مسابقات آخر هفته «خندوانه» این دفعه بین یک بازیگر، دو ورزشکار و یک نویسنده برگزار شد.

به گزارش مشرق، این بار هم «خندوانه» بیشتر از حرف، عمل داشت و از ابتدا پس از خنده اولیه و توصیفات رامبد از کتاب و اهمیت کتاب خواندن، با مسابقه بین خانم‌هایی که از عرصه‌های گوناگون به برنامه آمده بودند، آغاز شد.
 
الهام پاوه‌نژاد، فرشته نوبخت نویسنده، سعیده عِلی و مونا بهبهانی که هر دو از بازیکنان تیم ملی بسکتبال کشورمان هستند از بانوان شرکت‌کننده در مسابقات آخر هفته «خندوانه» بودند که طبق قرعه پاوه‌نژاد و علی در یک گروه و دو نفر دیگر هم در گروه دیگری قرار گرفتند.
 
در ادامه مثل سری قبلی این مسابقات، بازی با لب‌خوانی شروع شد و پس از آن هم نوبت به حدس کلمات با پانتومیم و نقاشی رسید.
 
همچنین در بخش دیگر مسابقه، بازی معلومات عمومی همراه با پاس دادن یک توپ به نفر بعد پس از پاسخ به هر سوال، اجرا شد و پیش از آن هم مسابقه دابسمش که قسمتی از آن با صدای «جناب‌خان» صورت گرفت، انجام شد.
 
در بین این بازی‌ها صحبت‌هایی هم راجع به دلایل لزوم رفتن ما به سمت کتاب مطرح شد و هر کدام از این شرکت‌کنندگان مواردی چون تاثیر و گسترش فکر، کمک به روابط بین آدم‌ها، لذت بردن از قصه و داستان از دیرباز تا کنون و این دست موضوعات را عنوان کردند.
 
بعد هم به هر یک از آن‌ها جوایزی از جانب دو حامی «خندوانه» اعطا شد.
 
بخش دیگری از این «خندوانه»، به معرفی لبخند برگزیده مهمانان اخیر برنامه اختصاص یافت که طی آن امیرعلی نبویان تندیس بهترین لبخند را هم دریافت کرد.
 
در پایان هر کدام از حاضران با آرزویی برنامه را به انتها رساندند. در این بخش نوبخت آرزوی شادی کرد، سعیده عِلی با اشاره به فضای کم برای ورزش آرزوی گسترش این فضاها را برای راحتی همه به جهت ورزش کردن مطرح کرد، پاوه نژاد بعد از خواندن قطعه‌ای گفت: امیدوارم خداوند هرگز از ما نا‌امید نشود و مونا بهبهانی هم آرزوی سلامتی برای همه مردم داشت و برای پیشرفت بیشتر ورزش بانوان به ویژه بسکتبالیست‌های کشورمان ابراز امیدواری کرد.
 
شاد باشید.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 1
    بنظرم اوج بی عدالتی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس