر از این هاست،هم جنس باز ها و کثافت های خارجی رو رو سفید کردند این ها...
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    اتفاقا کار بسیار خوبی بوده اما دختر پسرا رو بذاری بغل هم همین میشه چون سی ساله کار فرهنگی درست و حسابی نشده. جز یه چند تا پوستر و شعار و تبلیغ خشک و خالی که خیلی وقتها خودشان ضد تبلیغ بوده اند. حالا گناه کم کاری فرهنگی مسوولین مختلف رو میندازین گردن شهردار؟ اصلا شهردار فقط باید کارای عمرانی و زیباسازی بکنه که خوب داره انجام میده. شما ها که باید کار فرهنگی بکنین چه غلطی کردین؟؟؟
  • ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    الیا جان لابد نداره. مشخصه!
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    از هرووين كشيدن كه بهتره وا اسلاما كه بدبخت شديم بيچاره دارن نفت و گازمونو مي برن و فقر و فلاكت بيداد ميكنه اونوقت به چهار تا بچه گير ميدي ؟چقدر كوته فكريد؟!!!
  • Ali ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    اگر نوشته ها را بخوانید دو دسته آدم پیدا میکنی یکی مخالف یکی موافق به قول مش قاسم کار کار خود انگلیساس و شک نکن
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    خیلی ها ایران ایران می کردند دیدیم چندتاشون به خاطر ایران رفتن زیر تانک یا رو مین
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    دست تو هم نیست خدا رو شکر
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    جنگل های آفریقا خیلی آزاده برو آونجا خوش بگذره
  • ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    از فردا من هم فکرای شما رو تا دیدم با تیر می زنم به کسی چه؟
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    پس کار نازی ها درست بوده آخه اکثریت قریب به اتفاق آلمانی ها همینو می خواستن
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    پس تو چرا دخالت می کنی
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    ان شا الله میری اون دنیا خودت می بینی
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    شاید اگه مملکت زبون داشت می گفت اینم جوونه داریم؟
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    از کجا معلوم شما ایرانی باشی دوست ناشناس
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    عزیزم این جا کشور اسلامیه پس باید به قوانینش احترام بذارن همون طور که یه مسلمون مجبوره در یک غربی همین کارو بکنه
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    بای همینه که نظر شما رو گذاشتن
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    نگیر ببینم کجای کار خدا لنگ می مونه
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    ای امت ناموس پرست ! واقعا زن از نظر شما آدم نیست که بخودتون اجازه میدین نه تنها در مورد زنهای اطرافتون بلکه در مورد غریبه ها حکم صادر کنین و قضاوت کنین؟! چرا؟ به شما چه که طرف داره با اون یکی چی کار میکنه! ستون دین میلرزه یا چهار ستون خودتون که قند تو دلتون آب میشه و شهوت چشمهای هیزتون و میترکونه و واسه توجیهشم این چرندیات و مینویسین! خاک بر سرتون اجماعاً...
  • محمود ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    این اتیش ها همه اش از گور جناب آقای ق بلند می شه!
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    هاشمی: قیمت گوشت در ایران 10 دلار است. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    و اونايي كه نمره منفي داده‌اند را با شيطان محشور بفرما.
  • مرتضي ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    يعني اينقدر شعورش كه كه نبايد بفهمه روز استفاده آقايان و خانم‌ها را در چنين محيطي بايد تفكيك كرد؟
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    اينجا كه آمريكا و انگليس نيست كه آدم بكشن. اينجا حيوانات آدم‌كش را قراره بكشن كه متاسفانه با همون‌‌ها هم كاري ندارن.
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    آتنا حیا کن!
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    حاجی جون اول یه کلاس خصوصی دیکته برو بعد در مورد مسائل اجتماعی اظهار فضل کن برادر!!!!! غرق رو اینجوری مینویسند مجید جان:))))
  • ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    مردک باباته!!!
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    حاجی نجار خودت که ردی!!!!حرفات همه قرون وسطاییه..دیکته هم که افتضاح!!!!غلط رو اینجوری مینویسند!!!!
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    وقتی آنفولانزای خوکی شیوع پیدا میکنه به عموم مردم روشهای پیشگیری و درمان میدن نمیگن به تو چه مربوط َدیگران مریض شدن تو نشو. وقتی دور و اطرافت پر مریض باشه خواه نا خواه مریضی اونا به همه مربوط میشه. نمیشه به ویروسه بگی برو من دلم نمیخوات مریض بشم باهاتم کاری ندارم. دیر بجنبی خفت خودت وخونوادتو میگیره. این موضوعم اگه از این جدیتر نباشه شوخیترم نیست! این یک دلیل علمی منطقی برای مخالفتهاس. اونی که قبول نداره منطق حالیش نیست. عوض دخالت تو کار بزرگترا باید بره پیش نی نیا ساکت بشینه تا بزرگترا پوشک پر از گندکاریشون و یکی یکی عوض کنن تا کله همه از تعفنشون نرفته هوا!
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    کلاغ پر حجاب پر غیرت پر اسلام پر ایرن پر آفرین به مسولین مونگولی که کلاغ پر بازی میکنن!
  • ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    پس شما ها برای ورود به رقابت در بازار گوشت و پایین آوردن قیمت میخواین گوشت دخترارو مفت بزارین جلو دست پسرا ها؟ این سیاهنمایی و تظاهر به بشر دوستیا رو واسه خودت نگه دار. قیمت گوشت رو همین بیمغزهای بیدرد که دردی جز خوردن خون مردم برای رفاه حال خودشون و جبران هزینه های لهو و لعب اینجوری و کثافتکاریهای از این بدترشون و بدست آوردن پول ماشینا و خونه های آنچنانی و هزینه درمانی سگهای عزیزتر از آبا و اجدادشان و مالیدن چند من خمیر و روغن به صورتای میمون نما و جولان دادناشون تو شمال شهره اینفدر گرون کردن. تو فکر میکنی این جماعت اوباش ککشون میگزه از قیمت گوشت؟ هر چی هزینه الواطبازی دارن میزارن رو قیمت گوشت و... ضمنا ما هم به فقیر فقرا گیر ندادیم به اونای که پولشو از پارو بالا میره و قیمت گوشت براشون مهم نیست گیر دادیم. اونایی که صاحب تجارتن و خون کارگرای فقیر رو تو شیشه کردن و عرصه زندگی رو برشون تنگ کردن. شما اگه گوشتم ارزون کنی عوض فقرای بی دست وپا که نیم کیلو نیم کیلو گوشت میخرن میبینی که همین اراذل مرفه بی درد گوسفند گوسفند میخرن و تو ویلاهاشون با عرق وشراب و... دو لپی میلومبونن بعدشم عاروقشو میان تو این پارکا اینجوری میزنن تو روی فقیرا!
  • ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    ببخشد آقای هلندی اولاد پیغمبر (بلا نسبت پیغمبرای واقعی). از این ببعد سعی میکنیم این ماچه سگا و گاوهای پاک رو تو جشنوارهای شما هم بیاریم. رو دست هلشتاین میارن.
  • سمیرا ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    چرا واقعا شادی چند تا جوون شده بی غیرتی ؟ مگه چه کار بدی کردن؟ واقعا که ...
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    طبق گفته بعضیا به تو چه که به ما چه؟
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    ضمنا یادت نره که دود هیرم تر تو چشم همه میره پس به همه مربوطه!
  • مهدی ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    زن به خاطر ارزش زیادش نباید بازیچه هوا و هوس بشه عزیز
  • ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    جز شکم مساعل مهم تری هم هست جانم
  • ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    با شادی کسی مشکل نداره ولی با کثافت کاری چرا
  • ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    التماس دعا داریم حاج آقا
  • ناشناس ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    آقای ناشناس و متخصص آنفولانزای خوکی، خودت چرا از فیلتر شکن استفاده کردی! پرچمی که واست افتاده تابلوت کرده که اینکاره ای! اینقدر موعظه نکن کمتر سایتای مبتذل ببین تا ذهنت سالم بشه!
  • ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    حالا اونجا تجاوز گروهی میکردن اصلا مهم نبود ولی شادی مردم باعث هنجار شکنی
  • ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    دوست عزیز تا اونجایی که من میدونم شادی کردن و باعث شادی دیگران شدن بزرگترین ثوابه امر به معروف هم کار کسی باید باشه که عقلش به این چیزا برسه نه یکی مثل تو
  • اکبر ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    اینها همش بخاطر ضعف تربیتی خانواده هاست. مااگه میخایم ریشه ای کارکنیم اول باید پدرومادر خوب بودن رو بلد باشیم. قرار نیست محیط کاملا سالم باشه تاماگناه نکنیم اونم گناهان اجتماعی .البته دوعامل ازدواج وبیکاری هم خیلی مهمه.
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    تو یکی واقعا نیاز به هدایت داری
  • ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    دهن این بنده خودت رو هم گل بگیر!
  • جواد ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    خدا به مسئولین شهرداری بابت این همه خدمات ارزنده فرهنگی به مردم خیر دهد . ان شاء الله که مربوطه به انتخابات نیست و هدفشون جمع کردن آراء افراد خاکستری ، قهوه ای،سبز، یشمی،سفید ، سیاه و... نیست
  • ناشناس ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    متاسفم برای انسانهایی که دیدن شادی و نشاط جوانان رو بر نمیتابند و مغر کوچیکشون تو کمرشونه.
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    من اين كارو تائيد نميكنم اما يه سوال دارم آيا ميشه همه اون چيزي دوست داشته باشن كه ما دوست داريم؟ اگه اينكار بده ما براي شادي مردم چيكار كرديم؟..............................
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    مشرق جواب من به این نظر کجاست؟ چرا باز هم حذف کردید؟
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    مشرق جواب من به این نظر کجاست؟ چرا باز هم حذف کردید؟
  • ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    تا وقتی هم و غم شماها همین چیزاس نفت وگازش جهنم اون یکی چیزارو بردن!
  • ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    مشرق جواب من به این نظر کجاست؟ چرا باز هم حذف کردید؟
  • مدعی العموم ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    خاک برسرم دارن شادی میکنن باید همشون در ملاء عام دار بزنن!!!
  • ناشناس ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    انابکی بیا عاقلانه تر این موضوع را ببینیم اولا اینکه همه بدحجاب نبودند دلیل بسیار بی منطقی برای توجیح کار منافی عفت عمومی مسئولان پارک است ( ترسی بی مورد ) ثانیا مگه قراره که فقط نیروی انتظامی با اینها برخورد کنه وقتی می دانستید با قطع آب این اراذل پراکنده می شدند چرا آب و قطع نکردید نکنه کسانی داخل این عده بودند که .... ومکرو و مکرالله ....
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    پاسخ به کسانی که فکر میکنند چون اینها واقعت است اشکالی ندارد ونباید با آن مخالفت کرد. پیش از هر چیز از عموم ملت با شعور و محترم پوزش میطلبم. اینجانب به هیچ وجه اهل هذل و هجو لغو و بی ادبی نیستم مگر در جواب بی ادبان. اما برخیها با اینکه خود را عقل کل دانسته و به هیچ پندی گوش فرا نمیدهند سر سختی و نفهمی را به جایی رسانده اند که به هیچ صراطی مستقیم نمیشوند مگر اینکه بزبان خودشان با ایشان حرف زد و آنقدر بی پرده و واضح گفت تا شاید بفهمند. ایشان گفته اند: این نقدها و نحوه بیانشون مستقیما" جهت از ریشه بر اندازیه آدماییه یه عده نمی تونن تحملشون کنن اونم به جت واقع نمایی در جامعه خیلیهای دیگر هم که سعی در عادی جلوه دادن این روابط دارن و میگویند حقیقت اجتماع است وباید پذیرفت. در جواب این علامه ها اجازه بدهید این مثال را بیاورم شاید متوجه شوند: همه میدانیم که زنها و مردها دارای اندام تناسلی هستند حتی برادران و خواهران و پدران و... و همه ما میدانیم که همه آدمها گاهی لخت میشوند. بعلاوه همه ما میدانیم که انسانها در بستر میخوابند. همه موارد فوق حقایق ذاتی و طبیعی و اجتماعی انسانند. پس طبق گفته این علامه ها چون همه اینها حقیقتند پس چه اشکالی دارد که علنی نباشند مثلا همین طرفدارا طبیعی بودن و آزادی هرج و مرج بیایند برهنه در بستر با برادران و خواهران و .... حتی همسایکان خود بخوابند چا اشکالی دارد مگر حقیقت جامعه نیست؟ اگر این انسانها خود این ایده چرند من را میپذیرند و با آن مشکلی ندارند (چون اساسا مبین باصطلاح منطق آنهاست) که تکلیف روشن است که آنها که هستند و چه هدفی دارند و مشخص است که امت غیور و با شرف چگونه باید با آنها برخورد کند. اگر هم خود از آن شرم دارند و چنین چیزی را نمیپذیرند پس باید پی به بلاهت خود و فضاحت اعمال و افکارشان برده از آن دست بکشند و راه را برای مصلحان این آفت شوم اجتماعی بازکنند. امیدوارم این را همه بخوانند و بفهمند واز این پس دیگر بکرات نبینیم که هر کس که تازه چرتش پریده بدون پیش زمینه وارد بحث شده و با گفتن جملاتی نظیر: بابا اینا طبیعیه بابا چشماتون باز کنین اطرافتون پر این آدمان بابا اینا واقعیته چرا نمیخواید قبول کنید بابا مردم از فضا آب تهیه میکنن بابا گوشت کیلویی .... بابا عمه من سرباز فراریه بابا زندایی من گروهبا اخراجهیه و از این قبیل عذرهایی که بالاتر از گناه است وقط همه را بگیرد. تکرار جملاتی نظیر آنچه در این خصوص ذکر شد بحث را به دور باطل کشانده و تسلسلی نابخردانه و غیر ضروری و بی فرجام که به اطلاف وقت همگان و افزایش بار کاری بر روی شبکه میشود بوجود میاورد. با سپاس از همگان بویژه خردمندان.
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    اونایی از درک منطقی این جملات عاجزا و نمره منفی دادن اگه میتونن عکس گفته هامو علمی و منطقی ثابت کنن (که نمیتونن) که هیچ بزارن و منو شرمنده کنن منم به اونا ملحق میشم. اما اگه نمیتونن (که نمیتونن) خفه خون بگیرن برن گم شن اینجا چه غلطی میکنن. هر ابلهی میتونه با چیزی موافقت با مخالفت بکنه یه دکمه رو فشار بده. اما فقط با شعورا میتونن تجزیه تحلیل کنن و رد یا قبول کنن آنهم با دلیل منطقی نه دلیل ابلهانه. اگه نمیتونید جواب محکمه پسند حرهامو بدین مثل مونگولا و میمونای مقلد دکمه های مثبت و منفی رو فشار ندین!
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    نميدونم در مورد دختر و خواهر و مادرت هم ميتوني اين حرفها رو بزني يانه
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    جهان از تو ناراحتم چرا جواب امثال ايشون رو نسبت به نظر من سانسور ميكني دلم ميخواست بدونم حرف حسابش چيه
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    امام علي (ع) هان ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست باطل آن است كه بگويي شنيدم و حق آن است كه بگويي ديدم
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    خاک بر سر این مسئولین بی عرضه
  • چاقو کش ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    رها جون تو فقط بیا ، اولین نفری که چاقو بهش میزنم تو هستی
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    خیلی خوبه
  • ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    0 0
    وقتی دولت برای جوونا تفریح ایجاد نمی کنه مجبوری هجوم میارن به شیرهای آب و این مسخره بازی ها رو راه میندازن دیگه.مشکل از دولته.
  • ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    0 0
    میگم ها ! عکس ها رو دیدی شلوارتو که خیس نکردی ؟؟؟!!! مامانت دعوات میکنه ها !!!!!
  • ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    0 0
    طبق گفته این از خود راضی سویسی باید فاحشه های پلی بوی باید ثوابکارترین مردم مردم جهان باشن. واقعا که چه بیمنطقی مذخرفی. انوقت ادعای عاقلی هم میکنن این آدما!
  • ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    0 0
    بچه ها این یارو اسمشم گذاشته جیمز باید خیلی جلو افتاده باشه! ولی نمیدونه بعد از دفع امثال اون تو ...شویی دیگه جاییمون نمیسوزه!
  • ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    0 0
    ای شیطون با بچه حرف میزنی؟ احتمالا سنت زیر ۲۰ ساله که همه رو مثل خودت فرض کردی!
  • ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    0 0
    نه مغز متورم (نه بزرگ) شما اونجا نیست!
  • ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    0 0
    یعنی هنوز نفهمیدی کار بدشونرو؟ پس اومدی اینجا چیکار؟
  • ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    0 0
    مشرق پاسخ من کو؟
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    0 0
    مشرق پاسخ من کو؟
  • سارا ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
    0 0
    ناموس مردمو که زوری نیاوردن خودش اومده تازه باباش (از نظر تو صاحبش) بوده به تو چه ربطی داره متحجر
  • ناشناس ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
    0 0
    خااک بر سرتون که فکر میکنید فقرا شادی ندارن آدم خوب باید فقط گریه کنه؟؟ خااااااااااااااااااااک بر سرتون
  • ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
    0 0
    شادی فقیرا تو احترام به بزرگترها و ورزش سالم و دید و بازدید خانوادگی و مطالعه و کار شرافتمندانه و سربلندی از شرافت بالا و نوامیس با حیا و عبادت خدا وشکرانه سلامت است نه تو این قرتی بازیا!
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
    0 0
    مشرق نظر ۳ روز پیش من راجع به لباس خیس بدن نمای اینها که اثبات نیات پلید شیطانی و نه شادی انسانی اینهاست کجاست؟
  • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
    0 0
    مشرق! چی شد پس؟ انصاف بدین بزازین دیگه. اراحیف همه اراذل رو میزارین به حرف حساب میرسه حذف میکنین؟
  • ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    مشرق جان! یه کار اشتباه رو آدم با یه کار اشتباهتر جبران نمیکنه! بنظرم سایتتون دلسوز مردم اومد. شروع کردم به نوشتن و خوندن تو سایتتون. خیلی وقتا چیزای خوبی مینویسین بعضی وقتا هم متوسط وندرتا هم بد. خیلی وقتها مطالبم رو منعکس میکنید خیلی وقتا با صد تا درد سر و داد وفریاد و بعضی وقتا هم اصلا نمینکید. عزیزای من! قبل از هر چیز از زحمات آگاهی دهنده شما سپاسگذارم. ولی گاها کاسه صبر آدم لبریز میشه. به مردم حق بدین امتحانتون کنن همونجوریکه شما میکنین. کمترین نمونشم همین مرور نظرات قبل از پخشه. من شک کردم شاید نفر کم دارین برای مرور این حجم زیاد ترافیک بنبا براین با ترفندی متوجه شدم که اینطور نیست و پس از ارسال آخرین نظرم یه هو با من چپ افتادین و آی پیم رو تو چند ثانیه مسدود کردین. در واقع بحساب خودتون از سایت انداختینم بیرون. اما آیا این عدالته؟ چرا ریشه یابی نکردین تا ببینین یکی مثل من دردش چیه که اون آخرین نظر رو داده؟ وقتی نوشته هاشو که نه عیب شرعی داره نه اخلاقی و نه سیاسی و.... پشت سر هم چند روز حذف کنین پس کی باید حرف ما رو بزنه؟ من که واقعا نمیخواستم کاری رو که گفتم بکنم فقط میخواستم ببینم واکنشتون چیه و با چه سرعتی که فهمیدم بد وسریع بو.د پس شما مشکل مرورگر نظرات رو ندارین احتمالا مرورگراتون مشکل تنبلی یا شخصی دارن که یه اشتباه رو به کرات تکرار میکنن و مطالب رو پخش نمیکنن. عزیزان! اگه هدفتون خیره که انشاالله هست اینجوری عجولانه و ناعادلانه برخورد نکنید که به وجه سایتتون لطمه بزنه و دلسوزا بزارن برن. یه ذره دقت و همکاری بیشتر در ارسال بموقع نظرات از بروز سوء تفاهم و رنجیدگی هواداران سایت کم میکنه. اگه شما صدای من و امثال من رو ببندین که هنر نکردین فقط میدان تاخت وتاز اراذل واوباش رو برای جولانهای ضد ارزش و ضد اخلاق بیشتر میکنین. من انتظار ندارم این نظر و نظر قبلیم رو پخش کنین چون مسئله کاملا خصوصیه ولی انتظار دارم که نظرات عمومی دیگه ایرو که حذف شدن پخش کنین. ضمنا این رو مد نظر داشته باشین که مسدود کردن آی پی من برخورد منطقی با مسئله نیست. مگه چند تاشو میشه بلوکه کرد؟ از جاهایدیگه با آی پی های دیگه... من اگه بخوا برگردم راه زیاده. ضمن اینکه علت اومدنم به این سایت ارزشهای اونه. اگه بهم ثابت بشه که اشتباه کردم دیگه ارزشی نداره که دوباره به این سایت بیام. خودم میرم نه اینکه بخوام اخراج بشم. قبلا برام نوشته بودین که نوشته هامو حذف نمیکنین اگه فارسی یا فینگلیسی بنویسم ولی کردید. يارم همه نثش بر سر نیش زند گویم که مزن ستیزه را بیش زند چون در دل من مقام دارد شب وروز زان میترسم که نیش بر خویش زند سعیکم مقبول و اجرکم عندالله.
  • سیدمهدی حسینی الهاشمی ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
    0 0
    نخیرمشکل ازمسئولین هم خیلی نیست خاک برسرماانسان ها که ارزش خودمون رونفهمیدیمتوگوشی لازم شدیم ازطرف خداکاش اینقدرصبورنبودتاماحیوان های انسان نماجرئت اینگونه جولان دادن نداشتیم یک کلام یاصاحب الزمان شرمنده ایم.....شرمنده
  • رضا ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    خاک تو سرشون با این اداهاشون
  • رضا ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    همش حرفای الکی و صد من یه غاز آخه آدم حسابی اینا تفریح ندارن اینا اکثرا بچه مایه دارن تا کی باید بدون فکر حرف بزنیم آب پاشیدن روی زن و دختر مردم شد تفریح البته چرا. تفریح شیطان پرستها که تو عکس یکی مونده به آخر علامتش رو با دست نشون داده تا کی می خوایم خودمون رو گول بزنیم یعنی اینا هیچ تفریح دیگه ای جز آب پاشیدن رو زنا و دخترا با این وضع ناجور ندارن بس کنید این مسخره بازیها رو
  • رضا ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    اطمینان دارم که دخترت بین این بچه کوچولوها نیست وگرنه الان رگ غیرتت زده بود بیرون. این دخترا هم پدرو مادر دارن خیلی از والدین این دخترها از این کارا خبر ندارن.
  • رضا ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    آقاب با حیا و با تربیتjames دوست داشتی خانومهای خانوادهات با پسرای غریبه آب بازی کنن؟
  • رضا ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    پس ببین دفعه بعد کجا آب بازی می کنن با خانواده تشریف ببرید. زن ومرد قاطی شاد باشید
  • رضا ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    در وصیت نامه شهدا به حجاب و حیا مخصوصا در مورد زنان بسیار سفارش شده. اگر فهم داشتی کمی از این وصیت نامه های شهدا رو می خوندی اونوقت می فهمیدی که شادی با بی ناموسی فرق می کنه.
  • رضا ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    حضرت موسی بعد از اون همه لطفی که خدا به امتش بنی اسراییل کرد برای چند روز برای دعا از قومش دور شد ولی وقتی برگشت دید که زن ومرد مشغول فسق و فجور هستند. این آدمای بی سواد چه جوری درباره خدا و اختیار حرف می زنن. خدا هیچ وقت راضی به اختلاط مرد وزن خارج از قوانین و ضوابطی که خودش مشخص کرده نیست داداش
  • رضا ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    این جور حرف زدن مال همین خانواده هاست. بی تربیت
  • رضا ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    دنبال بهونه می گشت روزه نگیره برای خودش دلیل جورکرد. پارسال که انتخابات رو بهونه کردن امسالم این. بی تربیتی اینه که تمام بدنت رو با بی حیایی بریزی بیرون انتظار داشته باشی کسی هم نگاه نکنه.شما لخت شو بردرا هم چشماشونو ببندن اونوقت می شن باادب
  • رضا ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    اگر برهنگی تمدن است پس حیوانات متمدنترین موجودات زمینند.(دکتر علی شریعتی) تمام این حرکات و رفتارها تقلیدی کورکورانه از فرهنگ غلط غربی است. به عبارت دیگر غربزدگی. که ما ایرانی هستیم با فرهنگ پاک و حجب و حیای ایرانی که با درک اسلام و نزدیکی فرهنگ آن با فرهنگ ایرانی دین اسلام را پذیرفتیم. حجب و حیا در فرهنگ ایران از زمان باستان مورد قبول جامعه ایرانی بوده و امری مورد پسند وپذیرفته شده بود که در آثار باستانی ما زنان بدون پوشش نیستند.
  • رضا ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    چی اسلام به خاطر دوتا سوسول بچه مایه دار بخواد شکست بخوره ؟ چرت وپرت نگو بابا
  • رضا ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    حضرت علی (علیه السلام) : اختلاط و گفتگو مردان با زنان نامحرم سبب نزول بلا و بدبختی خواهد شد ، و دلها را منحرف میسازد.
  • رضا ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    حضرت علی (علیه السلام) : اختلاط و گفتگو مردان با زنان نامحرم سبب نزول بلا و بدبختی خواهد شد ، و دلها را منحرف میسازد.
  • رضا ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    حضرت علی (علیه السلام) : اختلاط و گفتگو مردان با زنان نامحرم سبب نزول بلا و بدبختی خواهد شد ، و دلها را منحرف میسازد. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله:هر خانمی که خود را معطر و خوشبو کند ( عطر بزند ) و سپس از خانه خارج شود ، همواره مورد لعنت خدا و ملائکه خواهد گرفت ، تا وقتی که به خانه برگردد ، هرچند برگشتش به خانه طول بکشد. امام باقر علیه السلام: سخن گفتن با زن نامحرم ، از دامهای شیطان است.
  • رضا ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    0 0
    شاید اتفاق شکست واخراج مسلمانها از اندلس را شنیده باشید. یکی از عوامل مهم شکست مسلمانها در اندلس(اسپانیا) ترویج سکس. شراب. بی غیرتی ..... در بین مسلمانها بود. این یکی از حربه های غربه. اونها معتقدند که اگر زنان یه جامعه منحرف بشند مردان اون جامعه هم ناخود آگاه به فساد کشیده می شن اتفاقی که داره برای جامعه ما می افته زنان کشور ما اسیر بازی غرب شدن خیلی از خانومها بیشتر از مردها ماهواره و فیلمهای صحنه دار نگاه می کنن و با پوشش و آرایش اغراق آمیز تو جامعه رفت و آمد می کنن آمار مصرف لوازم آرایشی در ایران این گفته رو ثابت می کنه حتی کسایی که از اروپا به ایران میان از این وضع خانومای ایرانی تعجب می کنن. در انها چند حدیث از پیامبر وحضرت علی (ع) که میدونم همه دوستش دارن میارم شاید 1 نفر هدایت بشه. اول از همه خودم. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله:هر خانمی که خود را معطر و خوشبو کند ( عطر بزند ) و سپس از خانه خارج شود ، همواره مورد لعنت خدا و ملائکه خواهد گرفت ، تا وقتی که به خانه برگردد ، هرچند برگشتش به خانه طول بکشد. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله: «عفُّوا عَن نساء الناس تَعِفَّ نُساءَکم؛ در مورد زنان مردم عفت بورزید تا دیگران نیز در مورد زنان شما عفت بورزند و زنان شما از تعرض نامحرمان در امان بمانند». حضرت علی (علیه السلام) : اختلاط و گفتگو مردان با زنان نامحرم سبب نزول بلا و بدبختی خواهد شد ، و دلها را منحرف میسازد. امام باقر علیه السلام: سخن گفتن با زن نامحرم ، از دامهای شیطان است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس