کد خبر 580815
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

داعش به افراد خود در اطراف فلوجه در استان الانبار دستور داد به داخل این شهر عقب نشینی کنند و در داخل محله ‌های مسکونی سنگر بگیرند.

 به گزارش مشرق، به نقل از گروه تکفیری صهیونیستی داعش در پی پیشروی‌ و موفقیتهای نیروهای عراقی به افراد خود در اطراف فلوجه در استان الانبار عراق دستور داده است به داخل این شهر عقب نشینی کنند و در داخل محله ‌های مسکونی سنگر بگیرند.

شبکه تلویزیونی المنار با اعلام این خبر افزود نیروهای امنیتی و بسیج مردمی عراق به عملیات نظامی خود در فلوجه ادامه می دهند. نیروهای امنیتی عراقی تأیید کردند شماری از محله‌ها و مناطق نزدیک به فلوجه آزاد شده است.

حسین سمّور گزارشگر المنار در گزارشی گفت ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی در مسیر آزادسازی فلوجه به موفقیتهای بزرگی دست یافته‌اند. نیروهای امنیتی عراقی از چهار محور در بخش جنوبی فلوجه پیشروی کرده و توانسته‌اند به دو منطقه البوهو و اهوار برسند.

گزارشگر گفت نیروهای امنیتی و بسیج مردمی گورستان الاسلامی و محله صنعتی را در جنوب منطقه الجسر آزاد کرده اند و مقر پشتیبانی لجستیکی داعش را در محله شهدا در فلوجه هدف قرار داده اند.

منابع امنیتی عراقی تأیید کردند داعش به افراد مسلح خود دستور داده است از مواضع خود به داخل محله‌های فلوجه عقب نشینی کنند. نیروهای امنیتی عراقی گفتند وجود خانواده‌های بی‌خانمان شده تا زمان تأمین گذرگاهی امن برای آنها، مانع پیشروی است.

خانواده‌هایی که توانسته‌اند فلوجه را ترک کنند گفتند اوضاع در این شهر به علت اقدامات داعش فاجعه بار است. سایر مناطق فلوجه صحنه درگیری های شدیدی است که طی آن نیروهای داعش متحمل تلفات جانی و تسلیحاتی سنگین شده اند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس