بدانید و آگاه باشید که حجت خدا بر همه ما تمام شده، خون این شهدا یقه ما را در صحرای محشر می گیرد؛ ای آنهایی که همه اش در فکر مال و منال و دنیا هستید به خود آیید تا دیر نشده.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، وصیت نامه شهید گرانقدر "عبدالمجید قنبری باغستانی" که در سن 19 سالگی در تاریخ 1365/4/18 در عملیات کربلای1، دعوت حق را لبیک گفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س)

شوق دیدار حسین و کربلا دارم بسی          گفتگو با خامس آل عبا دارم بسی


این چند کلمه را به عنوان آخرین نامه یا وصیتنامه خطاب به خانواده ام می نوسیم. حسابم را با خدای خود جدا صاف می کنم. ضمن عرض سلام و سلامتی شما از خداوند متعال نصرت و پیروزی رزمندگان اسلام مخصوصا در این عملیات که در پیش داریم. هم اکنون از آخرین جلسه عملیاتی که در آن برادر قاسم سلیمانی فرمانده دلیر لشکر ثارالله صحبت نمودند خارج شدیم. در این جلسه همه حرف ها از خدا بود و معنویت بود و عشق بود و خون بود و حسین.

بدانید و آگاه باشید ای اقوام و خویش که حجت خدا بر همه ما تمام شده خون این شهدا یقه ما را در صحرای محشر می گیرد ای آنهایی که همه اش در فکر مال و منال و دنیا هستید به خود آیید تا دیر نشده نه خدا دارید نه پیغمبر نه امام دارید و نه ولایت. نه نماز دارید نه روزه همانا شما خائنین به دین خدا و خون شهدا هستید.

به شما می گویم ای اقوام و خویشان که بعد از چندین سال گذشت از رحمت واسعه خداوند (انقلاب اسلامی) به خود نیامده اید به خود آیید.

بدانید که مرگ و زندگی به دست خداست نکند یک وقت مرگ به سراغ ما بیاید و آنوقت دیر باشد به فکر خودتان باشید دیگر بس است مگر چقدر می خواهید در این دنیا بمانید آن وضع خودتان و این وضع بچه هایتان همه چیز را می دانم اگر من ندانم خدا میداند. این همه با خدا لج نکنید با اسلام لج نکنید با امام لج نکنید با جنگ لج نکنید که اگر خدای با شما لج کرد دیگر همه تان کج می شوید و نه تنها کج بلکه نیست و نابود می شوید، این از ترسانیدن شما اما از امید بگویم از رحمت خدا بگویم و از بخشش و کرامت خداوند از غفوریت و رحمت او که همه را می بخشید اگر یک قدم به سوی خدا بیایید خداوند صد قدم بطرف شما می آید و یقینا دست شما را می گیرد و چه بهتر که زودتر به خود بیائیم و به درگاه خداوند بشتابید.

این نوشتن از ما و خواندن و عمل کردن از شما. این را به عنوان وظیفه نوشتم وگرنه با این کارهای شما هیچ ضرر و نفعی به جانب اسلام و مسلمین نمی رسد.

در آخر وصی قرار می دهم خانواده ام را به تقوا الهی و انجام واجبات و ترک محرمات و انجام مستحبات و ترک مکررات.

با این ماه مبارک رمضان دو ماه برایم روزه قضا بگیرید و یک سال نماز قضا و اگر قرضی داشتم بپردازید.

شما را به خدا می سپارم. التماس دعا

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس