کد خبر 574171
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱

بر اساس این گزارش عناصر مسلح وابسته به تروریست های جبهه النصره و دیگر گروههای تروریستی از دو جبهه به مواضع ارتش سوریه در دو منطقه الجدیده و بحوث علمیه در حلب حمله کردند.

 به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک منبع نظامی میدانی اعلام کرد نیروهای امنیتی سوریه حمله گروههای تروریستی به غرب شهر حلب در شمال این کشور را دفع کردند.

بر اساس این گزارش عناصر مسلح وابسته به تروریست های جبهه النصره و دیگر گروههای تروریستی از دو جبهه به مواضع  ارتش سوریه در دو منطقه  الجدیده  و بحوث علمیه در حلب حمله  کردند.

حملات تروریست های مسلح با هدف شکستن خطوط دفاعی نیروهای ارتش سوریه در غرب حلب صورت گرفت اما یگان های ارتش با پشتیبانی حملات هوایی سوریه و روسیه حمله تروریست ها را دفع و تعدادی از تجهیزات نظامی آنان را منهدم کردند و شماری از تروریست ها را به هلاکت رسیدند.

 این گزارش همچنین با اشاره به  درگیری های پراکنده نیروهای ارتش سوریه با گروههای مسلح تروریستی در منطقه الزهرا و بستان پاشا، تاکید کرد تلاش تروریست ها برای نفوذ به این منطقه دفع و تروریست های متحمل شکست سنگینی شدند.

در همین حال یک منبع نظامی گفت: نیروهای  ارتش سوریه  موفق شدند بیمارستان الاسد شهر دیر الزور در شرق این کشور را تحت کنترل خود درآورند. ارتش با آزادسازی بیمارستان الاسد شهر دیر الزور ، موفق شد همه کادر پزشکی بیمارستان را که در  اسارت تروریست های داعش  بودند، آزاد کند.

 منبع میدانی تاکید کرد  شمار زیادی از عناصر داعش در این درگیری به هلاکت رسیدند و تعدادی ازتجهیزات جنگی آنان منهدم شدند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    اگر مقامات صهیونیستی یک حرف درست زده باشند اینه که بهترین دفاع حمله است. باید از این حالت انفعالی خارج شد و با تمام قوا حلب را آزاد کرد. هر چه بیستهر طول بکشه تروریست‌های بیشتری می‌آیند و با سلاح‌های مدرن‌تر مجهز میشوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس