کد خبر 573632
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

منابع میدانی از هلاکت دو تن از فرماندهان مغربی تبار گروه تروریستی تکفیری احرارالشام (اخوان المسلمین و القاعده) در اثر بمباران شدید مقر فرماندهی این گروه مورد حمایت ترکیه و عربستان از سوی بمب افکنهای ارتش سوریه خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع میدانی از هلاکت دو تن از فرماندهان مغربی تبار گروه تروریستی تکفیری "احرارالشام" (اخوان المسلمین و القاعده) در اثر بمباران شدید مقر فرماندهی این گروه مورد حمایت ترکیه و عربستان از سوی بمب افکنهای ارتش سوریه خبر داده اند.

هلاکت فرمانده مغربی احرارالشام در سوریه+عکس

بنابر این گزارش، "عزام المغربی و بلبل المغربی" دو تن از فرماندهان ارشد احرارالشام در اثر اصابت موشک هوا به زمین شلیک شده از سوی جنگنده بمب افکن سوخو 34 ارتش سوریه در اطراف منطقه "کبانه" واقع در حاشیه شمال شرقی استان لاذقیه سوریه به هلاکت رسیده اند. طی دو ماه گذشته 3 تن از فرماندهان غیرسوری گروه احرارالشام در درگیری با نیروهای ارتش سوریه در جبهه های استانهای شمالی این کشور به هلاکت رسیده اند. این در حالی است که گروه احرارالشام از سوی کشورهای حامی تروریسم تکفیری در منطقه شامل "آمریکا، انگلیس، فرانسه، ترکیه، امارات، قطر و اردن" تحت حمایت کامل مالی و تسلیحاتی قرار داشته و روز گذشته حان کری وزیر امور خارجه آمریکا این گروه را "معارض میانه روی سوری" معرفی کرد که "باید در آینده سوریه جایگاه درخور شان" داشته باشد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس