این نشریه ایتالیایی افزود: آیت‌الله علی‌خامنه‌ای بالاترین مقام ایرانی باتوجه به تحولات اخیر قابل پیش‌بینی در روابط میان ایران و آمریکا،‌ هرگونه امکان عادی‌سازی روابط میان دو کشور را رد کرده است. همان گونه که پیش‌بینی می‌شد، توافق هسته‌ای پر سر و صدا میان ایران و آمریکا از همه جا نشت می‌کند.

به گزارش مشرقف کیهان در ستون اخبار ویژه شماره امروز خود نوشت:

یک نشریه ایتالیایی نوشت ملت ایران هرگز نباید به سیاست‌های آمریکا در منطقه اعتماد کند.

ایل‌فارو در مطلبی با عنوان «ایران و توافق هسته‌ای،‌آخرین فریب آمریکا» به غارت 2 میلیارد دلار از اموال ملت ایران از سوی آمریکا اشاره کرد و نوشت: در حالی که حسن روحانی رئیس جمهور ایران همواره با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم می‌کند و امید به بهبود روابط میان تهران و واشنگتن دارد، آمریکا خصومت خودعلیه ایران را تجدید و با صدور حکم توقیف 2 میلیارد دلار اموال ایران، به نوعی تأیید کرد که ملت ایران نمی‌تواند هرگز به سیاست‌های آمریکا در منطقه اعتماد کند.

این نشریه افزود: می‌بینیم که همواره آمریکا است که تصمیم می‌گیرد چه کسی قربانی و چه کسی گناهکار است. ایران با دزدی خواندن این حکم قصد مراجعه به دادگاه بین‌المللی لاهه برای جلوگیری از توقیف مجدد دارایی‌هایش را دارد.
ایل‌فارو می‌نویسد: با اینکه توافق هسته‌ای در سال گذشته  میان تهران و شش قدرت بزرگ به نتیجه رسید، ماجرای اخیر حاکی از عدم پایان خصومت‌های آمریکایی علیه ایران است

این نشریه ایتالیایی افزود: آیت‌الله علی‌خامنه‌ای بالاترین مقام ایرانی باتوجه به تحولات اخیر قابل پیش‌بینی در روابط میان ایران و آمریکا،‌ هرگونه امکان عادی‌سازی روابط میان دو کشور را رد کرده است. همان گونه که پیش‌بینی می‌شد، توافق هسته‌ای پر سر و صدا میان ایران و آمریکا از همه جا نشت می‌کند.

نشریه ایتالیایی معتقد است: آنچه رسانه‌های غربی به عنوان توافق تاریخی عنوان کرده‌اند فقط چندمین فریبی است که آمریکا و متحدان او علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی کردند. البته بخشی از مسئولیت آن برعهده برخی دولتمردان ایرانی نیز می‌باشد که رفتاری بسیار نرم و آسانی را در قبال آمریکا و غرب اتخاذ کرده‌اند در حالی که غرب در عمل هرگز اراده‌ای دقیق برای آغاز روابط واقعی و صمیمانه با ایران را نشان نداده است.

این نشریه افزود: با نگاهی به رویدادهای تروریستی 50 سال اخیر که ملت ایران متحمل آن شده این سؤال مطرح می‌شود که چگونه می‌توان به غرب که خود همدست و مسئول این جنایت‌ها بوده و دستانش هنوز آغشته به خون است، اعتماد کرد؟ البته بخشی از سیاسیون ایرانی نیز ظاهراً فداکاری‌هایی که ملت ایران در طول ده‌ها سال از سوء قصدهای هدفمند تا تحریم‌ها و تلاش برای کودتا و جنگ تحمیلی عراق را متحمل شده‌اند فراموش کرده‌اند. غرب برای این رویدادها تاکنون متحمل هزینه نشده و عذرخواهی نیز نکرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    شماها فهمیدین ولی اینجا هنوز یه عده خوب تشریف دارن و دل در گرو آمریکای خبیث
  • ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    اینا که می گفتن ایران مقصر چون توافق نمی کنه حالا اومدیم توافق کردیم تا بهونه رو ببریم حالا دیگه چه مرگشونه که اینقدر ما رو اذیت میکنن یعنی جهانیان کورن که ببینن اینا همش بهانه ست و الان چرا دارن ملت ما رو اذیت می کنن ماها که دیگه توافق هم کردیم حتما انتظار دارن دو دستی کشورمون رو تقدیم غرب کنیم تا اونوقت بگن آها حالا ایران کشوری سازگار و ما از جانبش احساس خطر نمیکینم ولی کور خوندن ان شاالله با بریده شدن دستهای دزیدی و اختلاس تو کشورمون و ثبات اقتصادی و پیشرفت دیگه بهشون نیازی ندارم . ما می توانیم خودمون از پس مشکلاتمون بربیام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس