در ادامه ولنگاری و بی‌تفاوتی یا سکوت معنادار برخی دستگاه‌های فرهنگی، قرار است دینامیت‌شو توسط تعدادی از خواننده‌های نه‌چندان مشهور با تقلید از شوهای شبانه غربی در شهر صدرا برگزار شود.

به گزارش مشرق،در ادامه ولنگاری و بی‌تفاوتی یا سکوت معنادار برخی دستگاه‌های فرهنگی، قرار است دینامیت‌شو توسط تعدادی از خواننده‌های نه‌چندان مشهور با تقلید از شوهای شبانه غربی در شهر صدرا برگزار شود.

برگزاری دینامیت شو و پایکوبی در باغ‌های صدرا؛ اعتلای فرهنگی یا نفوذ ابتذال فرهنگی + فیلم.

تبلیغات و نمونه اجرای این گروه‌ها نشان می‌دهد کنسرت‌های برگزارشده متأسفانه دارای مخاطبین خاص بوده و مروج رفتارهای ناهنجار و مغایر با شئون اسلامی هستند.

حال همچنان جای این سؤال باقی است که باوجود تذکرات نماینده ولی‌فقیه در استان و مسئولین ذی‌ربط، در مورد کنسرت تا چه زمانی بی‌تفاوتی نسبت به ارزش‌های دینی و فراتر از آن، نشر و تبلیغ و در اختیار قراردادن تریبون برای این فعالیت‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

مسئولان فرهنگی بر مبنای کدام بند و تبصره نسبت به صدور مجوز و اجرای چنین برنامه‌هایی اقدام می‌کنند؛ آلودگی فضای فرهنگ و هنر به چنین آسیب‌هایی آن‌چنان مهلک است که در صورت عدم اقدام قاطعانه و به‌هنگام دیگر نمی‌توان به فرجام نیک آن به‌راحتی امیدوار بود.

پایگاه خبری شیرازه، نمونه‌ این تبلیغات مربوط به گروه دینامیت‌شو برگرفته از اینستاگرام این گروه را جهت اطلاع متصدیان فرهنگی سومین حرم اهل‌بیت قرار می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    برایش تبلیغ می کنید؟
  • مجید ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    وضع فرهنگی در دولت های اصلاح طلب همیشه افتضاح بوده، همیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس