کد خبر 579856
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷

معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی مازندران با اشاره به حادثه تیراندازی در جنگل‌های نور گفت: سه نفر از قاچاقچیان در ساعت‌های اولیه بروز حادثه شناسایی و دستگیر و دو قاچاقچی دیگر متواری شده هم ساعاتی پیش دستگیر شدند.

دستگیری 5 قاچاقچی چوب در جنگل‌های نور
به گزارش مشرق، درگیری قاچاقچیان جنگل بامداد گذشته در شهرستان نور باعث شهادت یکی از جنگل‌بانان شد که در این بین سه مأمور دیگر اداره منابع طبیعی چمستان زخمی شدند.

این اتفاق ناگوار در جنگل روستای سالده شهرستان نور اتفاق افتاده که قاچاقچیان، فضل‌الله علی‌پور مأمور منابع طبیعی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره‌کل منابع طبیعی مازندران منطقه ساری عصر امروز به تشریح جزئیات تیراندازی و شهادت یکی از مأموران پرتلاش منابع طبیعی در جنگل‌های چمستان پرداخت.

محمدرضا عزیز کمالی افزود: این درگیری در ساعت پنج بامداد با قاچاقچیان چوب در جنگل روستای سالده سفلی اتفاق افتاده که در آن دو دستگاه خودروی نیسان قصد حمل چوب‌های قاچاق جنگلی را داشتند.

وی با اعلام گشت‌زنی مأموران منابع طبیعی و مشکوک شدن به دو خودروی نیسان، تصریح کرد: این مأموران با اعلام ایست باعث توقف خودروهای حمل چوب قاچاق در محدوده روستای سالده شدند که سرنشینان خودروها پس از پیاده شدن از خودرو به تهدید مأموران منابع طبیعی پرداختند.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره‌کل منابع طبیعی مازندران منطقه ساری با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت مأموران منابع طبیعی مقابل قاچاقچیان باعث تیراندازی با سلاح اسلحه شکاری از فاصله یک متری شد، اظهار کرد: تیر شلیک شده در فاصله کم باعث متلاشی شدن صورت فضل‌الله علی‌پور قرق‌بان طرح جنگلداری آستان قدس رضوی دارای 47 سال سن شد تا این فرد خدمت‌گذار در دم جان دهد.

وی با اشاره به اینکه فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان نور بر اثر شلیک گلوله در این درگیری از ناحیه پهلو به شدت مجروح شده و به بیمارستان شهرستان نور انتقال یافت، تصریح کرد: دو مأمور دیگر اداره منابع طبیعی نور در بخش‌هایی از بدن دچار جراحت شده و به صورت سرپایی درمان شدند.

عزیرکمالی با اعلام حضور رئیس دادگاه عمومی بخش چمستان پس از وقوع حادثه در جنگل، یادآور شد: سه نفر از قاچاقچیان در ساعت‌های اولیه بروز حادثه شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اعلام در حال بررسی بودن پرونده این حادثه دلخراش و تلاش عوامل نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی، گفت: دو قاچاقچی دیگر متواری شده هم ساعاتی پیش دستگیر شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس