کد خبر 591443
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

شلیک موشک بالستیک از نوع «قاهر۱» به پایگاه مزدوران سعودی در «الجوف» و دفع پیشروی مزدوران در بخش «المصلوب» این استان از جمله تحولات یمن به شمار می رود.

 به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری سبأ، یک منبع نظامی اعلام کرد که یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن در واکنش به نقض آتش بس از سوی متجاوزان و مزدوران سعودی با یک موشک بالستیک از نوع «قاهر۱» محل تجمع مزدوران در پایگاه لشکر ۱۱۵ واقع در بخش الحزم استان الجوف را هدف قرار داد.

بنا بر اعلام منبع مذکور، این موشک بالستیک با دقت به هدف اصابت و تلفات سنگینی را به مزدوران و تجهیزات آنها وارد کرد.

از سوی دیگر در پی مقابله نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با پیشروی ناکام مزدوران به سمت بخش المصلوب استان الجوف شماری از این مزدوران کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی اعلام کرد که مزدوران قصد پیشروی به سمت وادی الوقز در بخش المصلوب را داشتند که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در درگیری هایی که چندین ساعت ادامه داشت پیشروی آنها را دفع کردند. در پی این عملیات مزدوران باقی مانده نیز پا به فرار گذاشتند.

در همین حال نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن یک مزدور زره پوش را در بخش صرواح استان مأرب منهدم کردند. یک منبع نظامی اعلام کرد که در پی انهدام این خودروی زرهی تمام سرنشینان آن کشته شدند.

نیروهای یمنی همچنین یک مزدور دیگر را در جریان پیشروی به سمت بخش المتون در استان الجوف هدف قرار دادند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس