کد خبر 586798
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف ۳ تن و ۴۹۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری و هلاکت ۱۱ قاچاقچی در خردادماه امسال خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار رهام بخش حبیبی با اعلام این خبر گفت: مرزداران مستقر در هنگ ها، گردان ها و یگانهای مرزی از اول خردادماه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر، کالا و سوخت قاچاق را کشف و ضبط کنند.
 
وی افزود: در طی این مدت ۳ تن و ۴۹۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین، مرفین، کراک و حشیش در درگیری های مسلحانه مرزداران با سوداگران مرگ کشف شده است.
 
سردار حبیبی به هلاکت و دستگیری ۱۱ نفر قاچاقچی و توقیف ۱۴ دستگاه وسیله نقلیه در این عملیات ها اشاره کرد و افزود: کشف ۱۰ هزار و ۸۳۱ لیتر سوخت قاچاق و توقیف ۱۸ دستگاه وسیله نقلیه به همراه دستگیری ۴۸ نفر قاچاقچی در این مدت حاصل تلاش مرزداران سیستان و بلوچستان در جهت جلوگیری از خروج فرآورده های نفتی از کشور بوده است.
 
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران در این مدت موفق شدند ۴۵۲نفر متجاوز و عابر غیر مجاز که قصد ورود به کشور ایران را داشتند درنوار مرزی دستگیر کنند. در این رابطه یک قاچاقچی انسان دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
 
وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومی؛ اقدام و عمل و همچنین لزوم حمایت از کالاهای تولید داخل افزود: مرزداران در این مدت از خروج میلیاردها ریال سرمایه ملی از کشور جلوگیری کرده و مقادیر قابل توجهی کالا از قبیل ۱۳۰ کیلوگرم برنج، ۴۱ رأس احشام، ۳۶۱ متر پارچه را کشب کرده اند.
 
سردار حبیبی با تشکر از همکاری خود و همه جانبه مرزنشینان استان در برقراری امنیت پایدار منطقه گفت: مرزهای استان سیستان و بلوچستان برای تحرک قاچاقچیان و اشرار مسلح بسیار ناامن است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس