کد خبر 585875
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

ارتش سوریه در جدیدترین پیروزی‌ میدانی خود در شهرک «جوبر» در ریف دمشق موفق شد محل تجمع دهها تن از عناصر تروریستی و انبار مهمات آنان را کشف و منهدم کند.

 به گزارش مشرق، ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت حزب الله در یک ماه گذشته بخش‌های زیادی از مناطق اشغال شده در حومه شرقی دمشق را پاکسازی کرده‌اند.

«جوبر» از جمله مناطقی در حومه شرقی دمشق به شمار می‌رود که همچنان تحت اشغال عناصر تروریستی است.

وجود تونل‌ها در این شهرک باعث شده اغلب درگیری‌ها در این منطقه زیرزمین باشد و آزادسازی این منطقه با پیچیدگی خاصی روبه رو شود.

موفقیت‌های جدید ارتش سوریه در غوطه شرقی دمشق
موقعیت جوبر در شرق دمشق

در جدیدترین تحولات میدانی شهرک جوبر، نیروهای اطلاعات ارتش سوریه موفق شدند محل تجمع دهها تن از عناصر تروریستی و انبار ذخیره مهمات را در جنوب این شهرک شناسایی کنند.

مکان شناسایی شده توسط ارتش سوریه مربوط به پایگاه سابق احرار الشام است و در ماه های اخیر تحت تسلط  گروه تروریستی فیلق الرحمن قرار گرفت.

بنابراین گزارش، این مکان همچنین به عنوان بیمارستان میدانی عناصر تروریستی مورد استفاده قرار می‌گرفت. پس از این رصد اطلاعاتی، نیروهای سوری اقدام به حفر تونل در این منطقه کردند تا عناصر تروریستی یک بار دیگر غافلگیر شوند.

موفقیت‌های جدید ارتش سوریه در غوطه شرقی دمشق

با تکمیل شدن حفر تونل در این منطقه، نیروهای سوری اقدام به منفجر کردن آن کردند و علاوه بر کشته شدن دهها تن از عناصر تروریستی، انبار سلاح و بیمارستانی میدانی تروریست‌ها منهدم شد.

در این عملیات همچنین تعدادی از مجتمع های تحت کنترل گروه تروریستی فیلق الرحمن نابود شد و تعدادی زیادی از تروریست ها در این منطقه مدفون شدند.

با عملیات موفق امروز یکی از موانع بزرگ پیشروی نیروهای سوری در بخش جنوبی شهرک جوبر از میان برداشته شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حمزه ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    0 0
    وقتی تو پایتخت سوریه مشکل دارن اخه حمله به رقه یعنی چی ؟؟؟ هرکی فهمید به ماهم بگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس