کد خبر 585176
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

ماموران انتظامی استان سیستان و بلوچستان شب گذشته موفق شدند در دو عملیات دو تن و 197 کیلوگرم تریاک را از قاچاقچیان کشف کنند.

به گزارش مشرق، سردارحسین رحیمی در مورد کشفیات مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان،گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و رصد مداوم باندهای توزیع کننده مواد افیونی یکی از مهمترین وظایف پلیسی است که به طور شبانه روزی در استان سیستان و بلوچستان در حال انجام است.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در نتیجه رصد و انجام اقدامات شبانه روزی پلیسی،مأموران انتظامی شهرستان سراوان،یک باند بزرگ را که با استفاده از چهار دستگاه خودرو سبک ،قصد جابه جایی مقادیر زیادی مواد مخدر در منطقه "کوهک و گشت" را داشت شناسایی کردند.
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این عملیات شبانه،پس از اینکه اعضای این باند مسلح با مأموران درگیر شدند، سه قاچاقچی مسلح به همراه یک قبضه سلاح دستگیر و ماموران با توقیف چهار دستگاه خودرو موفق به کشف یک تن و 647 کیلو تریاک شدند.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای یک عملیات دیگر خبر داد و گفت: در این عملیات شبانه ماموران انتظامی شهرستان مهرستان و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان،یک باند دیگر از قاچاقچیان مسلح را که با استفاده از یک دستگاه خودرو تویوتا وانت در حال جا به جایی مواد مخدر در محور های فرعی بودند شناسایی کرده و پس از مدتی تعقیب و گریز پلیسی ،اعضای این باند با به جا گذاشتن خودروی حامل 550 کیلوگرم تریاک از محل متواری شدند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس