کد خبر 579676
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

نایب قهرمان وزنه‌برداری المپیک لندن گفت: با توجه به مصدومیتی که گریبانم را گرفته است حفظ سلامتی‌ام از حضور در المپیک مهم‌تر است.

نصیرشلال: سلامتی‌ام از حضور در المپیک مهم‌تر است
به گزارش مشرق، نواب نصیرشلال درباره میزان آسیب‌دیدگی‌اش و اینکه آیا حضور در المپیک را از دست داده است، گفت: آسیب‌دیدگی کمرم واقعا جدی است و با اطلاعاتی که من بدست آوردم شانس حضورم در المپیک 40 به 60 است و احتمال عدم حضورم بیشتر است.

وی ادامه داد: با توجه به مصدومیت و دردی که دارم حفظ سلامتی‌ام از حضور در المپیک مهمتر است. موفقیت در المپیک نیازمند شرایط آمادگی مناسب و بالایی است که با این وضعیت، نمی‌توانم به شرایط ایده‌آل برسم. با وجود اینکه بعد از دعوت دوباره به تیم ملی انگیزه بالایی داشتم، خوب تمرین می‌کردم و رکوردهایم به حد مناسبی رسیده بود، اما این آسیب‌دیدگی غافلگیرم کرد.

نایب قهرمان وزنه‌برداری المپیک لندن تصریح کرد: اواخر اردوی تهران در ناحیه کمرم احساس درد داشتم که تزریق انجام دادم، در هفته اول اردوی اردبیل هم تمرین نکردم و فقط تمرینات بدنسازی را انجام دادم، اما در هفته دوم 90 تا 95 درصد رکوردهای یک ضرب و 60 تا 70 درصد رکوردهای دو ضربم را تکرار کردم، اما نتوانستم بیشتر ادامه دهم و در برخی حرکات مانند لیفت و اسکات احساس درد شدیدی داشتم.

نصیرشلال افزود: چند روز آخر اردوی اردبیل را به تهران آمدم تا پیگیر مراحل درمانی‌ام باشم، در این روزها هم زیر نظر دکتر نوروزی کارهای فیزیوتراپی را پیگیری می‌کنم. پزشکان گفته‌اند که نیاز به تزریق دیگری است که اگر این تزریق انجام شود شاید المپیک را از دست بدهم. خودم دوست دارم برگردم، اما منتظر نظر قطعی پزشکان هستم و تا شنبه جواب قطعی اعلام خواهد شد. با صحبتی که با سرمربی تیم ملی داشتم انوشیروانی هم سلامتی‌ام را در اولویت دانست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس