کد خبر 586154
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۷

اسپانیا در آستانه یورو 2016 با یک گل مقابل گرجستان شکست خورد.

به گزارش مشرق، اسپانیا در آخرین دیدار خود پیش از رقابت های یورو 2016 در مصافی دوستانه به مصاف تیم گرجستان رفت.

بازی را شاگردان دل بوسکه در تیم ملی اسپانیا بسیار بهتر آغاز کردند و انگیزه بالایی از خود نشان دادند. روی حرکات وازکز، نولیتو و آدوریز آن ها در خط حمله خطرناک نشان می دادند اما در طرف مقابل نیز گرجستان تیم دست و پا بسته ای نبود و روی ضد حملات خطرناک نشان می داد.

در دقیقه 28 فابرگاس می توانست با ضربه خود دروازه گرجستان را تهدید کند اما دروازه بان این تیم به خوبی توانست توپ را مال خود کند.

در حالی که نیمه اول می رفت با نتیجه بدون گل خاتمه یابد. گرجستانی ها توانستند روی یک غافلگیری دروازه اسپانیا را باز کنند. در دقیقه 40 نیمه اول اوکریاشویلی موفق شد با ضربه ای زیبا روی سانتر ارسالی، دروازه دخیا را باز کند تا زنگ خطر در آستانه یورو برای دل بوسکه به صدا در آید.

در نهایت نیمه اول با همین تک گل به سود گرجستان خاتمه یافت.

نیمه دوم بازی با تعویض های زیاد اسپانیا آغاز شد تا مشخص شود دل بوسکه قصد دارد نفرات دیگر خود را نیز در این دیدار مورد آزمایش قرار دهد.

بازی با مالکیت توپ تمام و کمال اسپانیایی ها در نیمه دوم نیز ادامه پیدا کرد اما شاگردان دل بوسکه از پایه ریزی حملات خطرناک عاجز بودند.

گرجستانی ها نیز روی چند صحنه بار دیگر می توانستند دروازه اسپانیا را تهدید کنند اما مدافعان این تیم بر خلاف نیمه اول، هوشیار عمل کردند.

در نهایت علی رغم حضور پر تعداد بازیکنان اسپانیا در زمین گرجستان در دقایق پایانی، تلاش این تیم ثمری نداشت تا گرجستان در آستانه یورو با پیروزی 1-0 مقابل مدافع عنوان قهرمانی، شوکی اساسی به هواداران اسپانیا وارد کند.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس