کد خبر 588670
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

در فاصله سه روز مانده به جدال تیم‌های ملی انگلیس و ولز، سرمربی سه‌شیر به اظهارات اخیر سرشناس‌ترین بازیکن حریف، واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، گرث بیل اخیراً با اظهاراتش درباره اعضای تیم ملی انگلیس، بر التهاب جو بازی بعدی تیمش که برابر سه‌شیر است افزود. حرف‌های او به مذاق روی هاجسون، سرمربی انگلیسی‌ها خوش نیامده است. بیل اخیراً گفته بود که انگلیسی‌ها دوست دارند پیش از آنکه کاری انجام دهند، آن را بزرگ جلوه دهند.

سرمربی 68 ساله سه‌شیر در پاسخ به اظهارات اخیر بال ولزی رئال‌مادرید که گل اول پیروزی 2 بر یک ولز را برابر اسلواکی به ثمر رساند، گفت: شنیدن اظهارنظرهای غیرمحترمانه هم بخشی از زندگی یک فوتبالیست و سرمربی فوتبال است. هرگز درباره دیگران اظهارنظر نمی‌کنم. به اندازه کافی در این ورزش کار کرده‌ام که بدانم هر کدام از حریفان‌مان برای خودشان نظری دارند. آن روز آکنفیف (دروازه‌بان روسیه) بود که گفت ما ضعیف‌ترین تیم در میان سرگروه‌های یورو هستیم و حالا گرث بیل حرف زده است.

اطلاعات کامل هر تیم، تاریخچه مسابقات، ستاره های ادوار مختلف را اینجا می توانید ببینید

هاجسون افزود: آنها می‌توانند اظهارنظر کنند اما من به شخصه هیچ شکی درباره وطن‌پرستی و انگیزه تیمم ندارم و می‌دانم که اینها فاکتورهای مهمی هستند. اگر بیل معتقد است که ما آنطور که او فکر می‌کند هستیم، نظرش برای خودش محترم است. با این حال ما می‌دانیم که خودمان چگونه افرادی هستیم و در انگیره و تعصب‌مان ذره‌ای تردید نداریم.

تیم‌های ملی انگلیس و ولز روز پنجشنبه هفته جاری در دومین دور از بازی‌های مرحله گروهی یورو 2016 رودرروی هم قرار می‌گیرند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس