اطلاعات میدانی نشان می‌دهد در جنوب لبنان، آمادگی برای جنگ قرب الوقوع شدت یافته است، جنگی که به اعتقاد حزب الله علیه این گروه تدارک دیده می‌شود.

گروه بین‌الملل مشرق -گرچه شاخص‌های منطقه‌ای نوعی حل و فصل سیاسی در پرونده‌های داغ منطقه را نشان می‌دهند و دولت‌های بزرگ با اولویت ‌دادن به مبارزه با تروریسم به دنبال آتش بس در مناطق درگیری ها هستند، اما سیگنال‌های نگران‌کننده‌ای در زمینه بروز جنگ جدید در جبهه فلسطین اشغالی از سوی رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شود.

اطلاعات میدانی نشان می‌دهد در جنوب لبنان، آمادگی‌ها برای جنگ قرب الوقوع شدت یافته است، جنگی که به اعتقاد حزب الله علیه این گروه تدارک دیده می شود، به ویژه این که فضای منطقه برای هدف قرار دادن این گروه مناسب به نظر می رسد که در فهرست گروه های تروریست اکثریت کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای غربی قرار دارد.
کابینه کنونی اسرائیل کابینه جنگ است و وزیر جنگ آن یعنی آویگدور لیبرمن رهنمودها و تصمیمات ارتش اسرائیل را به کار خواهد بست تا تنش را نه فقط در مرزها بلکه همچنین با عملیات تحریک آمیز احتمالی، شدت بخشد.

چرا سیدحسن نصرالله هشدار جنگ قریب الوقوع را داد/ برگ رای آمریکایی‌ها این بار هم بوی خون می‌گیرد/

تصدی آویگدور لیبرمن در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تنها سیگنال آغاز قریب‌الوقوع تجاوز جدید رژیم صهیونیستی نیست، بلکه کمیسیون امور مالی پارلمان رژیم صهیونیستی نیز با وجود مخالفت‌های برخی وزرای اسرائیلی در شرایط و اوضاع نابسامان اقتصادی این رژیم  3.4 میلیارد دلار به بودجه نظامی و امنیتی اسرائیل اضافه کرد. 

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان با استفاده از عبارت "‌خدا به داد ملت‌های منطقه برسد" در سطحی بی‌سابقه تابستانی داغ برای منطقه پیش‌بینی کرد. وی در سخنرانی اخیر خود معامله‌های سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را دلیل مهمی از آغاز جنگ احتمالی در منطقه ارزیابی کرد و گفت: معمولاً وقتی در آمریکا انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود، باید خون‌هایی ریخته شود تا به برگه‌های انتخاباتی در صندوق‌های رأی آمریکا تبدیل شود. دولت کنونی آمریکا که دولت دموکرات‌ها است، نیازمند دستاوردهایی سیاسی یا نظامی در خارج است تا بتواند از آنها در روند انتخابات استفاده کرده و در رأس قدرت باقی بماند.

چرا سیدحسن نصرالله هشدار جنگ قریب الوقوع را داد/ برگ رای آمریکایی‌ها این بار هم بوی خون می‌گیرد/روزنامه السفیر لبنان گزارش داد حزب الله راکت‌های خود را در امتداد مرز شمالی با اسرائیل مستقر کرده است و تمامی تحرکات ارتش اسرائیل را نیز زیر نظر دارد. همچنین حزب الله در حال ساخت تونل‌های پیچیده‌ای در مرزهای خود با سرزمین های اشغالی است؛ همانند آن چیزی که حماس بین نوار غزه و اسرائیل ساخته بود.

به نظر می‌رسد حزب الله خود را برای یک رویارویی جدی با اسرائیل آماده کرده است. این رویارویی و جنگ احتمالی می تواند با دیگر نبردهای میان حزب الله و اسرائیل متفاوت باشد، زیرا حزب الله و نیروهای آن بسیار مجهزتر و مجرب تر از حزب الله سال 2006 هستند. حزب الله در سال 2006 نیز توانسته بود با امکانات و تجهیزات اندک، ارتش مجهز اسرائیل را زمین گیر کند و شکست بدهد.

کارشناسان مسائل راهبردی منطقه تاکید دارند که در سایه قانع شدن برخی قدرت‌های جهانی و لزوم رسیدن به راه‌ سیاسی برای حل مناقشات منطقه‌ای، نیاز به تنشی جدید منطقه احساس می‌شود، این تنش ممکن است از سوی رژیم صهیونیستی در جبهه نوار غزه یا جنوب لبنان و یا حتی در خاک سوریه رخ دهد، در همین راستا است که عربستان موافقت خود را برای پایان دادن به جنگ یمن و بازگشت از مطالبات سرسختانه خود در این جبهه اعلام کرده و بخشی از اعتبار منطقه ای خود را در این مسیر هزینه می کند.

به نظر می‌رسد طرف‌های توطئه‌گر منطقه‌ای به دنبال متمرکز شدن بر جبهه سوریه هستند تا از شکست نهایی تروریست‌ها در این کشور جلوگیری کند و بار دیگر گزینه براندازی دولت بشار اسد را بر روی میز تحولات امنیتی سوریه قرار دهند. رژیم‌های منطقه نظیر عربستان سعودی و رژیم اسرائیل پیروزی محور مقاومت در جنگ سوریه را جزو خطوط قرمز و خطرات موجودیت خود می‌دانند، لذا حاضر نیستند به‌هیچ‌وجه بر سر این پرونده با کسی معامله کنند. آنها معتقدند پایان کار تروریست‌های مسلح در سوریه و پیروزی محور مقاومت به تقویت هرچه بیشتر این محور در معادلات منطقه‌ای منجر شده و دامنه این قدرت دیر یا زود آنها را گرفتار خواهد کرد. 

همچنین مقامات اطلاعاتی و نظامی اسرائیل، بحران سوریه را محملی برای انتقال موشک های پیشرفته تر به حزب الله و افزایش انبارهای موشکی این عضو مؤثر جبهه مقاومت می‌دانند. عمده فعالیت جاسوسان رژیم اسرائیل در دو سال اخیر، جمع آوری خبر و شناسایی محموله های موشکی بود که احتمال انتقال آن‌ها به حزب الله وجود دارد، بیشتر حملات رژیم صهیونیستی به داخل سرزمین‌های سوریه نیز به همین بهانه انجام شده است.

از سوی دیگر رژیم صهیونیستی معتقد است در صورت عدم آغاز جنگ جدید منطقه‌ای، قدرت نظامی نیروهای مقاومت در لبنان و فلسطین به نقطه‌ای بی‌بازگشت خواهد رسید و رژیم صهیونیستی دیگر قادر به مهار این نیروها نخواهد بود. روزنامه صهیونیستی معاریو اخیراً در گزارشی به قلم یوسی میلمان نوشت: حزب الله امروز بزرگ‌ترین تهدید نظامی برای اسرائیل به شمار می‌رود، این حزب ناوگان موشکی بالغ بر 100 هزار موشک در اختیار دارد که صدها فروند از آنها قادر به رسیدن به عمق 250 کیلومتری هستند و تعدادی از آنها قادر به حمل کلاهک‌های انفجاری با وزن صدها کیلو گرم بوده و می‌توانند هر نقطه از اراضی اسرائیل و تأسیسات استراتژیک آن نظیر ایستگاه‌های برق و تأسیسات اتمی دیمونا و فرودگاه بن گوریون و مراکز صنعتی و پایگاه‌های ارتش و فرودگاه‌های نظامی را هدف قرار دهند.

وی همچنین مدعی شد که حزب الله لبنان موشک‌های زمین به دریا و هواپیماهای بدون سرنشین بعلاوه سامانه‌های دفاع هوایی و قدرت اطلاعاتی بالا و توان پیشرفته‌ای در زمینه جنگ سایبری در اختیار دارد. وی افزود: حزب الله در واقع به یك ارتش تبدیل شده است، یعنی قدرت آن در مقایسه با سال 2006 سه برابر شده است و دارای بیش از 40 هزار نیرو است. دراین گزارش همچنین آمده است كه حزب الله به تجربه نظامی در درگیری‌ها و مانور دست یافته و همه پیش بینی ها و شواهد حاكی از احتمال وقوع جنگ جدید میان آن با اسرائیل درصورت طولانی تر شدن جنگ در سوریه خبر می دهند.

این تحلیلگر مسائل امنیتی در عین حال نوشت با وجود اینكه ارتش اسرائیل دائما از پیروزی در نبرد سخن می گوید؛ اما این مساله درنهایت بسیار مشكوك است، زیرا درصورت وقوع جنگ، دولت نتانیاهو قادر به مقابله نخواهد بود.

چرا سیدحسن نصرالله هشدار جنگ قریب الوقوع را داد/ برگ رای آمریکایی‌ها این بار هم بوی خون می‌گیرد/پیش‌بینی‌های قطعی صهیونیست‌ها از وقوع جنگ
در همین راستا  کوبی نیف تحلیل‌گر مسائل سیاسی روزنامه صهیونیستی هاآرتص با قطع و یقین گفت که بدون در نظر گرفتن روی کار آمدن آویگدور لیبرمن صهیونیست راست گرای افراطی در وزارت جنگ نیز وقوع جنگ اسرائیل قطعی است.

وی که به نظر می‌رسد می‌خواست از سطح نگرانی اسرائیلی‌ها در زمینه تصدی وزارت جنگ این رژیم توسط لیبرمن بکاهد، خطاب به صهیونیست‌ها گفت: «نگران نباشید، جنگ رخ خواهد داد، اگر این تابستان نباشد در بهار آینده حتماً انجام خواهد شد.» این تحلیلگر صهیونیستی بدون اشاره به جبهه آینده درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی ضرورتا عوامل بروز جنگ را متوجه حضور لیبرمن در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی ندانست و عامل آن را این نکته ابراز کرد که طی 10 سال گذشته معمولاً هر دو یا سه سال جنگی رخ داده است.   

یوآف لیمور تحلیلگر مسائل نظامی روزنامه صهیونیستی اسرائیل الیوم نیز گفت که پتانسیل حوادث و شرایط سخت منطقه‌ای نشان می‌دهد که جنگ برای آغاز خود تنها به زمان نیاز دارد. وی در پیش‌بینی‌های خود از احتمال بروز جنگ جدید در جبهه جنوبی رژیم صهیونیستی با نیروهای مقاومت فلسطین خبر داد و گفت که بنا به چند علت سطح تلاش‌های دوجانبه افزایش پیدا کرده است.

لیمور تونل های مقاومت را اصلی‌ترین تهدید در سال جاری برای اسرائیل خواند و تأکید کرد که تلاش‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی شامل سرویس های جاسوسی شاباک و شعبه اطلاعات نظامی (امان) دچار رکود شده است.

وی با اشاره به تنش‌های نظامی ایجاد شده در مرزهای فلسطین اشغالی و نوار غزه، این درگیری‌ها را محدود خواند، ولی در عین حال توضیح داد که گرچه دو طرف به دنبال توسعه دامنه درگیری‌ها نیستند، اما امکان بروز درگیری‌ها زیاد است.

چرا سیدحسن نصرالله هشدار جنگ قریب الوقوع را داد/ برگ رای آمریکایی‌ها این بار هم بوی خون می‌گیرد/

آسیب پذیری جبهه داخلی صهیونیست ها در جنگ احتمالی آینده
به نظر می‌رسد مؤسسات امنیتی رژیم صهیونیستی از ناکارآمدی جبهه داخلی رژیم اسرائیل در جنگ احتمالی آینده با حزب‌الله یا حماس و سقوط صدها موشک در عمق سرزمین‌های اشغالی اطلاع دارند، از همین رو است که از امروز سه شنبه تا پنج شنبه مانورهایی برای تمرین تخلیه دهها هزار نفر از صهیونیست‌ها در اطراف نوار غزه و مسائل لبنان را در دستور کار خود قرار داده‌اند. 

در رابطه با توانمندی‌های بالای مقاومت لبنان و فلسطین در آسیب زدن به جبهه داخلی رژیم صهیونیستی، مطالب زیادی مطرح شده است. اما به نظر می‌رسد سران صهیونیسم بیش از دیگران نسبت به عمق فاجعه احتمالی در صورت بروز جنگ اطلاع دارند. در همین راستا بتسلال ترابیر رئیس بخش حالت فوق‌العاده در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، ماهیت نام‌گذاری هفته فوق‌العاده را برای بررسی سطح همکاری ها بین طرف‌های ذی‌ربط و عامه مردم برای سناریوهای پیش شده جنگی دانست و تأکید کرد که در جنگ آینده حماس و حزب‌الله تلاش خواهند کرد بیشترین ضربه را به اسرائیل وارد کنند و این موضوع چالش بزرگی برای جبهه داخلی و زیرساخت‌های اسرائیل خواهد بود.

این در حالی است که ناامیدی زیادی در میان صهیونیست‌ها نسبت عملکرد نیروهای جبهه داخلی مشاهده می‌شود و بر اساس نظرسنجی که انجام شده تنها 14% از اسرائیلی‌ها مایل به تخلیه منازل خود هستند، 67 درصد از اسرائیلی ها از متوقف ماندن شغل خود در طول جنگ نگرانند و تنها 25 درصد از صهیونیست ها در چنین شرایطی احساس امنیت می کنند.

 
*علی عباسی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 57
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • مرصاد ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    2 0
    لبیک یا نصرالله
  • علی امیری ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    4 0
    به امید روزی که محور مقاومت و هلال شیعی تنها دغده اش استکبار و نابودی آمریکا و اسراییل باشد نه تفرقه و خنجر خوردن از عربهای بادیه نشین...البته همه ی اعراب اینطور نیستند پس به کسی بر نخورد...
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    2 0
    راه حل بحران سوریه و لبنان را در عراق پیدا می شه کرد ، با توجه به کم بودن نیروهای مقاومت مقابل حرامزاده های تکفیری سلفی ، باید عراق سریعا از نجاست پاک شود تا سیل نیرو عازم سوریه شود در این حالت حزب الله لبنان هم اوضاع مناسب تری خواهد داشت . مشکل اول عراق هم وجود بنی صدرها در بین مقامات عالی لشکری کشوری هستش که باید تصفیه بشن .
  • عدنان ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    2 0
    ماشالا حزب الله یه بار دیگه طعم خفت وخواری رو به اسراییلیها بچشون.دمت گرم
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    انتخابات در آمریکا در سال المپیک برگزار میشود
  • ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    3 0
    درود بر سید مقاومت
  • ابراهیم ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    3 0
    واقعا شجاعتی که در یک عده بسیار قلیل یعنی حزب الله لبنان در خطرناکتریت منطقه و در قلب دشمن هست را کجا میشود پیدا کرد؟ انها از همه خالصتر هستند چون جهادشان برای هیچ پست و مقامی نیست و حق دارند که شعارشان این باشد که (( لبیک یا حسین ))
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    هیچ حنگی رخ نخواهد داد.
  • ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    كاش توجنگ با اسرائيل شهيد بشم
  • ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    زیاد مطمئن نباشید
  • مهدی سهرابی ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    2 0
    ان حزب الله هم الغالبون
  • مهدی سهرابی ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    1 0
    ان حزب الله هم الغالبون
  • هادی ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    1 0
    این دفعه دیگه طعم خفت و خواری نیست طعم نابودی و هلاکت برای همیشه این رژیم سفاک است..
  • ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    پاینده و پیروز بشی ان شاءالله.
  • هادی ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    نحن عشاق لمحاربة الصّهاینة...
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    خدا كنه ملت و كشور ما از اين جنگ در امان باشه
  • محمود ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    به نظر میاد باتوجه به ضعیف شدن حزب الله توی جنگهای اخیر توسوریه ووجود داعش برای کمک به اسرائیل احتمال جنگ بسیار زیاد باشه واین زمان بهترین موقع جنگه
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    عمرا. هرگز این جنگ رخ نمیده. باور کنید اسرائیل از مشرقم ترسو تره :))
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    ایندفعه دیگه در مقیاس یک ماه و چند هفته نیست بلکه شروع الفباهای جنگ آخر الزمانی خواهد بود.
  • hojat ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    خدایا تو خود می دانی که اسرائیل کودک کش و حامیانش کره خاکی را نا امن کرده اند و هنرشان سفاکی و خونریزی و کودک کشی است . خدایا این ظالمان را خودت نابود کن که می توانی .
  • محسن از اصفهان ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    رژیم صهیونیستی در چند جنگ اخیر نشان داده که بهترین موقعیت برای شروع جنگ را همزمان با رویداد های جهانی می داند که افکار عمومی بخصوص در اروپا را به خود مشغول ساخته، رویدادهایی مانند جام جهانی فوتبال، المپیک، مسابقاتی مانند یورو2016 و .... . در این زمان به دلیل مشغول بودن افکار عمومی (80%) به این رویدادها رسانه های غربی نیز راحت تر می توانند اخبار کشتار و تجاوز صهیونیست ها به دیگر مناطق را سانسور کرده و برای این رژیم حاشیه ی امنی ایجاد نمایند. البته در جنگ اخیر غزه در این رابطه کمی ناموفق بودند و همین باعث ایجاد جو ضد صهیونیستی و دفاع از غزه در اروپا شد و در نتیجه دولت های اروپایی مجبور به واکنش و صدور بیانیه ( هر چند ظاهری و عوام فریبانه) ضد رفتار های این رژیم شدند. به نظر من بروز جنگ و تجاوزی جدید از سوی صهیونیست ها با توجه به پیش رو بودن مسابقات المپیک محتمل است و نکته دیگر اینکه این احتمال بروز جنگ در مرز های سوریه و لبنان و فلسطین اشغالی یعنی محدوده ی مزارع شبعا و بلندی های جولان بیشتر است. چون رژیم صهیونیستی در این مناطق بهانه ی بیشتری برای تجاوز و جنگ افروزی دارد. بهانه هایی که بتواند تا مدتی توسط رسانه های هم پیمان این رژیم مورد استفاده قرار گیرد.
  • یکم ناشناس ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    درصورت وقوع جنگ جدیدی از طرف صهیونیستها شک نکنید که جنگ تمام نقاط اسرائیل را در بر خواهد گرفت و هیچ نیروگاه یا فرودگاه یا .... از دید چشم بیدار مقاومت در امان نخواهد ماند. جنگ جدید اگر باعث محو کامل رژیم صهیونیستی نشود بالغ بر 80 درصد توان نظامی رژیم اشغالگر را از بین خواهد برد چرا که نه حزب الله دل خوشی از رژیم صهیونیستی دارد نه حماس و نه سوریه
  • محسن از اصفهان ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    اگر تاریخ جنگ ها و تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان و غزه را بررسی کنیم، متوجه می شویم که این رژیم سعی کرده در زمانی تجاوزات خود را عملی کند که افکار عمومی جهان بخصوص در اروپا در گیر رویدادهای جهانی مانند جام جهانی فوتبال یا المپیک هستند و رسانه های همسو با این رژیم می توانند راحت تر اخبار مربوط به تجاوز ها وکشتارهای صورت گرفته توسط این رژیم را سانسور کنند. در نتیجه با توجه به در پیش بودن المپیک ریو 2016 احتمال بروز جنگ و تجاوزی جدید وجود دارد. در مورد منطقه ی درگیری هم به احتمال زیاد در نقطه ی تلاقی مرز سوریه، لبنان و فلسطین اشغالی یعنی منطقه ی جولان، قلمون، مزارع شبعا خواهد بود. زیرا در این صورت رژیم صهیونیستی می تواند با استفاده از گروه های تکفیری حاضر در این منطقه برای ایجاد درگیری جدید استفاده کند و همچنین رسانه ی های غربی- عربی همسو با این رژیم می توانند بهانه های زیادی را برای حمایت و مشروع نشان دادن تجاوزات این رژیم کنحوس برای پوشش خبری ایجاد نمایند. در جنگ قبلی غزه افکار عمومی اروپا و تظاهرات صورت گرفته ضد جنایات این رژیم هرچند محدود و اندک، باعث ایجاد مشکلات سیاسی برای رهبران اروپا و رژیم صهیونیستی گردید.
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    جنگ بشه شما مشرقی ها ک زیر لاحاف لم دادید این زن بچه سوری عراقی لبنانی هستند ک کشته و خانه هاشون ویران میشه پس لطفا از جنگ دم نزنید
  • اهوازی ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    ما هم آماده جنگ هستیم.بهتر است موشک های نقطه زن با برد 300 کیلومتر فعلا دیمونا را در هدف داشته باشند.
  • صاعقه ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    اگر این جنگ رخ بده دیگه در آخر المپیک که تقریبا میشه روزای آخر تابستون ، کشوری به نام اسراییل وجود نخواهد داشت
  • ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    نفاق و فتنه درداخل و چراغ سبز برخی به آ آمریکا برای عدم حمایت از سوریه و حزب الله قضایای یمن را باردیگر رقم میزند فرجام ها داریم تا خائنین رسول شوند و دستان جاسوسان آ شکار شود و مردم بصیرت یاب بصیرت لازم است سختی به شیعیان رو می کند تا معنای وحدت بدانند
  • پارسا ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    انشاالله که در جنگ بعدی منطقه الجلیل هم آزاد میشه
  • ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    یا زهرا
  • اسفندیار ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    تنها کسی که شجاعت لازم مدیریت لازم و قاطعیت لازم برای دور کردن سایه تهدید و حمله نظامی به ایران را دارد احمدی نژاد عزیز است
  • ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    جووووووووووووووون جنگ دنیا بای بای
  • یوسف بهلولی ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    با سلام درود بر حزب الله قهرمان و اما بعد......... به قطع و یقین رویارویی حزب الله و رجیم صهیونیستی بزودی واقع میشود و شروع کننده ان صهیونیستها خواهند بود اما نتیجه ان بدست فرماندهان خلاق مقاومت رقم خواهد خورد و کل این واقعه و حواشی ان همانطور که سید مقاومت فرمودند جز با اهداف سیاسی در ایالات متحده و در راستای جنگ قدرت در ایالات متحده نیست که تا این امریکای جرار را ادب نکنیم دست از این قبیل توطئه چینی ها بر نمیدارد و جان انسانها با هر طرز تفکری برای انها هیچ اهمیتی ندارد.
  • ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    جنگ خوب نیست....ویرانی کمترین اثر آن است زروید بطرف صلح
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    صلح ؟! به چه قیمتی ؟!!!!!
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    زود برو قایم شو. یه وقت کشته میشی ملت بیچاره میشن. مردان خدا از هیچ چیز و هیچ کس نمی ترسند و آماده نبرد با مفسدان زمین هستند.
  • حمیدان ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    خداوند حفظش کند
  • ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    راه قدس از کربلا می گذرد (امام خمینی) - در عراق باید داعش دفن شود تا سوریه آسوده باشد. -
  • مهدی ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    خدابه دادتون برسه صهیونیسم.به قول رهبر عزیزمااسراییل 25سال دیگه وجود نداره.درودخدابربرادران حزب الله لبنان
  • دکتر گاوچرون از کومور ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    مثبت دادم چون جمله ات به طور کلی درسته ولی استثنائاتی چون اسرائیل وجود دارند. چون صلح اصلا حالیشون نیست.
  • هووم ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    نمی دانم آیا این قضایا ربطی به ما ایرانیها دارد یا خیر که مقامات لشکری عراق چه کسانی هستند یا چه کسانی نباید باشند.
  • مهماندار هواپیما ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    اگر جنگ شود حزب الله باید مرکز اتمی و منابع گاز را مورد هدف قرار دهد و هیچ رحمی نکند با اولین شلیک صهیونیستها به لبنان باید تمام مراکزشان را هدف قرار دهند
  • هادی ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    حزب الله برای نابودی رژیم سفاک صهیوینستی کافیه.. ولی در کل جوانان مومن ایرانی عاشق مبارزه با صهیونیستها هستند..
  • هادی ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    کثیف ترین واژه دنیا در ادبیات دشمنان بشریت:صلح است
  • هاان پاسخ دهید ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    8 سال جنگ خانمانسوز ایران و عراق برای هفت پشتمان کافیست.سری که درد نمی کند بدور ان دستمال نمی بندند.چرا یک کار ساده(افشای دروغهای جماعت تکفیری تروریست ) را می خواهید با یک جنگ خانمانسوز دیگر به نفعشان رقم بزنید و بهانه دست بیگانگان که باعث اتحاد شومشان می شود بدهید؟اگر مدارکی هست که اسرائیل دارد شیطنت می کند انها را به سازمان ملل ارئه داده و حیثیت بین المللی کاذبشان را زیر سوال ببرید.دیگر جنگ برای چه؟
  • علی ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    مطمئنا اتفاقاتی خواهد افتاد همیشه موقع جام جهانی یا المپیک کلا وقتی يه چيزي که مردم باهاش سرگرم هستن این صهیونیست ها جنگ را راه میندازن
  • امین ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    واقعا مطلب جالبی بود شک نکنید اسراییل قبل از سال 2018،نابود میشه
  • ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    ول کن سر جدت
  • نرگس ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    به نظر من تصویر خرابی هایی که جنگهای داخلی برای امت اسلام و کشورهای اسلامی به بار آورده رو به همراه برخی تصاویر سند قوی از حمایتهای ارتش آمریکا(ارسال اسلجه و تایید برخی مقامات آمریکایی) و صهیونیستها(درمان مجروحان و..) و در مقابل پیشرفته بودن و ساختمانهای بلند و آباد رژیم صهیونیستی رو به صورت mms یا به هر وسیله دیگر روی گوشیهای همراه و صفحات وب و... داعشی ها بفرستید (با هک و ...) و بعد بپرسید این ها به نفع کیست؟ و اینکه آیا نبایدما مسلمانها همه بر علیه دشمن مشترک که بارها به مرزهای امت اسلامی تجاوز کرده، متحد شویم؟ به آنها بگویید اگر در باره موحد بودن شیعیان شک دارند می توانند به مراجع تقلید شیعیان مراجعه نمایند تا حقیقت التزام شیعیان به توحید را متوجه شوند و تا بیشتر از این اشتباه نکنند (باید امت اسلام و حتی داعشیها را علیه دشمن واقعی که اسراییل است بسیج نمود)
  • امیر 2نقطه ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    حمله کنن به زیر دریایی های کلاس دلفین با اژدر حوت و.. و یک کلاهک 200 کیلویی الکترو مغناطیسی بزارن که کل مدار های الکتریکی شامل موشک هواپیما نیروگاه فرودگاه تانک گنبد و مناره اهنین و.. ازبین بره پهپاد با موشک مرکاوا زن رادار های با قابلیت حمل توسط نفر برای قرار دادن تو پشت بام ها و چابکی و رادار قابل حمل توسط خودرو های سبک. وانت تیوتا حمله به مرکز امونیاک و سیلو های موشکی و دیمونا حمله به مراکز دریافت اطلاعات ماهواره های جاسوسی بانک مرکزی و بورس که غیر نظامی هم کشته میشه متاسفانه قبل همه با موشک های ضد رادار گنبد و تیر کمون داوود بزنن حمله سایبری استفاده از خودروهای انتحاری مثل داعش اما بدون سرنشین قایق تندرو برای حمله به ناو ها و ارزیابی میدانی قدرت قایق ها برای نبرد با ناو های امریکایی دوش پرتاب مجهز نه مدل های عقب افتاده کپی معکوس بدون کارایی انتن های صدا سیما اسراییل و اینترنت و نصب جیمر gps در جنوب لبنان برای از کار انداختن هدایت کروز و پهپاد ها و کاهش دقت بمباران ها بمب صوتی برای این که حتی اگر موشک با گنبد اهنین نابود شد از لحاظ صوتی ترس ایجاد کنه مخصوصا درشب اگه عربستان سفارت داره تو تلاویو یه بمب هم کنار سفارت بزنن امر دیگه ای ندارم
  • ناشناس ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    خدایا به حق این ماه رمضان حزب الله را پیروز و اسراییل را نا بود کن .
  • ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    قتل عام شیعیان و علویان هم نتیجه این جنگ خواهد بود!
  • اسفندیار ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    امیدوارم خدای متعال محو و نابودی رژیم صهیونیستی را به ما نشان بدهد
  • پويا ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    ان شاء الله
  • حمید ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    فان حزب الله هم الغالبون
  • ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    هر جنگ جدیدی عمر25ساله ی اسراییل را کاهش میدهد لبیک نصرالله
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    ضعیف شدن حزب الله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کوری چشم دشمنان پرچم مقاومت بالاتر از همیشه هستش
  • رضوان ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    0 0
    درود خدا بر مردان خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس