کد خبر 570852
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲

افشاگر توئیتری معروف عربستان در جدیدترین افشاگری خود از اعتیاد ولیعهد سعودی پرده برداشت و نوشت: تاجران بزرگ مواد مخدر صاحبان نفوذ در خاندان آل‎سعود هستند.

به گزارش مشرق، «مجتهد»، فعال توئیتری معروف عربستان که به افشای اخبار مربوط به خاندان آل سعود معروف است، دست به افشاگری جدیدی زده است و در آن ابراز داشته که بزرگترین تجار مواد مخدر کسانی هستند که در خاندان آل سعود نفوذ دارند.

وی افزود: محمد بن نایف ولیعهد عربستان سعودی اعتیاد به مواد مخدر دارد و بارها در اروپا تحت معالجه قرار گرفته است.

مجتهد گفته که «آنچه در خصوص کشف و ضبط مواد مخدر در عربستان اعلام می‌شود، کمتر از ده درصد مقدار واقعی مواد مخدر است که وارد کشور و توزیع می‌شود، زیرا بیشتر تجار مواد مخدر در عربستان در وارد و توزیع کردن مواد مخدر دارای مصونیت هستند.

شبکه المنار گزارش داد که افشاگری مجتهد درباره مواد مخدر در پی بازداشت "الرائد ترکی" یکی از افسران ستاد مبارزه با مواد مخدر عربستان صورت گرفته است.

مجتهد می‌گوید که «الرائد ترکی از وجود مافیای مواد مخدر که منظورش مقامات بلندپایه وزارت کشور و نزدیک به محمد بن نایف بوده است، سخن گفته است.»

افشاگر توئیتر معروف عربستان در صفحه توئیتر خود نوشت: بن نایف از فعالیت این افراد و برخی دیگر درباره استفاده از نفوذشان برای قاچاق و توزیع مواد مخدر اطلاعی ندارد.

وی افزود: بن نایف به طور ویژه دو بار در زمانی که پدرش در قید حیات بود، در اروپا تحت درمان قرار گرفت اما مجددا به اعتیاد روی آورد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • اهوازی ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    عادل جبیر وزیر امورخارجه آل سعود هم دچار اختلال های جنسی و جنسیتی است و چند ماه پیش یک عمل در اینباره انجام داده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس