کد خبر 585063
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸

کریستیانو رونالدو گفت: بازی با انگلیس برای من خیلی احساسی است به خاطر رونی و چیزهای دیگر. وین حالا لیدر تیم شده و این جای تعجب ندارد.

به گزارش مشرق،‌ کریستیانو رونالدو به تمجید از رقیب قدیمی‌اش، وین رونی پرداخت و گفت هیجان‌انگیز است اگر دوباره در یورو 2016 با هم روبه‌رو شوند. رونالدو و رونی با هم سابقه دارند نه فقط به خاطر دوران بازی‌شان در منچستریونایتد بلکه به خاطر دیدارهای بین انگلیس و پرتغال.

در یک چهارم‌نهایی یورو 2004 که پرتغال در ضربات پنالتی انگلیس را برد هر دو در ترکیب اصلی بودند، آن بازی پای رونی شکست اما بازی حساس سال 2006 بود که رونی به خاطر لگدزدن به ریکاردو کاروالیو اخراج شد و دوربین‌های تلویزیونی تصویر چشمک‌زدن رونالدو را ثبت کردند.

باز هم انگلیس در ضربات پنالتی حذف شد. بعد از آن همه می‌گفتند این دو دیگر نمی‌توانند در کنار هم بازی کنند اما آنها فراموش کردند و بخشیدند.

انگلیس شنبه نخستین بازی‌اش در یورو را برابر روسیه در مارسی انجام می‌دهد و رونالدو منتظر بازی با تیم روی هاجسون در مراحل حذفی است، رونالدو در این باره گفت: «بازی با انگلیس برای من خیلی احساسی است به خاطر رونی و چیزهای دیگر. وین حالا لیدر تیم شده و این جای تعجب ندارد. می‌دانستم یک روز ستاره و کاپیتان تیم می‌شود، بعد از دوران بکام و تری کاملا برای این سمت برازنده است.

شخصیت و اعتبار او منحصر به فرد است و بازیکن مهمی برای انگلیس محسوب می‌شود. بعضی‌ بازی‌های اخیر انگلیس را دیده‌ام که واقعا خوب بازی کرده‌اند. آنها همیشه در تورنمنت‌های بزرگ شانس دارند و در فرانسه بازیکنان جوانی دارند که آینده درخشانی در انتظارشان است.»

پرتغال نخستین بازی‌اش در گروه F را 25 خرداد برابر ایسلند انجام می‌دهد. با حضور اتریش و مجارستان، کار پرتغال برای صعود به مرحله حذفی آسان به نظر می‌رسد اما رونالدو هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیرد: «مهم نیست دیگران چه می‌گویند مرحله گروهی اهمیت زیادی دارد و همیشه سخت است. رسانه‌ها می‌گویند ما شانس اولیم این طبیعی است اما هدف ابتدایی ما باید صعود به مرحله بعد باشد.»

اگر این اتفاق بیفتد به نظر رونالدو، پرتغال می‌تواند تا آخر راه را برود و به تنها رویای باقیمانده‌اش برسد: «این یک آرزوی شخصی است که می‌خواهم با کشورم جام ببرم. این شانس را داریم اما واقعا سخت است. من در رده باشگاهی بزرگترین جام‌ها را برده‌ام اما هنوز در تیم ملی به جام نرسیده‌ام. ما بازیکنانی داریم که در بهترین لیگ‌های دنیا بازی می‌کنند. مربی خوبی مثل فرناندو سانتوس داریم، باید خودمان را باور کنیم. امیدوارم این بار شانس با ما باشد.»

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس