کد خبر 579813
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری از حضور یا عدم حضور حسین فریدون در هیئت دولت ابراز بی‌اطلاعی کرد.

اظهار بی‌اطلاعی اکرمی از حسین فریدون
به گزارش مشرق، سید رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفتگو با افکارنیوز در خصوص مطالب برخی رسانه ها مبنی بر عدم حضور حسین فریدون برادر رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری و غیبت وی در جلسات هیئت دولت گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم.

وی افزود: در این زمینه هم هیچ خبری ندارم و در نهاد ریاست جمهوری در سر کار خود حاضر می شوم و از حضور یا عدم حضور دیگران در نهاد ریاست جمهوری هم هیچ خبری ندارم.

روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب‌یزد در گزارشی با عنوان «حسین فریدون دقیقا کجایی» و طرح این سؤال که آیا جدایی برادر رئیس‌جمهور از وی صحت دارد؟ به غیبت حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور در کنار وی پرداخته است.

در گزارش آفتاب یزد آمده است: گویی خط چین‌هایی پیرامون پیکرش کشیده‌اند و تصویرش را از تمامی عکس‌های حسن روحانی قیچی کرده‌اند. با وجود آنکه بسیاری شانه به شانه رئیس‌جمهوری حرکت کردند و آمدند و رفتند اما نتوانستند جای خالی حسین فریدون یا به قول غربی‌ها چشم و گوش حسن روحانی در کنار برادرش را از معرض دید افکار عمومی پنهان کنند.

چراکه او این روزها دیگر دوشادوش رئیس دولت تدبیر و امید حرکت نمی‌کند و در اجلاس‌ها، مراسم‌ها، نشست‌ها، دیدارها و حتی سفرهای استانی نزد برادر بزرگش گام برنمی‌دارد، راه را برای او نمی‌گشاید و در گوش او پچ پچ نمی‌کند. انگار حسین در یک غیبت کبری به سر می‌برد و میان او و حسن حائلی ایجاد شده است که به ناگاه این چنین از حضور در کنار برادر رخت بربسته و حسن را به حال خود رهانیده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس