کد خبر 590563
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

درگیری هواداران اخراج شده تیم ملی فوتبال روسیه از کشور فرانسه این بار در آلمان ادامه پیدا کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه آلمانی «کولنر اکسپرس» گزارش داد؛ شب گذشته (پنجشنبه) گروهی از هواداران تیم ملی فوتبال روسیه که به دلیل ایجاد اغتشاش و درگیری در جریان مسابقات یورو 2016 توسط دولت فرانسه از این کشور اخراج شدند، در مسیر بازگشت زمینی از مارسی به کشور خود، زمانی که در شهر کلن آلمان توقف داشتند، به تعدادی از توریست‌های اسپانیایی حمله کردند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

رسانه‌های آلمانی گزارش داده‌اند که دو، سه نفر از توریست‌های اسپانیایی به شدت آسیب دیده‌‎اند و یکی از آنها از ناحیه بینی دچار شکستگی شده است. این اتفاق حوالی ساعت 19 به وقت محلی در شهر کلن رخ داد و برخی از مهاجمان کلاه نقاب شکل به صورت داشتند. نیروی پلیس آلمان بلافاصله در محل درگیری حاضر شد و 6 نفر از مهاجمان روسی را بازداشت کرد.

در پی درگیری‌های دامنه‌دار و خشونت‌آمیز هواداران روسیه و انگلیس در جریان مسابقات یورو 2016 بود که کمیته مستقل کنترل، اخلاق و انضباطی یوفا، اتحادیه فوتبال روسیه را 150 هزار یورو جریمه نقدی کرد و محرومیت تعلیقی برای تیم ملی فوتبال روسیه در نظر گرفت.

مقامات فرانسه هم پیش از این تهدید کرده بودند آشوبگران و اغتشاشگران را از این کشور اخراج خواهد کرد و به آنها ادامه حضور در مسابقات یورو 2016 را نخواهد داد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس