کد خبر 585518
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶

در حالی که طی دو هفته اخیر بیش از 20 هزار تن از نیروهای چند ملیتی به رهبری آمریکا در اطراف شهر منبج واقع در استان حلب سوریه در تلاش برای ورود به آن هستند، صدها تن از ساکنین آن با ابوبکر البغدادی بیعت کرده اند.

گروه بین الملل مشرق- در حالی که طی دو هفته اخیر بیش از 20 هزار تن از نیروهای چند ملیتی به رهبری آمریکا در اطراف شهر منبج واقع در استان حلب سوریه در تلاش برای ورود به آن هستند، صدها تن از ساکنین آن با ابوبکر البغدادی بیعت کرده اند.

بیعت صدها تن از ساکنین منبج حلب با داعش!+عکس

بنابر این گزارش، بخش رسانه ای داعش تصاویری از بیعت گروه هایی از عشائر مشهر منبج در شمال شرقی استان حلب سوریه را منتشر کرده است که طی آن پس از مراسم بیعت با رهبر این گروه، از سوی عناصر داعش به سلاح مجهز شده اند. طی دو هته گذشته ائتلاف چند ملیتی متشکل از کردهای سرویه، عراق، گروه تروریستی پ.ک.ک با وساطت آمریکا به همراه احرارالشام و عناصر گروه مزدور ارتش آزاد حملات وسیعی را ابتدا به سمت مناطق شمالی استان رقه و پس از آن به شهر منبج تحت سیطره گروه تروریستی تکفیری داعش آغاز کرده و هم اکنون در فاصله 5 کیلومتری دروازه های آن استقرار دارند.

بیعت صدها تن از ساکنین منبج حلب با داعش!+عکس

بیعت صدها تن از ساکنین منبج حلب با داعش!+عکس

بیعت صدها تن از ساکنین منبج حلب با داعش!+عکس

بیعت صدها تن از ساکنین منبج حلب با داعش!+عکس

بیعت صدها تن از ساکنین منبج حلب با داعش!+عکس

بیعت صدها تن از ساکنین منبج حلب با داعش!+عکس

بیعت صدها تن از ساکنین منبج حلب با داعش!+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • کارشناس ارشد ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    کدوم ارتش آزاد احرار شام کجا بود اینا با کردها در عفرین شمال غرب حلب درگیر هستن ودر عملیات منبج کنار کردها حضور ندارن بابت همین بود که ترکیه بشدت نگران بود و اعتراض می کرد - نگرانی ترکیه از این بابت قابل درکه ولی مشرق تو چرا نگرانی؟
  • ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    «تحسبهم جمیعا و قلوبهم شتّی» همونطور که امام خمینی و امام خامنه ای فرمودند دشمن هیچ غلطی نمیتواند بکند.
  • پیمان ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    پ ک ک گروه تروریستی نیست پ ک ک عنصری است که دنبال آزادی و برادری و برابری است تروریست شمائید که در هر کشوری نفوذ کرده اید تمامی مردم سوریه را قتل و عام کردید و درگوشه گوشه جهان دارید حملات تروریستی انجام میدید
  • مهدی ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    حرف نزن جوجه تروریست
  • علی ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    از کجا خط میگیری تروریست؟ خودتو چند فروختی؟ خیلی ارزانی. ارزان تر از آن مه فکرشو بکنی
  • ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    مرگ بر پ ک ک خائن
  • ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    آزادی و برادری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قتل عام مردم سوریه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گوشه گوشه جهان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما به نظرم بدجور توهم زدید مطمئن باشید اگر از تعصب و بی منطقی فاصله نگیرید با تفکر داعشی هیچ تفاوتی نخواهید داشت. خداوند همه ما را از شر جهل و تعصب نجات دهد
  • morteza ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    از وقتی داعش رو دیدم و جنایتهاش رو شنیدم. به نظرم یا کلمه تروریست براش کمه یا این نام برای بقیه گروهک ها زیادییه.... ای فرهنگستان لغت لطفا کمک بده...
  • ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    زمین سوخته فقط بزنن اینجارو با خاک یکسان کنن
  • شاهد ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    پ ک ک گروه تروریستی که مخفف پدرسوخته های کودن کم عقله که متوهم به تشکیل کشوری جدید در جهنم می باشند و برای این منظور از هیچ جرم و جنایتی ابایی ندارند.
  • محمد حسین ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    برو از برادرت پژاک بپرس صابرین و نوهد چیه برات توضیح میده.اگه دوس داری آبکشت بکنن بسم الله فقط بدون که خیلی خائنی و ما در جای جای جهان به مردم فلسطین و سوریه و عراق و یمن کمک میکنیم تا جلوی تحقق برنامه های صهیونیزم جهانی و نوچه هاش (یکیش خود تو) رو بگیریم و افکار پلیدی مثل داعش که دست پرورده وهابی ها هستن رو له کنیم.در ضمن این ایرانی که میبینی به قول سردار حاجی زاده یک سوم وسعت واقعیشه و طی دو قرن پیش به این صورت تجزیه شده و تمام نواحی کرد نشین برای ایران هست به چند دلیل 1-نژاد آریایی 2-دین اسلام 3-فرهنگ ایرانی 4-شاخه ای از زبان های ایرانی است کردی.
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    پ ک ک جاسوس اسرائیل هستند که در حمله 2هفته پیش به شیعیان از هیج جسارت به ناموس مردم دوری نکردن. افرادی پست و خونخوار می باشد البته نباید آنان را با کردهای مبارز و آزاده اشتباه گرفت.خیانت پ ک ک به ایران بعد از 37سال برای همگان مثل روز روشن است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس