کد خبر 590089
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷

سخنگوی کاخ کرملین ضمن تاکید مجدد بر شروط روسیه برای بهبود روابط خود با ترکیه، نامه ارسالی «اردوغان» به «پوتین» را تشریفاتی و کم اهمیت خواند.

به گزارش مشرق به نقل از ایتارتاس، سخنگوی کرملین، ضمن ابراز تاسف نسبت به محتوای نامه رسمی «اردوغان» به «پوتین» که به مناسبت «روز روسیه» برای «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهوری روسیه ارسال شده است، این نامه را فاقد مفاهیمی مهم و با ارزش خواند.  

«دیمیتری پسکوف» در مورد محتوای این نامه گفت: این یک نامه تشریفاتی است. معمولا تبادل چنین پیام هایی مربوط به روزهای ملی است. این یک عمل معمول و تشریفاتی در روابط بین الملل به حساب می آید. متاسفانه در این نامه به مساله ای مهم و قابل توجه اشاره نشده است.

«پسکوف» با بیان اینکه شرایط اعلام شده از سوی مسکو در راستای حل روابط میان روسیه و ترکیه به شکلی بسیار ساده و واضح بیان شده است، گفت: «پرزیدنت پوتین» این نکته را به روشنی بیان کرده که پس از حادثه (هدف قرار دادن جنگنده روسی توسط نظامیان ترکیه) هر گونه عادی سازی در روابط برای روسیه مقدور نخواهد بود مگر اینکه آنکارا اقدامات لازم برای این کار را انجام دهد.

سخنگوی کرملین که در کنفرانس مطبوعاتی سخن می گفت، در پاسخ به این سوال که آیا منظورتان از اقدامات لازم، عذرخواهی رسمی و پرداخت غرامت است، پاسخ داد: بله، دقیقا.

وی افزود: قطعا، کرملین انتظار ندارد که روابط بهبود یابد. رئیس جمهور پوتین بیش از یک بار گفته که روسیه خواستار روابطی خوب با ترکیه است. به علاوه ما از دوران روابط خوب خود با ترکیه که مبتنی بر شراکتی درست و پیشرفته در همه زمینه ها، تجارت، اقتصاد و مانند آن را ستایش می کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    مثل خودش که بی ارزشه نامه ش هم. اهمیتی نداره. اردوغان خیلی ضایع شد
  • هموطن ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    مرحبا ...چقدر بی عرضه است این اردوغان بوزگوردی
  • ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    باید کاغذ پاره ش رو مچاله کنند و با آب دهان به صورت نحسش پرتاب کنند جنایتکار متوهم خبیث رو!
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    اردوغان بايد درخواست بخشش كنه؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس