کد خبر 590273
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از کشف دو محموله برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از دو دستگاه خودرو در این استان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سیروس حیدری اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله کالای قاچاق توسط یک دستگاه کامیونت ایسوزو از بنادر استان‌های جنوبی به مقصد شیراز مطلع شدند.

وی عنوان کرد: ماموران با استقرار در طول مسیر تردد خودرو حامل کالای قاچاق، آن را جاده کازرون به سمت شیراز متوقف و در بازرسی از آن 5 تن و 310 کیلوگرم برنج به ارزش تقریبی 250 میلیون ریال کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: در عملیات دیگری این ماموران هنگام گشت‌زنی در سطح شهر شیراز، در یکی از خیابان‌های جنوبی این شهرستان به یک دستگاه خودرو تریلر مکشوک و در بررسی مشخص شد تریلر حامل کالای قاچاق است.

سرهنگ حیدری گفت: در این ارتباط 20 تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد و دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

توقف محموله 70 کیلوگرمی موادمخدر در لامرد

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد از توقیف یک دستگاه خودرو موادمخدر و کشف 76 کیلوگرم تریاک در آن شهرستان خبر داد و گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله موادمخدر توسط یک دستگاه خودرو جک شاسی بلند در اطراف آن شهرستان مطلع و برای متوقف کردن خودرو وارد عمل شدند.

سرهنگ علیرضا نوشاد خاطرنشان کرد: با استقرار ماموران در طول مسیر تردد خودرو حامل محموله موادمخدر، خودرو را مشاهده و متوقف کردند و در بازرسی از این خودرو که در پوشش خانوادگی اقدام به حمل مواد می‌کرد،  76 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز مارهانه ای جاسازی شده بود کشف و دو قاچاقچی در این رابطه دستگیر شدند.

دستگیری باند 3 نفره سارقان درون خودرو در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری یک باند سه نفره سارقان درون خودرو  وکشف 14 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران کلانتری 32 گلشن شیراز طی عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک باند سرقت‌های درون خودرو شدند.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده عنوان کرد: پس از شناسایی اعضای این باند و مشحض شدن هویت آنها، در عملیاتی توسط ماموران کلانتری گلشن این متهمان دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری از شکات دعوت به عمل آمده که در همان ابتدا اعضای این باند توسط شاکیان شناسایی شدند.

سرهنگ ملک‌زاده با اشاره به کشف 14 فقره سرقت از این باند، خاطرنشان کرد: تلاش‌ها برای کشف مابقی سرقت‌های این باند همچنان ادامه دارد.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس