کد خبر 578212
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

سارقان سابقه دار خودروهای شرق پایتخت در آخرین سرقت ناکام ماندند.

به گزارش مشرق، ساعت 11:00 بیست و دوم اردیبهشت ماه ماموران یگان  کلانتری 121سلیمانیه در حين گشت ‏زني در آدرس خیابان پيروزي به يك دستگاه خودرو پژو 405 تاكسی، پلاك مخدوش با 3 نفر سرنشين جوان مشكوك  شدد.
 
‏پس از بررسي اوليه مشاهده شد داخل اتوموبيل تعدادي لوازم و محتويات خودرو از جمله ‏ضبط ، باند ، جعبه ابزار ، سيم كابل و يكسري لوازم شخصي وجود دارد.
 
حین تحقيقات یکی از ‏شهروندان به واحدگشت مراجعه و اظهار داشت :حدودا نيم ساعت پيش همين افراد در ‏كوچه پاييني اقدام به باز نمودن درب خودرويي مي نمودند كه بلافاصله آن افراد دستگير شدند.
 
پاتک پلیس به دزدان خودروهای شرق تهران +تصاویر
 
در ادامه مشخص شد لوازم داخل خودرو سرقتي و مربوط به يك دستگاه ‏خودرو پاترول مي باشد كه ساعاتي پيش بنا به گزارش مالباخته از طریق سامانه 110 اطلاع داده شده بود.
 
پاتک پلیس به دزدان خودروهای شرق تهران +تصاویر

پس از بررسي موضوع با ‏شاكي تماس گرفته شد که با حضور در كلانتري بيان داشت: لوازم مكشوفه حدودا ساعت 09:00 از ‏خودرو بنده به سرقت رفته است.
 
پاتک پلیس به دزدان خودروهای شرق تهران +تصاویر

سرهنگ محمود مالمیر رئیس کلانتری 121سلیمانیه درباره این خبر گفت: متهمين خود را به هويت هاي 1- "حامد" 2- "‏وحيد"- "محمد" معرفي نمودند و در ‏حال رسيدگی به پرونده قصد داشتند برای فرار از چنگال قانون مبلغ 300هزار تومان وجه نقد به عنوان رشوه پرداخت کنند که ماموران وظیفه شناس کلانتری ضمن امتناع از پذیرش آن مراتب را صورت جلسه کرده و ضمیمه پرونده سنگین‌شان کردند و متهمان را  دراختیار کارآگاهان پايگاه ششم پليس ‏آگاهي تهران بزرگ قرار دادند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس