کد خبر 589224
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار بیانیه خبر از هلاکت «ابوبکر البغدادی» سرکرده این گروه تروریستی در خلال حملات هوایی روز پنجم ماه مبارک رمضان ائتلاف غربی به اصطلاح ضد داعش به شهر رقه، خبر داد.

 به گزارش مشرق، بنا بر ادعای رسانه های منتسب به "گروه تروریستی تکفیری داعش"، رهبر این گروه تروریستی چند روز پیش در روز پنجم ماه مبارک رمضان و در خلال حملات هوایی "ائتلاف غربی به اصطلاح ضد داعش" به شهر "رقه" به هلاکت رسیده است.

این خبر را بخش عربی خبرگزاری «اعماق» که متعلق به داعش می باشد و اخبار لحظه به لحظه این گروه تروریستی را پوشش می دهد منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: «ابوبکر البغدادی» در حملات هوایی ائتلاف غربی به شهر رقه، در روز پنجم ماه مبارک رمضان، کشته شد.

این ادعا در حالی از سوی رسانه های داعش مطرح شده است که در ماه دسامبر، فرستاده مخصوص آمریکا در مورد احتمال مرگ ابوبکر البغدادی در حملات هوایی ائتلاف غربی اظهار داشته بود: تاکنون ما هیچ دلیل و مدرکی مبنی بر مرگ سرکرده داعش در دست نداریم ولی آنچه مسلم است غیبت طولانی مدت او از حضور در رسانه ها است و اینکه هیچ خبر و تصویر جدیدی از او در رسانه ها منتشر نشده است.

با این حال مقامات آمریکایی اذعان دارند که از مکان ابوبکر البغدادی هیچ اطلاع دقیقی در اختیار ندارند و از طرف دیگر بر این مطلب تاکید می کنند که سرکرده داعش از هر طریقی استفاده می کند تا مکان خود را مخفی نگه داشته و دائم از جایی به جای دیگر تغییر مکان می دهد.

شایان ذکر است این احتمال که البغدادی در حملات هوایی اخیر ائتلاف به هلاکت رسیده باشد، دور از انتظار نیست ولی متخصصان امور نظامی این احتمال را نیز که این تروریست مکان خود را تغییر داده و اخبار مذکور تنها برای بر هم زدن تمرکز گروه های ضد داعش انجام گرفته باشد، دور از ذهن نمی دانند.

مقامات آمریکایی همچنین مدعی شدند، برخی اطلاعات حاکی از آن است که ابوبکر البغدادی در طول شش ماه گذشته دسته کم دو مرتبه به مقر گروه تروریستی تکفیری داعش در "عراق"، یعنی شهر "موصل" سفر کرده است و اکنون نیز در آنجا حضور دارد.

«ابوبکرالبغدادی» در رقه به هلاکت رسید؟ + عکس
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • پسر ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    درود خداوند بر اهل بیت علیهم السلام و پیروانش لعنت خداوند بر دشمنان اهل بیت علیهم السلام فقط حیدر علی امیرالمومنین (ع) است فقط حیدر علی امیرالمومنین (ع) است
  • میگ قاتل داعش ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    این سگ وحشی به این زودیا هلاک نمیشه ## قاتلش میدونم آخر سوخوي روسی خاهد بود ، که به درك واصل خاهد شد _ خوبه که ما هم فلانکر داریم ؛
  • موسوی ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    اگرخبرصحت داشته باشدبایستی ماننداعیادبزرگ جشن وشادمانی زیرایکی ازخبیث ترین وخون آشام ترین دشمنان اهل بیت (ع )خصوصا"امام عصر(عج)بدرک واصل گردیده است
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    یکم باورش سخته
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    این چندمین باره که مرده الکیه باور نکنید
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    دروغ میگن مثل سگ! اگه مرده بود آخه میامدن اعلام کنن؟ یعنی اینا با این مدل تربیت نیرو از بچه سه ساله تا چاپ کتاب و ساخت کلیپ و... انقد نمیفهمن که این تضعیف روحیه داره براشون. سگ دست پرورده آمریکا میخواد یه چهره منجی از شیطان بزرگ نشون بده که جا پای این صهیونیستها را اونجا محکم کنه و از طرفی هم دیگه کسی دنبال ابوبکر غیربغدادی این عامل سیا ن رده دست از سرش بردارن اون هم پشت پرده سرو سامان بده. حکایت آتش بس اعلام کردن بین صهیونیستها و سعودی ها با مردم یمن و غزه و.. است. کی باور میکنه آخه؟!
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    تا حالا که هر چه سران تکفیری بودن بدست اف های امریکایی کشته شدن .
  • ابوبکر الانکلیسی ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    اگه مشکلتون نبود خلیفه است دعوا نکنید من حاضرم قبول مسئولیت کنم.
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    همشون البغدادی هستن با همون ایمان
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    چندسالته میگ قاتل داعش؟ فیلم زیاد میبینی کمتر بشین پای تفنگ بازی.
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    بر فرض هم بمیره یک نفر دیگه جانشینش میشه و تاثیر چندانی نداره و داعش چیزیش نمیشه
  • شوالیه های ایران ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    خطاب به ناشناس اول: داداش شما حالت خوبه؟ ماه رمضون انگار تاثیر گذاشته روی شما ها!!! داداش آمریکا مسبب همه ی گروه های تکفیری و تروریستهاست بعد شما این وسط چی میگی؟ التماس کمی تحقیق و مطالعه
  • ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    شاید شایعه باشه البته بعید هم نیست چون: دوست ندارن در مقابل ائتلاف ایران روسیه عقب بمانند و میخوان خودی نشون بدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس