کد خبر 570961
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۱

وزیر امور خارجه آمریکا از تعهد کشورهای روسیه، ایران و آمریکا برای برقراری آتش بس در سوریه خبر داد.

 به گزارش مشرق به نقل از آسوشیتدپرس، جان کری وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه از ادامه آتش بس در سوریه خبر داد و گفت: کشورهای طرف قرارداد به تعهدات خود پایبند هستند.

وی گفت: واشنگتن، روسیه و تهران در قراردادهایی برای ادامه آتش بس در سوریه به شورشیان سوریه و نیروهای دولتی این کشور فشار خواهند آورد.

وی افزود: هرچند در روزهای اخیر اخباری از درگیری های گسترده در سوریه به گوش می رسد ولی همچنان سه کشور برای برقراری آتش بس در سوریه تلاش می کنند.

وزیر خارجه آمریکا که در پاریس حضور دارد به خبرنگاران گفت: روسیه  و ایران  همچنان نسبت به تعهد خود برای فشار بر دولت بشار اسد در حفظ قرارداد صلح و برقراری آتش بس پایبند هستند.

کری همچنین از مذاکرات طولانی اش با مقامات روسی درباره ادامه آتش بس در سوریه خبر داد. جان کری وزیر خارجه آمریکا برای شرکت در نشست کشورهای موسوم به دوستان سوریه در پاریس به فرانسه سفر کرده است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    0 0
    وقتی تروریست های النصره و ارتش به اصطلاح آزاد وحشیانه به خان طومان حمله میکنن.. این کری و اردوغان و دار و دسته اش خفه خون میگیرن.. اما وقتی جبهه مقاوت از خودش دفاع میکنه میشه نقض آتش بس و دادشون در میاد زبان مذاکره در برابر اینها فقط مقاومت و ایستادگی هست و گرنه خودشون را همیشه طلبکار میدونن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس