کد خبر 576075
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

در آستانه آغاز عملیات نظامی نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق برای پاکسازی شهر فلوجه از تروریستهای تکفیری داعش، فرمانده نیروهای بسیج مردمی این کشور بازپس گیری فلوجه را تضمین کننده امنیت پایتخت عراق عنوان کرده است.

گروه بین الملل مشرق- در آستانه آغاز عملیات نظامی نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق برای پاکسازی شهر فلوجه از تروریستهای تکفیری داعش، فرمانده نیروهای بسیج مردمی این کشور بازپس گیری فلوجه را تضمین کننده امنیت پایتخت عراق عنوان کرده است.

فرمانده حشدالشعبی:بدون پاکسازی فلوجه بغداد امنیت ندارد

بنابر این گزارش، حاج هادی (ابوحسن) العامری صبح امروز در گفتگو با رسانه های عراقی شهر فلوجه را منبع اصلی انتشار تروریستها از سوریه به کلیه مناطق کشور عراق عنوان کرده و خواستار همبستگی و همکاری کلیه جریانهای سیاسی این کشور برای حمایت از رزمندگان بسیج مردمی و ارتش کشورش در عملیات آزادسازی آن شده است. فلوجه در استان الانبار واقع شده و دروازه تردد تروریستهای تکفیری داعش به بغداد و استانهای شیعه نشین جنوبی عراق می باشد. این شهر دارای بافت بعثی و تکفیری نشین بوده که اکثر ساکنان آن را افسران ارتش منجله صدام مقبور تشکیل می دهند. در خاطره مردم عراق نام فلوجه با جنایت و کشتار بی گناهان نقش بسته است.

فرمانده حشدالشعبی:بدون پاکسازی فلوجه بغداد امنیت ندارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس