کد خبر 584467
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه پس از پیروزی برابر اسکاتلند تاکید کرد تیمش آماده حضور در یورو 2016 است.

ویژه‌نامه یورو 2016 مشرق - اسپورتس نوشت: تیم ملی فوتبال فرانسه در دیداری دوستانه به مصاف اسکاتلند رفت و موفق شد با سه گل به پیروزی برسد تا نشان دهد آماده حضور در یورو 2016 است و بازیکنان این تیم از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

در این دیدار اولیویه ژیرو (دو گل) و لورن کوشیلنی یک گل به ثمر رساندند تا شاگردان دیدیه دشان پیروزی بازی شوند.

طبیعی است دشان از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی و خوشحال باشد. او بعد از بازی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. هر سه گل ما در نیمه نخست به ثمر رسید اما می توانستیم در نیمه دوم هم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. در این نیمه هم چند فرصت خوب گلزنی دیگر داشتیم اما آنها را از دست دادیم.

او ادامه داد: دیدار برابر اسکاتلند دوستانه بود ولی ما آن را بسیار جدی گرفتیم. این بسیار مهم است که همواره اعتماد به نفس داشته باشیم. این دیدار نکات مثبت زیادی برای ما داشت. تا آغاز یورو 2016 کمتر از یک هفته باقی مانده است. باید به آمادگی کامل برسیم. پیروز شدن در چنین دیدارهایی روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان را بالا می برد.

دشان درباره این سوال که آیا برای دیدار برابر رومانی به ترکیب نهایی خود رسیده است نیز پاسخ داد: بله اکنون دیگر به خوبی می دانم چه بازیکنانی باید در ترکیب اصلی به میدان بروند و چه بازیکنانی می توانند به عنوان یار تعویضی، سرنوشت‌ساز ظاهر شوند. فرانسه میزبان یورو 2016 است و باید از این میزبانی خود نهایت استفاده را ببریم. خوشبختانه تیم در شرایط خوبی قرار دارد و می توانم بگویم آماده رقابت در یورو هستیم.

تیم ملی فوتبال فرانسه در گروه یک با تیم های رومانی، سوییس و آلبانی همگروه است و در نخستین دیدار خود هم به مصاف رومانی خواهد رفت.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس