قانونگذاران آمریکایی در مجلس سنا روز چهارشنبه از دولت آمریکا خواستند با آنچه به ادعای آنها حملات سایبری ایران است، مقابله کند.

به گزارش مشرق، سناتورهای آمریکایی روز چهارشنبه از دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا خواستند با آنچه به گفته آنها تهدیدهای سایبری ایران و روسیه است، مقابله کند. 

به گزارش واشنگتن‌تایمز، قانونگذاران آمریکایی روز چهارشنبه این اظهارات را در خطاب به «کریستوفر پینتر»، مسئول امور هماهنگی مسائل سایبری در وزارت خارجه آمریکا مطرح کردند که در نشست کمیته روابط خارجی سنا حضور داشت. 

«بن کاردین»، عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنا گفت: «در زمینه سایبری، هر ثانیه به ما حمله می‌شود. من این را می‌فهمم که شما می‌خواهید استانداردهای مرسوم را به کار بسته و تعیین کنید که آیا لطمه‌ای به امنیت ما وارد آمده است یا خیر... اما در زمینه سایبری، شما معمولاً این شانس را ندارید که این حملات را قبل از اینکه خیلی دیر بشوید، متوجه شوید.»

کاردین پیشنهاد کرد واشنگتن اقدام به اجرای استانداردهای امنیت سایبری همگام با ماده 51 منشور سازمان ملل متحد کند. این ماده‌، حق کشورها برای پاسخ‌دهی به حملات فیزیکی را محفوظ نگاه می‌دارد. 

کوری گاردرنر، نماینده جمهوری‌خواه ایالت کلرادو هم خواستار مقابله با حملات سایبری ادعایی ایران، چین، کره شمالی و روسیه شد. 

پینتر در پاسخ گفت که دولت آمریکا حملات سایبری علیه این کشور را با تحریم‌های اقتصادی پاسخ داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس