کد خبر 576194
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴

منابع میدانی نزدیک به ارتش سوریه از آمادگی نظامیان این کشور برای آغاز عملیات گسترده در منطقه غوطه غربی واقع در حاشیه جنوب غربی دمشق خبر می دهند.

گروه بین الملل مشرق- منابع میدانی نزدیک به ارتش سوریه از آمادگی نظامیان این کشور برای آغاز عملیات گسترده در منطقه غوطه غربی واقع در حاشیه جنوب غربی دمشق خبر می دهند.

آغاز قریب الوقوع عملیات بزرگ در غوطه غربی دمشق+عکس

بنابر این گزارش، صبح امروز کاروانی متشکل از صدها خودروی نظامی، تانک، توپخانه، یگانهای موشکی و ادوات از لشکر 102 گارد ویژه ریاست جمهوری سوریه در مناطق حاشیه ای شهر داریا مرکز غوطه غربی پایتخت سوریه مستقر شده اند. طی روزهای گذشته درگیری های پراکنده ای میان نیروهای دولتی با القاعده و ارتش آزاد در مزارع "خان الشیح" در جریان بود که طی آن تلفات و خسارات گسترده ای به تروریستها وارد آمده و در مقابل 10 نظامی سوری نیز به شهادت رسیده بودند. منطقه غوطه غربیه دمشق به مرکزیت شهر داریا از نخستین کانونهای اصلی فعالیت گروههای تروریستی تکفیری ارتش آزاد، القاعده و داعش می باشد.

{$sepehr_media_1551855_400_300}

آغاز قریب الوقوع عملیات بزرگ در غوطه غربی دمشق+عکس

آغاز قریب الوقوع عملیات بزرگ در غوطه غربی دمشق+عکس

آغاز قریب الوقوع عملیات بزرگ در غوطه غربی دمشق+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    این منطقه جز مثلث جنوب سوریه یا همون مثلث مرگه که دوسال پیش درگیریهای سختی داشت و علی رغم پیشوریهای گسترده نتونستیم عملیات رو نهایی کنیم امیدوارم این عملیات سرآغاز پایان کار تروریستها در این منطقه مهم و خطرناک باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس