کد خبر 572848
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳

علی رغم درگیری های نظامی در جبهه های مختلف سوریه، تیم های امداد و پزشکی ارتش روسیه با حضور منظم در بخشهای مختلف این کشور به امدادرسانی در حال امدادرسانی به مردم سوریه می باشند.

گروه بین الملل مشرق- علی رغم درگیری های نظامی در جبهه های مختلف سوریه، تیم های امداد و پزشکی ارتش روسیه با حضور منظم در بخشهای مختلف این کشور به امدادرسانی در حال امدادرسانی به مردم سوریه می باشند.

امدادرسانی روسیه به مردم لاذقیه+عکس

بنابر این گزارش، روز گذشته یک تیم امدادی - پزشکی وابسته به ارتش روسیه در شهر ارمنی نشین کشب واقع در حاشیه شمالی استان لاذقیه سوریه حاضر شده و به ارائه خدمات پرداختند. از دیگر اقدامات این گروه توزیع گسترده 10 تن مواد غذایی و بسته های دارویی رایگان میان مردم ساکن در این شهر بوده است. سفرهای تیم های امدادی ارتش روسیه به مناطق مختلف سوریه از ابتدای ورود نظامیان روس به خاک این کشور آغاز شده و تا کنون 54 منطقه در استانهای دمشق، حماه، حلب، لاذقیه و درعا مورد بازدید دوره ای قرار گرفته اند.

امدادرسانی روسیه به مردم لاذقیه+عکس

امدادرسانی روسیه به مردم لاذقیه+عکس

امدادرسانی روسیه به مردم لاذقیه+عکس

امدادرسانی روسیه به مردم لاذقیه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • داریوش ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    درود بر براد پوتین و روسیه قدرتمند که باعث شد دست خیلی از کشورهای عربی که خود را اسلامی و مسلمان می خوانندند رو شود به جزء کشور ایران که همیشه یاور مظلومان بوده و هست این روسیه بود که به داد مظلومین سوریه رسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس