کد خبر 580218
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

پزشک فدراسیون وزنه برداری گفت: خودمان هم نمی‌خواهیم و نمی‌توانیم باور کنیم که نواب المپیک را از دست می‌دهد.

به گزارش مشرق، داود باقری در مورد شرایط نواب نصیرشلال و مصدومیتش گفت: هنوز نمی‌توان به صورت قطعی و با چند جلسه فیزیوتراپی در مورد این موضوع اظهار نظر کرد و نیاز به بررسی بیشتر دارد.

وی ادامه داد: در این مدت و با درمان‌های انجام شده تغییرات بهتری ایجاد شده است و امیدواریم نواب برگردد، اما خومان هم نمی‌خواهیم و نمی‌توانیم باور کنیم او حضور در المپیک را از دست می‌دهد. باید بیشتر تلاش کنیم و خوشبختانه دکتر نوروزی در این زمینه کمک‌های خوبی کرده است.

پزشک فدراسیون وزنه برداری در مورد حضور نصیرشلال در جام فجر گفت: با توجه به اینکه صرف حضور این وزنه‌بردار می‌تواند سهمیه المپیک را برای او قطعی کند مشکلی از این بابت ندارد؛ هرچند تصمیم‌گیری با خودش است و ما هم می‌توانیم به شورای فنی دلیل عدم رقابت او در جام فجر را از نظر درمانی توضیح دهیم، اما برای درمان قطعی نیازمند زمان بیشتری است که هنوز اظهارنظر درباره آن زود است.

باقری درباره شرایط بهداد سلیمی گفت: خوشبختانه بهداد شرایط بسیار خوبی دارد و از نظر ما دیگر مشکلی از نظر پزشکی ندارد و کادر پزشکی کارش تمام شده و او را به کادر فنی تحویل داده است.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود بهداد هنوز نمی‌تواند حرکت قیچی را به خوبی انجام دهد گفت: البته او از خرداد ماه آرام آرام حرکت قیچی را آغاز کرده است، اما بهتر است فعلا فشار زیادی وارد نکند؛ ما هم توصیه می‌کنیم مراعات کند و ضرورتی ندارد در شرایط کنونی تحت فشار قرار گیرد چرا که هنوز فرصت داریم تا او را به آمادگی مناسبی برای المپیک برسانیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس