کد خبر 588167
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

یک سرگرد ارتش آمریکا با حضور در مسجد شهر «رافورد» کارولینای شمالی، نمازگزاران و روزه‌داران را تهدید کرد که آن‌ها را کشته و اجسادشان را پشت مسجد دفن می‌کند.

 به گزارش مشرق، در حالی که سازمان‌های فعال در زمینه حقوق بشر از قبیل شورای حقوق بشر همواره درباره اسلام ستیزی و تبعیض‌ها علیه مسلمانان در جامعه آمریکا هشدار داده‌اند، خبر رسیده که یک عضو ارشد ارتش آمریکا مسلمانان یک شهر این کشور را تهدید به مرگ کرده است.

پیش از این در مبارزات انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری در آمریکا، دونالد ترامپ برای آنچه «مقابله با تروریسم» خوانده، خواستار ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا شده بود. همزمان با این دست موضع‌گیری‌ها، تهدیدها و حملات لفظی علیه مسلمانان ساکن این کشور هم هر روز بیشتر می‌شود.

رسانه‌های آمریکایی نوشته‌اند که در ایالت کارولینای شمالی یک سرگرد ارتش آمریکا در مسجدی حاضر شده و مسلمانان و روزه داران را به مرگ تهدید کرده است.

به نوشته پایگاه خبری انگلیسی العربی، این نظامی آمریکایی در حالی که مسلح بود، با حضور در مسجد شهر «رافورد» کارولینای شمالی، نمازگزاران و روزه‌داران را تهدید کرد.

مقامات پلیس این منطقه آمریکا تایید کردند که «راسل توماس لانگفورد» 36 ساله با حضور در مسجد «المدینه» در شهر رافورد به آن‌ها گفته که او «آن‌ها را خواهد کشت و پشت مسجد دفن خواهد کرد».

وی روز پنج‌شنبه هفته گذشته نیز ضمن درگیری با یکی از مسلمانان، در اقدامی نژادپرستانه در مقابل در ورودی مسجد رافورد، گوشت خوک ریخته بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    اون فیلم دستگیری چریکهای دریایی شون رو هر شب یه بار پخش کنید از شبکه های جام جم ماهواره مخصوصا موقع گریه کردن و اون جا که شلوارشون رو خیس کرده بودن بعد نظراتش رو بپرسید:))) ملعون نجس
  • حسین ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    با خودت گفتی یا تنهایی میخواهی مثل موش دوباره بگیرنتون .باز گریه کنی د مثل تفنگداراتون .مثل بچه کلاس اولی ها گریه میکردند .دوست داری ؟
  • سروش ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    نوشته سرگرد آمریگایی یک آن جلوی چشمام اومد سگ ولگرد آمریکایی. خوب یه سگ ولگرد هم که باشه هرکسی رو که از جلوش رد بشه گار میگیره.
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    شهروند درجه 1 از نوع آمریکائی است البته 1 به عنوان کوچکترین عدد
  • جواد ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    سرگرد امریکایی بگو مامانت بیاد صحبت کنه تو هنوز اونجا هم نیستی
  • ناشناس ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    آره کابوی عوضی اگر مسلمانان را کشتی باید بدانی که باید مراسم غسل و کفن را هم بجا آوری بازهم گلی به جمال این آدم عوضی آمریکایی که میگه اگر کشتم آنها را دفن می کنم و مثل داعشی ها نیست که آنها را بدون دفن می گذارد و می رود.
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    در اقدامی نژادپرستانه در مقابل در ورودی مسجد رافورد، گوشت خوک ریخته بود. !!!!!!!!!!! دکتر! این اقدام، توهین به دین و مذهبه ! ربطی به نژادپرستی نداره! عجب...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس