کد خبر 576366
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری قاچاقچی داروهای قاچاق طی عملیات ضربتی پلیس در محدوده جنوب شرق تهران خبر داد و گفت که دو و نیم تن داروی قاچاق در این عملیات کشف شد.

کشف بیش از 2500 کیلو انواع داروی قاچاق در تهران
به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ "علیرضا لطفی"رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در خصوص فعالیت‌های مجرمانه یک قاچاقچی دارو در محدوده جنوب شرق تهران، مشخص شد که وی به تازگی اقدام به قاچاق مقادیر معتنابهی دارو کرده و آنها را در انبار خود واقع در خزانه نگهداری کرده است.
 
وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار معاون دادسرای ناحیه 33 قرار گرفت و متعاقبا دستور دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه وی صادر شد که طی آن تیم‌های عملیاتی ضمن هماهنگی‌های لازم به محل اعزام و برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.
 
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت ادامه داد: در عملیات ضربتی پلیس این متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از انبار وی یک میلیون و 115 هزار قلم (به میزان دو تن و 500 کیلوگرم) انواع داروهای قاچاق کشف شد. اکثر داروهای قاچاق مکشوفه، خارجی بوده و ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه یک میلیارد و 720 میلیون ریال برآورد شده است.
 
وی در پایان اظهار داشت:متهم در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود مبنی بر قاچاق و توزیع داروهای قاچاق اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده در اختیار دادسرای ناحیه 33 قرار گرفت.
 
گفتنی است، اجناس مکشوفه پس از صورتجلسه به گمرگ تهران منتقل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس