کد خبر 572301
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱

به افزایش گسترش نگرانی های جهانی از گسترش فعالیتهای گروههای تروریستی تکفیری القاعده و داعش، فعالان رسانه ای فیلم مصاحبه هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق و نامزد فعلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را منتشر کرده اند که طی آن وی به ایجاد القاعده و داعش توسط آمریکا اعتراف می کند.

گروه بین الملل مشرق- به افزایش گسترش نگرانی های جهانی از گسترش فعالیتهای گروههای تروریستی تکفیری القاعده و داعش، فعالان رسانه ای فیلم مصاحبه هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق و نامزد فعلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را منتشر کرده اند که طی آن وی به ایجاد القاعده و داعش توسط آمریکا اعتراف می کند.

{$sepehr_media_1535842_400_300}

بنابر این گزارش، وی در این مصاحبه به صراحت به نقش دولتهای آمریکا و سازمان جاسوسی این کشور (سیا) در تاسیس گروههای تروریستی تکفیر یالقاعده، داعش، طالبان و ... با استفاده از تفکر وهابی از سراسر دنیا به افغانستان دهه هشتاد و نود میلادی اشاره کرده است. لازم به ذکر است که دولت امریکا از سال 2011 در عملیاتی مشابه با همکاری ترکیه، قطر، اردن و عربستان سعودی اقدام به انقال صدها هزار تروریست تکفیری از 84 کشور 5 قاره جهان به سوریه و عراق کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس