پس از قداست شکنی توسط شادی صدر، تحریف و تخریب حضرت امام (ره) اینک با شکار بیمار مبتلا به اختلال جنسیتی، تخریب نهاد روحانیت و ترویج اباحه گرایی مورد نظر BBC است.

گروه سیاست مشرق - با رصد کانال‌های تلگرامی که این روزها بازارشان داغ شده، می‌توان بسیاری از اخبار را سریع‌تر و بدون پرده دریافت کرد. جذابیت و پرمخاطب بودن این اخبار ما را بر آن داشت تا به اخبار رسمی و غیررسمی منتشرشده در این کانال‌ها بپردازیم.

********

ظریف اگر خواهان اجرای برجام است، با کری دیدار نکند

بیمار مبتلا به اختلال جنسیتی، سوژه BBC/ پسابرجام روحانی را شکست دادمهدی محمدی در کانال تلگرامی‌اش نوشت: معنای دیدارهای مکرر با جان کری این است که دولت آقای روحانی هنوز امید دارد از طریق مکانیسم "مذاکره" امریکا را وادار به اجرای "حقیقی" تعهداتش طبق برجام کند. پیش فرض این رویکرد هم این است که امریکا سوء نیتی ندارد و مشکلات پیش آمده نه عمد و غرض ورزی، بلکه فرآیندی طبیعی است. این رویکرد از اساس اشتباه است. ظریف اگر خواهان اجرای برجام است باید یک بار پا روی دلش بگذارد و با کری دیدار "نکند"! تکبر دیپلماتیک به آقایان اجازه نمی‌دهد این منطق ساده را درک کنند که آنچه "دشمن" را به پای بندی به یک توافق الزام می‌کند "شرافت" آن نیست بلکه میزان هراسی است که از به هم خوردن توافق دارد.

ضرغامی: ایستاده در غبار باورپذیر است

بیمار مبتلا به اختلال جنسیتی، سوژه BBC/ پسابرجام روحانی را شکست دادمهندس ضرغامی در کانال تلگرامی‌اش درباره فیلم ایستاده در غبار نوشت: حاج احمد متوسلیان، مرد بزرگ تاریخ انقلاب، با این فیلم خوش ساخت و باورپذیر به مردم معرفی شد.

به گروه سازنده، به ویژه کارگردان جوان و توانا؛ آقای حسین مهدویان خسته نباشید و دست‌مریزاد می‌گویم. آقای مهدویان فارغ التحصیل دانشکدهٔ صداوسیماست. از ایشان؛ قبلاً سریال «آخرین روزهای زمستان» که روایت زندگی و فرماندهی شهید حسن باقری است را در تلویزیون دیده‌ایم. خوشحالم که با تیزبینی گروه؛ سکانس مهم و کلیدی و بحث‌برانگیز مربوط به حاج احمد متوسلیان، به طور مستقل دستمایهٔ ساخت این فیلم ارزشمند شد.

از نظر من تقاطع مدیریت و فرماندهی در صف و ستاد که نمونه‌ای از آن در عملیات بیت‌المقدس و میان این دو فرمانده بزرگ است، درس بزرگی برای مدیران کشور و دانشجویان رشتهٔ مدیریت است.

تصویربردازی فوق العاده آقای هادی بهروز جوان و طراحی صحنه آقای دکتر شجاعی در ذهن ما باقی خواهد ماند...

پی نوشت:

شهید محسن وزوائی از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام و از فرماندهان دفاع مقدس است که در این فیلم به او هم پرداخته شده است.

واقع نمائی کارگردان جسور در پرداختن به اختلاف رفتار و مشی این شهید عزیز با حاج احمد متوسلیان به قدری جذاب و دیدنی است که سکانس شهادت او را صدچندان جلوه می‌دهد و بی‌اختیار اشک را بر پهنای صورت هر بیننده‌ای جاری می‌کند.

فاتحان لانه جاسوسی آمریکا بیش از سی شهید در دفاع مقدس، تقدیم ملت بزرگ ایران کردند. روحشان شاد.

سیر حرکتی رنگ سبز در انتخابات 1388

بیمار مبتلا به اختلال جنسیتی، سوژه BBC/ پسابرجام روحانی را شکست داددکتر عبدالله گنجی در کانال تلگرامی‌اش درباره استفاده فتنه‌گران از رنگ سبز نوشت: در انتخابات ریاست جمهوری 1388 انتخاب رنگ برای یک کاندیدا برای اولین بار در ایران صورت می‌گرفت و این را نمی‌توان صرفاً یک تدیر انتخاباتی دانست. چرا که در جلسه تیرماه ۱۳۸۷ (یازده ماه قبل از انتخابات) حزب مشارکت با موضوع «بررسی راه‌های بدست گرفتن قدرت» با صراحت از «انقلاب مخملین»، «راه چهارم»، «تئوری جین شارپ» و سخن به میان می‌آید. حال آنکه در ایران یک راه بیشتر برای رسیدن به قدرت وجود ندارد و آن هم صندوق رأی است. به هر حال رنگ سبز در مرحله اول نماد اعتقادی از سوی موسوی اعلام شد، در مرحله دوم نماد انتخاباتی شد در مرحله سوم تا 29 خرداد 1388 نماد اعتراضی بود نهایتاً در مرحله چهارم به نماد براندازی تبدیل شد و اپوزیسیون خارج از کشور، سلطنت طلب‌ها، گوگوش، اکبر گنجی و همه مخالفان نظام از آن استفاده کردند.

گشایش جدید پسابرجامی؛ تعطیلی پارس الکتریک

حمید رسایی با انتشار عکس زیر در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

بیمار مبتلا به اختلال جنسیتی، سوژه BBC/ پسابرجام روحانی را شکست داد

روحانی: قبل ازبرجام هرروز یک تحریم داشتیم، بعد ازبرجام هرروز یک گشایش داریم.

گشایش روز 24 خرداد 95: کارخانه پارس الکتریک پس از 54 سال فعالیت بدلیل رکود وسوءمدیریت تعطیل شد

بیمار مبتلا به اختلال جنسیتی، سوژه BBC

دکتر رضا سراج در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

جنگ پردامنه علیه مقدسات دینی، در دستور کار شبکه بهایی-انگلیسی BBC قرار گرفته است. پس از قداست شکنی توسط شادی صدر، تحریف و تخریب حضرت امام (ره) اینک با شکار بیمار مبتلا به اختلال جنسیتی، تخریب نهاد روحانیت و ترویج اباحه گرایی مورد نظر BBC است.

ماجرا چیست؟

«احمد. م» متولد سال 1368 و از عناصر مرتبط با جریان تشیع انگلیسی بود. یکی از نزدیک‌ترین دوستانش می‌گوید: «سال 93 با هم به مطب دکتر رفتیم. بر اساس آزمایش‌هایی که انجام گرفت؛ معلوم شد که گرایش هورمونی و بدنی او بیشتر به سمت مؤنث بودن است. احمد ملبس نشد و سطوح حوزه را به سطح سه نرساند و بدون مجوز اقدام به پوشیدن لباس می‌کرد به گونه ای که حتی از سوی دادگاه روحانیت هم به او تذکر داده شد. او از حوزه جدا شد و در یک دانشگاه غیر انتفاعی روانشناسی خواند هر چند که آن را نیمه تمام رها کرد تا اینکه دی ماه 94 به ترکیه رفت.»

چگونگی شکار سوژه

احمد. م از طریق جریان تشیع انگلیسی چندین نوبت به ترکیه فرستاده می‌شود و در آنجا با محمد. خ خواننده رقاصه و همجنس باز مرتبط می‌گردد. احمد. م سپس توسط آرشام. پ (مقیم کانادا) به صورت جدی وارد ارتباط با جامعه همجنس بازان می‌شود. وی منتظر بود تا پس از پخش مستند B BC مجوز پناهندگی و ورودش به کانادا فراهم شود که تا این لحظه ناکام مانده است. (منبع: مشرق نیوز)

پسابرجام روحانی را شکست داد

مهدی محمدی در کانال تلگرامی‌اش نوشت: اینکه به نوشته سایت انتخاب در اطراف حسن روحانی به این نتیجه رسیده باشند که او یک رییس جمهور یک دوره ای است، علامت این نیست که جایگزین بهتری دارند بلکه نشانه آن است که از همین تک گزینه منحصر بفرد هم قطع امید کرده‌اند؛ و این به نوبه خود یعنی پسابرجام روحانی را شکست داد!

چه کسی پس از سوی امام خمینی جانشین شهید مطهری در دانشگاه‌ها شد؟

بیمار مبتلا به اختلال جنسیتی، سوژه BBC/ پسابرجام روحانی را شکست دادکانال «درس و عبرت» با انتشار سخنان حضرت امام درباره جانشین شهید مطهری در دانشگاه‌ها، نوشت:

امام خمینی (ره): «آقا شما نشسته‌اید که چهار تا کمونیست بیایند در دانشگاه و قبضه کنند دانشگاه را؟! شما مگر کمتر از آن‌ها هستید؟ عدد شما بیشتر از آن‌هاست؛ حجت شما بالاتر از آن‌هاست. شما این مسائل را که بگویید، خیانت این‌ها را می‌توانید واضح بکنید در آن مکان، در دانشگاه. خیانتشان را می‌توانید واضح بکنید که خودشان بگذارند بروند.

بایستید، صحبت کنید. بگویید آقا، خوب بیایید یکی‌یکی بگویید ببینم شما چکاره هستید آمده‌اید توی دانشگاه دارید اخلال می‌کنید؟ می‌خواهید چه بکنید؟ می‌خواهید درس بگویید برایمان؟ شما کار خودتان را اول حساب بکنید که چکاره هستید توی این مملکت. شما از اهل این مملکت هستید، یا عمال غیر هستید خودتان را به ما می‌چسبانید؟ بایستید آقا بگویید.

البته باید اشخاصی هم که گوینده هستند بیایند در دانشگاه و من پیشنهاد می‌کنم که آقای آقاسیدعلی آقا بیایند، خامنه‌ای. شما ممکن است که بروید پیش ایشان از قول من بگویید ایشان بیایند به جای آقای مطهری. بسیار خوب است ایشان، فهیم است؛ می‌تواند صحبت کند؛ می‌تواند حرف بزند.» (صحیفه نور، جلد ۸، ص ۱۳۴)

آی پوپولیست...آی پوپولیست!

بیمار مبتلا به اختلال جنسیتی، سوژه BBC/ پسابرجام روحانی را شکست دادمحمد ایمانی در کانال تلگرامی‌اش نوشت: هشدار درباره بازگشت پوپولیسم، به ترجیع بند اظهارات طیفی تبدیل شده که تا همین چند هفته پیش مدعی بودند فتح الفتوح کرده‌اند، آفتاب تابان به کشور آورده‌اند، هر روز یک گشایش کرده‌اند، شاخ غول شکسته‌اند، هیئت های اقتصادی مهمی را به کشورآورده اند، سفرهای بزرگی رفته‌اند، قراردادهای بی‌سابقه‌ای نوشته‌اند و...

سؤال ساده است. اگر این همه کار مفید انجام شده که لابد هیچ کدام هم پوپولیستی نیست، پس چرا باید از بازگشت پوپولیست ها ترسید؟ این چه قبای زربفتی است که مردم بر قامت دولت نمی‌بینند یا در واقعیت زندگی خود حس نمی‌کنند؟ آیا برخی رندها کار نکرده را با دولت، گران حساب کرده‌اند؟ تقصیر مردم چیست که کارنامه نامرئی و کار نکرده را نمی‌بینند؟ واگر یک سال دیگر احتمالاً انتخاب دیگری کردند، می‌شوند پوپولیست؟ مردم ما 3 سال است در متن پوپولیسم زندگی می‌کنند و آن را با گوشت وپوست خود حس می‌کنند. پوپولیست ها هم از همین ترسیده‌اند، همان‌ها که با وقاحت، دولت روحانی را رحم اجاره ای خود می‌خوانند. (درحاشیه مصاحبه مرتضی حاجی وزیر مشارکتی دولت اصلاحات با روزنامه اعتماد)

آقای روحانی تعامل با کدام جهان؟

دکتر رضا سراج در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

آقای روحانی: «گفتمان من نجات اقتصاد، احیای اخلاق و تعامل با جهان است.»

آقای روحانی، تعامل با کدام جهان؟ هم اکنون عربستان رئیس کمیته حقوق بشر و اسرائیل هم رئیس کمیته ضد تروریسم سازمان ملل است. تعامل با این جهان، نیازمند هوشمندی و انقلابی فکر کردن، انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن است؛ نه سهل اندیشی و اشتباه محاسباتی.

رهبر انقلاب (20/12/94): «ما از غرب صدمه دیده‌ایم و نباید فراموش کنیم که غرب با ما چه کرده است. من طرفدار قطع رابطه با غرب نیستم اما باید بدانیم که با چه کسانی در حال تعامل هستیم؟»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • پژمان ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    مشرق جان ممنون از بابت این گزارش.....تنها راه مباره با صهیونیسم جهانی فقط شمشیر کشی نیست....روزگاری امپراطوری انگلیس.مسلط بر همه حهان بود...وتنها رازه موقثیت آنها غقب نشینی به موقع و حمله به موقع بود.....آلمانها از لحاظ نظامی همیشه برتر از انگلیس ها بودند....ولی هیچ گاه عقب نشینی مصلحتی نداشتند....و درنهایت بازنده بودند........صبور باشید....اگه علی ساربان است....می داند شتر را کجا بخواباند.
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
    0 0
    هم اکنون عربستان رئیس کمیته حقوق بشر و اسرائیل هم رئیس کمیته ضد تروریسم سازمان ملل است. عجب خر تو خریه. ( البته باعرض معذرت از کلیه خران جهان)
  • مهدي ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
    0 0
    تعامل با دنيا پيشكش دو دستي كارخانجات رو بچسب داره باد مي بره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس