روزنامه معتبر شهر پاریس برد مردان دیدیه دشان را در ایستگاه نخست یورو ۲۰۱۶ لرزان دانست.

به گزارش مشرق، روزنامه فیگارو از جمله نشریات کشور فرانسه است که امروز با وجود برد شب گذشته تیم فوتبال کشورش در دیدار افتتاحیه جام ملت‌ها، علیه آبی‌ها انتقاد کرده است.

گزارشگر این نشریه نوشت: پایه با گلی که زد، باعث نجات شد. تیم ملی برنده شد اما از یاد نبریم که فرانسه بردی لرزان به دست آورد.

اطلاعات کامل هر تیم، تاریخچه مسابقات، ستاره های ادوار مختلف را اینجا می توانید ببینید

در این مصاف که در ورزشگاه استاددوفرانس پاریس انجام گرفت، مردان دشان توسط اولیور ژیرو دقیقه 57 گلزنی کردند. اما رومن‌ها دقیقه 65 توسط بوگدان استانیچو از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشیدند.

خروس‌های آبی تا آخرین ثانیه‌ها نگران بودند که در بازی خانگی به امتیازات کامل مصاف نرسند تا اینکه دیمیتری پایه دقیقه 89 با شوتی محکم و زیبا دروازه تیم شرق قاره را گشود و برد را به کشورش هدیه کرد.

این نشریه ادامه داذ: اگر فرانسه پایه را در ترکیب نداشت، آنوقت چه اتفاقی می‌افتاد؟آیا بازی را به جای برد با تساوی و کسب یک امتیاز به پایان می برد؟

لوموند: فرانسه تا آخرین ثانیه به در بسته خورد

روزنامه معتبر فرانسه نوشت: فرانسه تا آخرین ثانیه به در بسته رومانی برخورد کرد.

تیم ملی فوتبال فرانسه شب گذشته برای کسب برد 2 بر یک برابر رومانی در دیدار افتتاحیه یورو 2016 سختی بسیار کشید.

تیم تحت امر دیدیه دشان تا دقیقه 89 یک بر یک در ورزشگاه استاددوفرانس مساوی بود تا اینکه دیمیتری پایه در یک حرکت زیبا و دیدنی،‌ دروازه میهمان را فرو ریخت.

روزنامه لوموند که یکی از نشریات روزانه معتبر فرانسه محسوب می‌شود، در تحلیلی نوشت: فرانسه مقابل رومانی برای کسب برد همه راه‌ها رفت. اما مرتب به در بسته خورد. در زمانی که همه به گمان کسب مساوی آماده اتمام بازی می‌شدند،‌ به یکباره همه چیز خوب و خوش شد. چرا که دیمیتری پایه گل نجات بخش را زد.

این نشریه ادامه داد: فرانسه برای مدتی طولانی به دفاع مستحکم و با ثبات رومانی برخورد کرد. اما در ثانیه‌های پایانی توسط پایه توانست از آن عبور کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس