کد خبر 584739
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

رئیس شرکت فناوری دولتی روسی روستک اعلام کرد: سفارش های تسلیحاتی مسکو زودتر از موعد مقرر به مشتریان خارجی تحویل نمی شود و روسیه تا سال 2018، سامانه دفاع موشکی پیشرفته اس-400 را به چین تحویل نخواهد داد.

زمان تحویل اس-400 به چین اعلام شدبه گزارش مشرق، سرگئی شمزوف در جدیدترین گفت وگوی خود با روزنامه روسی کامرسانت تاکید کرد: ما قانونی داریم و آن این است که ابتدا تسلیحات موردنیاز ارتش خودمان را تامین می کنیم و بعد از آن به خارج سلاح می فروشیم. تاکنون بسیاری از مشتریان ما خواستار تحویل زودتر از موعد سفارش های خود شده اند اما به آنها درباره زمان بندی و تحویل زودتر از موعد هشدار داده ایم.

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع نظامی در ماه‌ آوریل خبر داد که روسیه می تواند تا پایان سال 2016 تحویل سامانه دفاعی اس-400 را به چین آغاز کند. ازسوی دیگر، 'ولادیمیر کوژین' Vladimir Kozhin یکی از دستیاران رئیس جمهوری روسیه در امور فنی و نظامی ماه نوامبر سال گذشته اعلام کرد که پکن و مسکو در حال گفت وگو بر سر تحویل سامانه دفاعی پیشرفته اس-400 روسی به چین هستند.

سامانه دفاعی اس-400، سامانه دفاعی نسل بعدی ساخت روسیه است که سه نوع موشک را حمل می کند که می توانند در بردهای کوتاه تا بسیار دور، انواع اهداف هوایی از جمله موشک های بالستیک و موشک کروز را هدف قرار دهد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علیا ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    0 0
    طرف میاد توی همین مشرق زیر خبر های مربوط به تحویل اس 300 به ایران فحش و ناسزا به روسیه میده و میگه به کل دنیا اس400 دادن و اس 50 داره میاد و اس 300 دیگه قدیمیه و اس 400 هم داره قدیمی میشه و کلی از این حرفا.... الان میبینیم که چین که مهمترین متحد و مهمترین خریدار سلاح های روسی هست هم تا سال 2018 اس400 رو تحویل نخواهد گرفت. من موندم اونی که میاد ادعا میکنه اس400 به الجزایر و سوریه و عربستان و ... فروخته شده حتی تحویل هم شده و اس300 رو باید بندازیم دور روی چه حسابی میاد این حرفا رو میزنه. تورو خدا بهش بگین بیاد و به من بگه الان تا 2018 چین چه خاکی به سرش باید بریزه با اس300 های به درد نخور و از رده خارج شده اش؟!!! یا اون قسمت هایی از روسیه که هنوز پدافندشون اس 300 هست باید چه خای بر سرشون بریزند با سامانه ای که به ادعای برخی از دوستان همه چیزش لو رفته و آمریکا و اسرائیل فوت آب هستند و ... (متن رو بخونید نوشته هنوز نیاز خود روسیه تامین نشده و تا تامین نشه تحویل خارجی نخواهند داشت. این یعنی هنوز خیلی از بخش های خود روسیه داره از اس300 استفاده میکنه) فقط بحث پی ام یو 1 و پی ام یو دو و ... رو نیارین وسط که اصلن پی ام یو 100 هم باشه بازم به اس400 نمیرسه و به قول اون دوستان اس 300 واسه عهد دوغ هست
  • ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    0 1
    سفارش اس۵۰۰ رو هم چین داده!
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    1 0
    ان شاالله 10 سال دیگه تحویل میده این روس واقعا کثیفه
  • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    کی حال داره اینو بخونه
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    2 0
    پی ام یو برای فروش به خارجی هاست مال ارتش روسیه فرق می کنه
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    1 0
    قرار بود صادرات S-400 از 2016 شروع شه که

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس