کد خبر 584911
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷

به موازات تشدید نبردها در جبهه های جنوبی شهر حلب، منابع میدانی دقایقی پیش از هلاکت سومین فرمانده ارشد گروه تروریستی تکفیری القاعده در درگیری با مدافعان حرم خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- به موازات تشدید نبردها در جبهه های جنوبی شهر حلب، منابع میدانی دقایقی پیش از هلاکت سومین فرمانده ارشد گروه تروریستی تکفیری القاعده در درگیری با مدافعان حرم خبر داده اند.

هلاکت فرمانده مهاجمین به معراته حلب+عکس

بنابر این گزارش، ابواحمد الحموی فرمانده یگان موسوم به "انغماسیون" وابسته به القاعده روز گذشته در اثر اصابت گلوله تک تیرانداز مدافع حرم به هلاکت رسیده است. انغماسی ها گروهی از زبده ترین تروریستهای آموزش دیده در اردوگاه های نظامی مستقر در خاک ترکیه تحت نظارت مربیان ترک، آمریکایی و اسراییلی هستند که وظیفه حمله به خطوط دشمن را بر عهده دارند. رسانه های وابسته به القاعده با انتشار تصاویر وی به حضور وی در عملیات هجوم به مناطقی همچون العیس و خان طومان اشاره کرده اند. در حمله دو روز پیش تروریستهای تکفیری به مواضع نیروهای مدافع حرم و بسیج مردمی سوریه در جنوب غربی حلب روستاهای "معراته، حمیره و القلعجیه" به اشغال آنها در آمده بود. این حملات در زمان اعلام آتش بس از سوی سازمان ملل در جبهه های سوریه صورت گرفته است.

هلاکت فرمانده مهاجمین به معراته حلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس